Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2005, 14:56
Alistar
Alistar is offline
Hoi allemaal.
Ik en een paar mensen van mijn studentenvereniging zijn van plan om een wintersportvakantie te organiseren.
Om alvast een beetje informatie in te winnen, vroeg ik me af of jullie nog tips hebben, bijvoorbeeld een reisorganisatie die dit soort reizen organiseert, of gewoon handige weetjes.
Ik ben zelf al hard op zoek, maar als jullie nog iets weten, plaats het alsjeblieft.

Alvast bedankt!
Oud 07-10-2005, 10:44
Bravo
Bravo is offline
Husk is, geloof ik, wel een goede organisatie en zij organiseren erg veel reizen voor studenten. Misschien kun je met hen een deal maken: jij regelt een x aantal klanten waardoor zij een korting kunnen geven. (onderhandelen is het key word!)
Oud 20-10-2005, 11:18
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
Ik ben vorig jaar met Husk naar Tignes geweest, met een studievereniging. We waren iets van 200 euro pp kwijt. Het appartement wat niet super groot maar prima voor de weinige tijd die je er doorbrengt! We waren met zo'n 75 man en zaten in verschillende gebouwen maar die waren nog geen 5 minuten van elkaar af. We zaten ook dichtbij de barretjes en de piste. Het was echt een topvakantie!

Even een vergelijkende warenonderzoek: eerst waren we aan het kijken bij Sportura, die bieden ook goedkope groepsreizen aan naar veelal dezelfde bestemmingen, maar zij hebben geen geen bussen keurmerk (van Stichting Keurmerk Touringcarbedrijf) en we hebben ook wat verhalen gehoort over aanhangers in het ravijn, dus Sportura leek ons geen goed plan!
Oud 20-10-2005, 11:58
Ieke
Ieke is offline
Ik heb van een goepje vrienden die van de zomer met husk naar turkije gingen hele slechte verhalen gehoord. Ik zou er persoonlijk daarom ook niet mee gaan. Maar goed.
Het is idd met verschillende reisorganisatie's overleggen en kijken wat je eruit kan slepen.
Oud 22-10-2005, 17:46
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Anti-Schaap schreef op 20-10-2005 @ 12:18 :
Ik ben vorig jaar met Husk naar Tignes geweest, met een studievereniging. We waren iets van 200 euro pp kwijt. Het appartement wat niet super groot maar prima voor de weinige tijd die je er doorbrengt!

Hoeveel heeft het de hele vakantie bij elkaar gekost? Zat alles bij die prijs inbegrepen? Hoeveel dagen kon je boarden?

Ik heb het namelijk ook overwegen maar ik kan niet tegen al die mallooten die dan meegaan.
Oud 23-10-2005, 10:19
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 22-10-2005 @ 18:46 :
Hoeveel heeft het de hele vakantie bij elkaar gekost? Zat alles bij die prijs inbegrepen? Hoeveel dagen kon je boarden?

Ik heb het namelijk ook overwegen maar ik kan niet tegen al die mallooten die dan meegaan.
Die 200 was met busvervoer, accomodatie en skipas. Skipas was voor 6 dagen geloof ik (alle dagen dat we daar waren)

In totaal was ik uiteraard wel meer kwijt, voor eten en uitgaan.. Eten is daar niet goedkoop, maar we hadden wat standaard dingen meegenomen (zoals pasta en -saus, broodbeleg) zodat we niet heel veel hoeften te halen. Uitgaan is daar niet zoveel duurder dan hier in Nederland, ik denk zo'n 1.80-2euro per biertje.
Oud 07-11-2005, 18:06
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Chandis schreef op 07-11-2005 @ 18:32 :
kheb geloof ik topic beetje geupt.. sorry!
Valt mee hoor.
Oud 08-11-2005, 12:39
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
Citaat:
Chandis schreef op 07-11-2005 @ 17:20 :
hey

ik ga ook wintersport regelen voor ongeveer 40 mensen. Wij zijn van plan om te boeken bij husk, omdat dit het goedkoopste lijkt.

Weten jullie misschien een leuke skiplaats? Ook zijn we op zoek naar dingen die we naast het skiën en apres-skiën kunnen doen, want we willen er echt iets leuks van maken. Heeft iemand tips voor wat we kunne bedenken?
Als ik jou was zou ik dan voor een grote plaats kiezen, zoals Val Thorens, Tignes, Les Deux Alpes of Superdévoluy. Het nadeel is wel vaak dat je hier meer geld kwijt bent als bij een Jean D'Arves of Pra Loup (wat weer kleine bestemmingen zijn waar dus minder te doen is).. Zoals je ziet ben ik zelf ook druk bezig met het zoeken naar een leuke bestemming voor dit jaar..

Ik zou gewoon even op internet gaan kijken op sites van plaatsen, om te kijken wat er te doen is.
Oud 16-11-2005, 23:44
Roos
Roos is offline
Weet je wat je zou moeten doen... in contact komen met andere studentenverenigingen die al langer dat soort reisjes organiseren. Ook uit andere steden enzo. Die kunnen je vast handige adresjes geven etc
Oud 22-11-2005, 19:37
Rodion
Rodion is offline
OT: Kun je niet zelf wat regelen en met een gehuurd busje naar TsjechiË (e met puntjes ) o.i.d. afreizen?

Laatst gewijzigd op 22-11-2005 om 21:07.
Oud 27-11-2005, 12:24
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Anti-Schaap schreef op 08-11-2005 @ 13:39 :
Als ik jou was zou ik dan voor een grote plaats kiezen, zoals Val Thorens, Tignes, Les Deux Alpes of Superdévoluy. Het nadeel is wel vaak dat je hier meer geld kwijt bent als bij een Jean D'Arves of Pra Loup (wat weer kleine bestemmingen zijn waar dus minder te doen is).. Zoals je ziet ben ik zelf ook druk bezig met het zoeken naar een leuke bestemming voor dit jaar..

Ik zou gewoon even op internet gaan kijken op sites van plaatsen, om te kijken wat er te doen is.
Superdevoluy is juist een miniplaats: 3 flats, that's it. Absolute afrader. Pra-Loup is bijvoorbeeld véél groter.

LesDeuxAlpes is tevens een afrader voor een gemengd gezelschap (dalafdaling is zwaar(t)!).

Husk, tsja, ze zitten niet bij ANVR, en er gaat wel eens wat mis. Wel verreweg de goedkoopste prijs samen met sportura, dus dat is een keuze die ieder voor zich zal moeten maken.
Oud 28-11-2005, 10:42
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Sunweb, vroeger heette dat ook nog gewoon Gogo tours. Wij gaan al voor 119 euro de man naar Frankrijk inclusief reis en pas, dus voor een zootje studenten valt er vast wat te regelen. Je moet met dit soort dingen alleen altijd een beetje op tijd zijn.
Oud 28-11-2005, 10:43
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 27-11-2005 @ 13:24 :
Superdevoluy is juist een miniplaats: 3 flats, that's it. Absolute afrader.
Waarom raad je het dan precies af? Lame pistes of gebrek aan feest/après ski? Want aan dat laatste heb ik sowieso weinig boodschap als ik lekker wil gaan skiëen.
Oud 06-12-2005, 13:40
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-11-2005 @ 11:43 :
Waarom raad je het dan precies af? Lame pistes of gebrek aan feest/après ski? Want aan dat laatste heb ik sowieso weinig boodschap als ik lekker wil gaan skiëen.
Erg vaak geen tot nauwelijks sneeuw, verouderde liftinstallaties, zeer beperkt skigebied. Daarnaast is de après ski natuurlijk ook om te huilen, maar die kan je met een groep in principe zelf maken.

Regels voor berichten