Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik wil iig mooie laarzen kopen.... moet alleen op t geld letten want heb nie veel... en omdat ik niet het standaard maatje heb kost bij mij veel dingen iets duurder ![]() ![]()
||
Citaat:
ik moet dus een beetje rekening houden met mijn maat....daarin hebben ze meestal niet echt leuke kleren ofzo ![]() ![]() de steentjes zijn lichtelijk paars moet ik hierbij een ronde hals shirtje kopen of is dat mooier met een V hals, omdat de ketting ook een V is???
Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 12:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou als ik jou was niet helemaal in het zwart gaan. Bijv. zwarte broek en leuk gekleurd truitje. Alleen zwart is zo begrafenis-achtig
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond het wel superstoer dat die hele outfit (dus: corset, gehaakt vestje, kettinkje, lange rok, zwart/zilveren riem, hoge laarzen) maar net boven de 100 euro uitkwam ![]()
||
Citaat:
Op de bruiloft van "m'n schoonmoeder" heb ik wel een zwarte nette broek aangedaan. Met iets blauws daarboven. Maar dat was vooral omdat ik wist dat ze niet in het wit zou gaan en zo. Ik had anders waarschijnlijk iets helemaal zonder zwart gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon iets aantrekken wat lekker zit, ik zou niet direct zwart doen, omdat dat toch meer begrafenis is dan bruiloft zegmaar. Of maak een combi. Succes, laat nog even zien wat je aan hebt getrokken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zou in ieder geval een truitje dragen dat iets dieper uitgesneden is, zodat de ketting beter tot zijn recht komt. Als je een truitje hebt dat iets hoger zit, dan zou ik voor de V-hals gaan. Maar als je sowieso nog 'een stukje huid' over hebt tussen je ketting en je truitje, dan maakt het niet zoveel uit of het een ronde hals of V-hals is ![]() Jammer van het rokje! Toch denk ik dat een goed model rok ook bij jou heel mooi kan staan, maar het belangrijkste is dat je iets draagt op de bruiloft waarin je je lekker voelt, dus een pak lijkt me ook heel leuk voor jou, getailleerd. Vooral als je dan een jasje met een broek aandoet wat helemaal bij elkaar staat, ik denk dat dat ook mooi afkleedt ![]() En ga winkelen met iemand waarvan je zeker dat dat diegene je niet met iets naar huis laat gaan waar je later misschien spijt van gaat krijgen. Iemand die eerlijk is! Bij mij werkt het namelijk het beste met mijn moeder erbij! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja ik ga met mijn moeder en oma van de week winkelen.... ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maarja, dan weet je wel zeker dat je er leuk uit gaat zien op de bruiloft van je 'schoon'zusje! Als je nog tips nodig hebt.. ![]() Ben benieuwd naar het eindresultaat! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|