![]() |
||
Citaat:
![]() Heeft het zin als ik daarvoor ontstekingremmers ga slikken (paracetamol, ibuprofen, zoiets) of het insmeer met ontstekingremmende zalf? Kan het ook vanzelf overgaan of moet ik zeker weten naar de huisarts? Nog tips hoe het eventueel sneller overgaat? |
![]() |
||
Citaat:
Hangt ervanaf wat het is, maar ik vind het niet heel verondrustent klinken. Zeker als je verder niet ziek bent (niet lekker, koorts etc) Ik denk dat je best even kan afwachten, tenzij je echt ziek wordt. (maar goed, zelf weten)
||
Citaat:
![]() Okee, dan kan ik dat nog proberen en voor de rest blijf ik er maar af dan, denk dat dat het beste is. Neem aan dat mijn lichaam het verder zelf wel uit kan zoeken. Verder voel ik me prima en heb ik nergens last van dus ik hoop dat het meevalt en vanzelf overgaat. Ik wacht denk ik maar gewoon het weekend af, dan kan ik volgende week altijd nog kijken. Morgen heb ik toch geen tijd om langs de dokter te gaan dus er zit weinig anders op dan afwachten ![]() Patienten geruststellen heb je al goed geleerd bij je studie, vind ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ok. Naja, het is ook een kwestie van tijd maken ![]()
||
Citaat:
Wat heb jij van de dokter gekregen dan en had je er al lang last van? Heeft ie ook gezegd wat het nou is? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vreemd. Poline12 | 4 | 20-07-2011 17:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Werktitel: Fallout Verwijderd | 2 | 30-05-2007 21:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
insectenbeten fractal-illusio | 12 | 30-07-2006 19:12 | |