Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat vind ik het enige voordeel van de A1, ze gaan de zon achterna. Vanacht ga ik op vakantie dus ik hoop dat ik op vakantie de race kan zien. China vind ik altijd een leuk circuit, brede baan en op dit circuit lag Jos toch een ronde 3e (misschien zelfs 2e?). Hopelijk wint McLaren het constructeurskampioenschap met weinig verschil en een leuke eindstrijd. 1. Montoya 2. Button 3. Raikonen 4. Alonso
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maakt ook niet uit, het blijft geniaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja, na het vroege uitvallen van JPM was het al bijna onmogelijk voor MacLaren. Toch nog een leuke race met twe SC-situaties, Schumi die uitvalt tijdens 1 van die situaties en een mooie schuiver van Kartekeyan. En uiteindelijk heeft Alonso toch nog een race gewonnen. ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vind het wel mooi, coureurs die van dat soort dingen gewoontes maken.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Echt jammer.. En er zal voorlopig inderdaad niet zoveel nieuws komen.. Ik zou in ieder geval oppassen voor de massahysterie straks in de winter. Over een maand zal er op internet staan dat Albers bij Williams gaat rijden, een week later zal Doornbos naar Red-Bull gaan, en zo zal het nog wel even door totaan de 1e race. Zo heb ik me een keer helemaal gek laten maken door alle valse geruchten over Verstappen en Arrows. Uitendelijk weet je pas waar iedereen staat als de lichten uitgaan bij de start van de 1e race. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een terugblik op dit jaar, want met name omtrent de GP van Amerika is veel gebeurd, verder Schumi die (waarschijnlijk definitief) onttroond is door de jonge jongens, de inbreng van Nederlanders in de F1 (Albers, Doornbos). Ideetje? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terugbliktopic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als het wel werkt en een leuk topic word dan vind ik het een goe idee ![]() Maar toch zal ieder uur f1racing.nl en formule1.nl bekijken zinloos zijn... Ik zal het voortaan bij alleen vi.nl en nu.nl moeten houden. Maar dat deed ik al en dan houd ik dus nog steeds tijd over ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] Nieuwtjes Sandersss | 479 | 02-04-2007 15:28 | |
Vrije tijd |
[F1] GP Japan (Suzuka) Mr.Oizo | 22 | 09-10-2006 21:05 | |
Vrije tijd |
GP van VS bartke518 | 256 | 01-07-2005 20:52 | |
Vrije tijd |
[F1] GP van China - Ferrari vooraan en achteraan Tofke_H | 12 | 27-09-2004 19:30 |