Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De laatste Hel (na het dodenrijk, na het oordeel) is een meer van vuur en ik ben er geweest en ga geen moeite doen het te beschrijven.
mensen luister toch http://www.amightywind.com/hell/hellindex.htm http://www.amightywind.com/hell/lakeoffire.htm kom er niet heen!!!! het is verschrikkelijk, niet te beschrijven! luister naar wat die site zegt in het bijzonder de visioenen van de hel. je zal schreeuwen elke seconde zal je schreeuwen en lijden. ik was ooit nooit bang, nu ken ik niks meer dan constante en voortdurende angst en alleen mijn God is bij me, die mij er om een reden heeft laten gaan die ik vergeten ben. maar ooit zal ik en anderen met mij de gerechtigheid van het eeuwige vuur bewijzen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@nare: en hop, weer 10 seconden met lachen verspild ![]() ![]() Overigens sluit ik me qua mening volledig aan bij wat Ursa typte in zijn 2e post. Laatst gewijzigd op 13-10-2005 om 22:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ontopic: Erop los leven brengt direct en indirect, voor jezelf en anderen alleen maar nadelen. Er is eigenlijk geen ander zinnig besluit mogelijk dan wat met je leven te doen. ![]()
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik snap zelf bitter weinig van mun leven. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-10-2005 om 09:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ot; De hemel zie ik als een paradijs waar alles vrij is en je voor eeuwig onder God's liefde kunt blijven. De hel daarentegen heb ik niet echt een duidelijk beeld van gewoon omdat ik zoveel mogelijk volgens de geboden leef en er van overtuigd ben dat ik daar niet terecht zal komen. Het beeld dat er is gevormd is dan ook een plek van oneindige pijn en lijden
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ken je misschien de ervaring van de Joodse man Daniel Rosenblit? die is een echte aanrader lees s. http://www.near-death.com/rosenblit.html |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Algemeen vragen- en discussietopic Religie Korreltjezout | 98 | 21-02-2015 15:06 | |
Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)? Cherry Springs | 441 | 27-01-2006 13:32 | |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |