Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
schrijf jein bij castingbureaus ofzo.
bijv. www.starsteps.nl daar zijn wel veel audities, maar dan moet je wel vollid zijn en dat kost geloof ik 39 euro ofzo. Kijk anders op http://auditie.nl/ ofzo er is echt wel wat te vinden op internet, ik zou nog maar wat beter rondkijken.
|
![]() |
www.harryklooster.nl en schrijf je in. Daar komen ook veel acteurs/actrices van gtst ed vandaan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Via Harry Klooster (screentests) komen de meesten als een personage in de soap, dacht ik.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg ook niet dat ik het een goed castingbureau vind ofzo. Het is vooral afzetterij en het draait eigenlijk alleen maar om het uiterlijk. Maarja, dat is nu eenmaal soap... en ik weet niet eens of de topicstarter daar wel naar op zoek is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb van 2 ex goede tijden acteurs les gehad en die hebben beide een toneelopleiding afgerond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had op de site gekeken en ik geloof dat Erik de Vogel (Ludo) en Sebastiaan Labrie (Ray) de enigen waren die écht de toneelschool hadden gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zou kunnen. Oh ja, van Angela Schijf wist ik trouwens ook ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en daarnaast: ook mét toneelopleiding is het natuurlijk moeilijk door te breken. Vaak is het ook gewoon een kwestie van de goede contacten en ellebogenwerk. |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic (maar voortbordurend op bovenstaande): Haal in ieder geval even je cv en begeleidende briefje naar castingbureau's door de spellingcontrole.
|
Verwijderd
|
www.nftvm.nl misschien iets?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ging net nog even op haar site kijken en bij haar biografie en CV staat niet dat ze een toneelopleiding heeft gedaan, alleen dat ze wat acteerlessen heeft gehad. Of bedoel je gewoon jeugdtheater ofzo? Dat vind ik niet echt een opleiding.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
|
|