Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2005, 01:51
patrios
patrios is offline
Zet hier je ervaringen neer met verschillende coffee shops.
Met infomatie over:

Naam shop
Plaats
Kwaliteit van het wiet/hash etc,
eventueel de soorten die ze verkopen
Bediening/gezelligheid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2005, 10:51
Verwijderd
ts begint?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 12:31
Type
Type is offline
http://www.coffeeshop.freeuk.com/
Oud 18-10-2005, 13:20
Verwijderd
das al een oude type
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 14:15
Verwijderd
Jezus.. 3 opnoem-topics door 3 verschillende n00bs.

Goed. De enige shop die ik van binnen heb gezien is de WW aan het Houtplein/ de Tempeliersstraat in Haarlem. Het was er vrij gezellig, de man achter de bar was aardig, en ik zal aan mn ex vragen wat hij van de wiet vond. Van soorten heb ik al helemaal geen benul.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 21:58
HTID
HTID is offline
De Baron
Breda
Zeer goede kwaliteit
Te veel soorten om op te noemen
Heel gezellig om te zitten, en bediening.... mja daar gaat het niet echt om

Bedoel je zoiets?
Oud 19-10-2005, 10:01
coopergirl
coopergirl is offline
Binnenhof & sky high zijn mijn favorieten.
Zwolle
Prima stuff
Soorten? Denk je dat ik alle soorten ken die ze ergens verkopen -_-
Oud 19-10-2005, 12:06
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ondersteboven
Utrecht
Prima
Verscheidene
Beide
Oud 19-10-2005, 12:50
Verwijderd
Expreszo
Den Bosch
w00t!
Genoeg
Kan er mee door
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 13:09
Verwijderd
Aaf (Africa)
Tilburg
Mwa, wel ok, wel erg grote hoeveelheden als ze je kennen.
Klein assortiment, K2, white widow en Northern Lights iig, geen Buds of Herer.
Minder, je moet een sleutel voor de vrouwenwc vragen, er zitten nogal wat mensen die je naar buitenstaren, ik kwam er eigenlijk alleen omdat mijn ex er kwam en die wil ik nu niet meer tegenkomen. En dat is overigens al een hele tijd geleden, dus het kan goed veranderd of dicht zijn.

Grass Company
Tilburg
Sterk, dure kleine hoeveelheden in statiegelddoosjes, maar topkwaliteit.
Redelijk assortiment in hash, wiet, voorgedraaiden, vloeitjes, pakketjes. Geen Orange bud helaas.
Super. Mooi ingericht, altijd vriendelijk als je wat wil weten over een bepaalde soort of niet kunt kiezen, informeren ook bij de klant naar tevredenheid of waarom ze bv. ecovloei kiezen.

Verder ben ik ook in de Muze in Tilburg geweest, in een of meer shops in Zwolle, in de Baron in Breda, Hemeltje ofzoiets in Breda, een shop (niet het hemeltje, maar de andere kant op) in de buurt van Vrieskist in Breda (die is overigens ook wel erg ok), een aantal shops waarvan ik niet meer weet hoe ze heten, een shop in Haarlem,... ach ja, heel wat. De Aaf herinner ik me nog goed en de Grass is mijn standaard halte.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 19-10-2005 @ 13:50 :
Expreszo
Den Bosch
w00t!
Genoeg
Kan er mee door
Die is niet tof man, geen relaxte mensen binnen en hun NLX is iig voor geen meter te verkruimelen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 14:46
Verwijderd
Paradox.

Amsterdam, aan de rozengracht.

Kwaliteit.. Mm, ik ga voor de prijs/kwaliteitsverhouding. (a) 5 gram héél aardige Purple Haze voor 16 euro. Ownt.

Soorten, mja, hun hasj zuigt een beetje. De haze is tof. En voor de rest haal ik er niks. >:]

En het is er heel gezellig, want 't is redelijk klein. Geplaatst in een obscuur zijstraatje ook, dus 't is er nooit druk. Een bruut geluidssysteem, waar je op aanvraag weleens een eigen cd'tje in mag gooien. De lui die er werken, mja, je hebt een vrouw en die is stom, en je hebt ook twee homo's die heel aardig zijn. De homo's staan er het vaakst, dus dat is leuk. De mensen die er komen zijn vaak ook relaxed, dus ja.

Voor de rest heeft die shop twee grote voordelen.

Het eerste voordeel - er staan glazen stellages met grote hoeveelheden.. bizarre, volkomen willekeurige voorwerpen er in. Die zijn dan ook erg interessant om te bekijken. (a)

Het tweede voordeel - ze verkopen er chocolademelk. In enorme longdrinkglazen en met chocola op de bodem en slagroom boven op.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 14:57
Kreator
Kreator is offline
Black & white vlakbij de dom in Utecht had laatst een hele leuke aanbieding: uiterst relaxte White Widow, 3 gram voor 12.50

Oud 19-10-2005, 21:12
Wammus
Wammus is offline
Ja genoeg.

Ik woon in Haarlem en ik weet dat er hier rond de 15 coffeeshops zijn waarvan ik er zeker 13 heb gehad.

Ik ga ze maar niet allemaal opnoemen want dan zit ik hier waarschijnlijk over een half uur nog te tikken en daar heb ik niet zo'n zin in .

Zoals al genoemd de Willy Wortel.

Een lekker grote shop met een heel uitgebreid assortiment. Op zeker meer dan 10 soorten wiet. De lekkerste vind ik Willy's choice en Red Hair maar ook de Shiva White en de White Widdow zijn zeer goed te roken.

Ook zeker wel een 10tal soorten hash waarvan ik de blonde Maroc en de Honing de beste vind. Er zijn wel betere maar die gaan al gauw naar boven de 20 euro de gram en dat vind ik iets teveel van het goede.

Goed personeel wat je vriendelijk helpt en zeker wel verstand heeft van waar ze mee bezig zijn.

De Easy Going:

Een kleine maar zeker gezellige shop met een goed assortiment. Niet te veel en niet te weinig. Ik zelf zweer nog altijd bij de Shiva die ze daar hebben maar ook de Silver haze en nog een soort waarvan ik nu niet op de naam kom zijn zeer goed te roken.

Goed personeel hoewel een gast me altijd vaag aan staat te kijken en om een of andere reden na 10 keer af en toe nog steeds om m'n legitimatie vraagt maarja daar leef ik maar mee.

Het Theehuis:

Hier ben ik niet vaak geweest maar de keren dat ik er was was het zekers de moeite waard. Ook lekker klein maar zeker wel gezellig. Een heel groot assortiment met allerlei vage wietjes die ik zekers nog een keer wil proberen. Ik heb er een keer op aanraden van de dude achter de balie iets gehaald (weet zo niet meer wat) en werd er echt gigantisch stoned van. Zeer schappelijke prijzen het enige nadeel is dat je echt moet weten waar ie zit anders ga je m no fucking way vinden.

Hier laat ik het nu ff bij maar ik post tzt nog wel wat meer als ik er zin in heb.
Oud 20-10-2005, 16:15
Verwijderd
Ik zou bijna willen zeggen dat dit soort topic onzinnig zijn, maar dat doe ik niet, want dan krijg ik te horen dat dit soort reacties nog onzinniger zijn
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 19:43
Type
Type is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-10-2005 @ 14:09 :
Aaf (Africa)
hebben ze HEEL goede Bubblegum

als ik trouwens alle shops neer zou moeten schrijven op die manier waar ik meer dan eens geweest ben, dan staat hier nogal een lijst van shops en ben ik nogal lang bezig... dus ik ga hier niet aan meedoen

het verbaast me wel trouwens dat veel mensen maar 1 of 2 shops echt kennen...
Oud 20-10-2005, 19:43
Type
Type is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 20-10-2005 @ 17:15 :
Ik zou bijna willen zeggen dat dit soort topic onzinnig zijn, maar dat doe ik niet, want dan krijg ik te horen dat dit soort reacties nog onzinniger zijn
ik ben 't echt compleet met je eens tho... weet niet eens waarom ik deze open heb gelaten. Of laat, for that matter...
Maar och... to pass the time.
Oud 20-10-2005, 20:41
Verwijderd
onzinnige dingen zijn verder wel oké natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 19:36
apekop123
apekop123 is offline
Cremers
Den Haag
De hasj is er vooral erg goed, de wiet is trouwens ook niet slecht. Het is een gezellige shop waar je kunt zitten en ook kunt drinken (wat in de meeste coffeeshops niet kan) Het enige nadeel dat ik me kan bedenken is dat de voorgedraaide joints best prijzig zijn (ze zijn wel goed dat moet ik toegeven). Ik vind het zelf wel relaxed dat er strenge controlle is (komt dus wat ouder publiek)

Meneer Janssen
Den Haag
Een erg rustige shop, waar je altijd lekker kunt chillen. Het is er meestal niet heel druk en de muziek is ook niet zo hard dat je tegen elkaar moet schreeuwen ofzo. Ze hebben er 4 gram ketama voor 12 euro wat ik best cheap vind. Ze hebben ook een leuk spaar systeem, bij elke 12 euro hasj of wiet een stickertje en bij een volle kaart (10 stickers) 1 (12 euro) zakje gratis. Plus ze hebben er gratis internet wat ook wel handig is soms

Verder zijn er natuurlijk wel meer in de buurt maar dit vind ik persoonlijk de meest chille!
Oud 24-10-2005, 16:40
heracles4ever
heracles4ever is offline
Naam shop: Jemig De Pemig

Plaats: Almelo

Kwaliteit van het wiet/hash etc,: Goed

eventueel de soorten die ze verkopen: Super Polm,K2,S-Maroc,white widow enz

Bediening/gezelligheid: De bediening is goed maar de gezelligheid valt mee angezien er veel buitenlanders zitten en er er in HD gedealed wordt.
Oud 24-10-2005, 16:47
Verwijderd
heracles? Daar wil ik nog niet dood bij in de buurt (lees straal van 15 km) gevonden worden.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:12
heracles4ever
heracles4ever is offline
Goedzo jongen probeer je weer eens populair te zijn?
Jammer dat het niet aanslaat...
Oud 24-10-2005, 17:17
hmmmm
hmmmm is offline
Is dit een soort van Overijssel oorlog?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:22
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Gek dat die boeren altijd zo snel op hun tenen getrapt zijn met die dikke klompen aan

edit: grappen over de vuurwerkramp zijn nogal 2000.....
iets met 'mosterd' en 'maaltijd'.
Maar als jij denkt dat het je populariteit verhoogt, leef je uit

Laatst gewijzigd op 24-10-2005 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:30
heracles4ever
heracles4ever is offline
Laten we maar geen dicussie houden maar gewoon ontopic blijven.
Anders gaat dit topic ook weer dicht en daar bereiken we ook niets mee.
Oud 24-10-2005, 17:46
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ach, dit topic was toch nogal loos getuige de reacties

Misschien moeten we het doel van dit topic maar ombuigen tot "Ervaringen met coffeeshops in het buitenland"
Oud 24-10-2005, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 24-10-2005 @ 18:46 :
Ach, dit topic was toch nogal loos getuige de reacties

Misschien moeten we het doel van dit topic maar ombuigen tot "Ervaringen met coffeeshops in het buitenland"
Opzich wel voor. Kom je ze daar tegen. Hoe zien ze eruit. Wat verkopen ze er?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:49
heracles4ever
heracles4ever is offline
Nederland is het enige land waar coffeeshops zijn...
Oud 24-10-2005, 17:53
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
heracles4ever schreef op 24-10-2005 @ 18:49 :
Nederland is het enige land waar coffeeshops zijn...
Oja joh? Zometeen ga je me nog vertellen dat er XTC in tomaten te vinden is.

Niet lullig bedoeld trouwens

Laatst gewijzigd op 24-10-2005 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 17:56
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Google vindt genoeg, maar de hoeveelheid informatie is mij teveel om door te spitten.

Nederland is in ieder geval niet het enige land waar cannabis (of het gebruik ervan/de handel erin) gedoogd wordt.

Maar misschien heb je een goeie bron die bewijst dat er elders geen shops zijn...? Kan dit topic meteen dicht
Oud 24-10-2005, 18:01
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 24-10-2005 @ 18:56 :
Google vindt genoeg, maar de hoeveelheid informatie is mij teveel om door te spitten.

Nederland is in ieder geval niet het enige land waar cannabis (of het gebruik ervan/de handel erin) gedoogd wordt.

Maar misschien heb je een goeie bron die bewijst dat er elders geen shops zijn...? Kan dit topic meteen dicht
Klopt ja, maar in welke landen wordt het eigenlijk nog meer gedoogd. In Engeland was dat zo toch?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 18:04
Verwijderd
België ook een beetje.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 21:31
K-pax
K-pax is offline
JV ( Joint Venture)
Arnhem

Goeie weed: Silver Pearl ( vervanger voor de Nothern Light die niet meer word verkocht) goed spul, en je word er redelijk snel stoned van.
De Red Skunk is ook wel lekker voor de prijs.
Goeie Hasj: hebben ze niet echt, voor goede hasj zou ik meer naar de Omigo in Arnhem gaan of.... ( vele anderen). Niet dat de hasj slecht is, maar ook niet speciaal.

Tis wel erg gezellig in de JV, je word altijd vriendelijk begroet, uiterst vriendelijk geholpen en de muziek is vaak ook fijn
Als je het vraagt zijn er ook nog wat lamme spellen( schaak, dammen etc) om te spelen die je bij de bar kunt krijgen.
Oud 25-10-2005, 21:36
Verwijderd
Mja de JV ben ik wel es geweest. Is wel vrij goed juh.

Trouwens Rokade in Hengelo is prettig
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 23:24
K-pax
K-pax is offline
Wat ik me afvraag: ik woon nu al 1,5 jaar in Enschede en ik heb nog niet 1 fijne coffeshop gezien. Bij de deur je legitimatie moeten laten zien, soms zelfs moeten aanbellen. Chagarijnige mensen binnen en de prijzen zijn ook niet echt goed, voor wiet of hasj.

In vergelijking met Arnhem een groot verschil waar je bijna altijd vriendelijk word ontvangen. Ik weet dat er een tijdje geleden in Enschede wat gedoe is geweest met de politie en de coffeshops ( verkopen aan minderjarigen), maar hoe onvriendelijk ze nu soms zijn is echt verbijsterend.
Ik heb geen zin om elke keer me wiet maar in Arnhem te moeten halen omdat het daar zoveel beter is ( ga daar int weekend zowiezo heen) maar voor de doordeweekse nood . Kortom:
Weet iemand een leuke coffeeshop in Enschede? Of eentje die goede prijzen heeft?
Oud 27-10-2005, 11:00
heracles4ever
heracles4ever is offline
Ja klopt.
Je moet bij 3 van de 4 ofzo gewoon aanbellen. {de shops bij smartshop smokey's}
Waar je niet hoeft aan te bellen is die shop met dat terrasje voor hun deur.
Gezellig zijn de shops daar ook niet.

Maarja waarom zou je naar de shops daar gaan waar je genaait wordt i.p. 1 van de 100 dealers te gaan met dikke zakken?
Oud 27-10-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
heracles4ever schreef op 27-10-2005 @ 12:00 :
Maarja waarom zou je naar de shops daar gaan waar je genaait wordt i.p. 1 van de 100 dealers te gaan met dikke zakken?
Hij was dus op zoek naar gezellige shops, dus hij zal wel naar de shops gaan voor de gezelligheid.

Vaak is er trouwens kwaliteitsverschil tussen dealer of shop
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 10:23
3gg!3*4ng3rf!5t
3gg!3*4ng3rf!5t is offline
Citaat:
HTID schreef op 18-10-2005 @ 22:58 :
De Baron
Breda
Zeer goede kwaliteit
Te veel soorten om op te noemen
Heel gezellig om te zitten, en bediening.... mja daar gaat het niet echt om

Bedoel je zoiets?
baron beste shoppa breda, duidelijk
Oud 28-10-2005, 10:55
hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
K-pax schreef op 27-10-2005 @ 00:24 :
Wat ik me afvraag: ik woon nu al 1,5 jaar in Enschede en ik heb nog niet 1 fijne coffeshop gezien. Bij de deur je legitimatie moeten laten zien, soms zelfs moeten aanbellen. Chagarijnige mensen binnen en de prijzen zijn ook niet echt goed, voor wiet of hasj.

In vergelijking met Arnhem een groot verschil waar je bijna altijd vriendelijk word ontvangen. Ik weet dat er een tijdje geleden in Enschede wat gedoe is geweest met de politie en de coffeshops ( verkopen aan minderjarigen), maar hoe onvriendelijk ze nu soms zijn is echt verbijsterend.
Ik heb geen zin om elke keer me wiet maar in Arnhem te moeten halen omdat het daar zoveel beter is ( ga daar int weekend zowiezo heen) maar voor de doordeweekse nood . Kortom:
Weet iemand een leuke coffeeshop in Enschede? Of eentje die goede prijzen heeft?
Jeeeezus, hoe pauper is dat! Zo te horen is de markt in Enschede uiterst geschikt voor een startende coffeeshop
Oud 28-10-2005, 12:14
HTID
HTID is offline
Citaat:
3gg!3*4ng3rf!5t schreef op 28-10-2005 @ 11:23 :
baron beste shoppa breda, duidelijk
zker, super haze special wel eens geprobeert?
Oud 29-10-2005, 01:55
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 28-10-2005 @ 11:55 :
Jeeeezus, hoe pauper is dat! Zo te horen is de markt in Enschede uiterst geschikt voor een startende coffeeshop
als je een relaxte shop maakt heb je hier al 1 vaste klant
Oud 29-10-2005, 09:40
JCG
JCG is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 24-10-2005 @ 18:53 :
Oja joh? Zometeen ga je me nog vertellen dat er XTC in tomaten te vinden is.

Niet lullig bedoeld trouwens
Hmmm, een wietplant met dat gen wekken, da moet dan initerresant worden
Oud 02-11-2005, 20:02
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
sarascani
in utrecht aan de oude(nieuwe?) gracht
redelijke prijzen
best veel keus
en zeer relaxt om gewoon een jointje te roken

Dreadlock en jet-set
in nijmegen in t steegje
redelijke keus
goede prijzen
bediening is oke

De apotheek en de bakkerij
in eindhoven op t stratumseind
de apotheek om blowen te halen en dan deur uit deur in de bakkerij jointje roken
goede kwaliteit
redelijke prijzen
en toppie bediening

T wonder
In nijmegen
goede kwaliteit
vrij veel keus
en redelijke prijzen
goede bediening en gezellig om te zitten
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 13:30
ExVaal
ExVaal is offline
De Buddha, Delft.
Heel gezellige shop, veel ruimte ook (voor een shop dan). Genoeg keus en prima prijs/kwaliteit verhouding. Aardige mensen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 15:23
MissMicro
MissMicro is offline
De Baron
Majestic
Flying High (volgens mij)

Alle 3 prima stuff
white widow vooral.. . verdere rotzooi ken ik niet goed.
als ik er vaker zou komen misschien wel maar nu haal ik vooral bij dealers bij mij in de buurt. want duurt voor mij 40 minuten om daar met de bus te komen.

er zit er nog wel een maar die heeft geen naam. das een woonboot en dat ik mijn favoriet.
is alleen wel nadeel dat ik pas 14 ben en het dus niet meekrijg. neem meestal een paar vrienden mee en als er dan iemand langsloopt die er wel uitziet als iemand die naar die shop gaat vraag ik het gewoon of hij voor ons wil halen. hihi
Oud 03-11-2005, 16:09
Verwijderd
Citaat:
MissMicro schreef op 03-11-2005 @ 16:23 :
De Baron
Majestic
Flying High (volgens mij)
niemand weet waarschijnlijk welke je bedoelt, tenzij je er een plaats bijzet.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 20:39
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
MissMicro schreef op 03-11-2005 @ 16:23 :
.is alleen wel nadeel dat ik pas 14 ben en het dus niet meekrijg. neem meestal een paar vrienden mee en als er dan iemand langsloopt die er wel uitziet als iemand die naar die shop gaat vraag ik het gewoon of hij voor ons wil halen. hihi
Omfg. Ik heb echt zo'n hekel aan types die dat doen. Als je dan echt desperate bent...
Oud 04-11-2005, 10:02
HTID
HTID is offline
Citaat:
Piloff schreef op 03-11-2005 @ 17:09 :
niemand weet waarschijnlijk welke je bedoelt, tenzij je er een plaats bijzet.
Ik weet het lekker wel....... Breda natuurlijk
En die shop waar ze de naam niet van weet heet gewoon de boot.
Oud 05-11-2005, 19:19
Crane Fist
Crane Fist is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 19-10-2005 @ 13:06 :
Ondersteboven
Utrecht
Prima
Verscheidene
Beide
Is dat niet de andersom?
Oud 06-11-2005, 07:05
Verwijderd
Binnenhof heeft een vet interieur, fatsoenlijke muziek, prijs/kwaliteit oké, leuk personeel, goede locatie. Maar te ver van mijn huis.

Sky High is een eng hol waar alleen maar scooterjongs komen met bijbehorende muziek, erg beperkte keuze wb wietsoorten.

Dino's: ook vreselijke muziek (trance en hiphop), dubieuze klandizie, maar: ze hebben er Purple, dat is vreemd uitziende buitenkweek, voor 5 euro heb je een volle zak (vergelijkbaar met hoeveelheid 20 E fatsoenlijke wiet) en omdat ik een Grootgebruiker ben is dat helemaal geweldig. Het personeel kent me nu dus ook en dat is wel aardig ook zit het vlakbij mijn huis, dus Dino's is momenteel favoriet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten