Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst doen alsof iets erg vreemd is, en dan kort zeggen waarom .. bijna Duitse humor die je daar gebruikt ![]() Maar zo te zien geheel onbewust :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
sorry dat ik de laatste tijd alleen maar een beetje zo zo reacties geef bij voorbaat.
ik vind het echt zo simpel rijmpje! maar ja, dat heb je met verliefdheid he? jammer karen, je hebt voor mijn gevoel je mindere periode qua gedichten. niet lullig bedoeld!
||
Citaat:
En niks hypocriet, relatie volwassenen-kind mag niet, ook als de volwassene geen leraar is. Het is strafbaar. |
![]() |
||
Citaat:
Ik leef me tijdens gesprekken/discussies in in een bepaald gevoel, ik wil weten hoe het voelt, wat iemand dan denkt, hoe iemand van 14 verliefd kan worden op iemand van 30. (Je houdt van toneel/inleven of je houdt er niet van ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verward maar verliefd en wil niet opgeven! Potonga | 13 | 28-08-2011 16:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |