Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarom is het ook niet verkeerd om wat te experimenteren met relaties en meerdere relaties aan te gaan, want daardoor ervaar je dat soort dingen wat je belevingswereld vergroot. Wat dus niet betekend dat ik de TS nu maar adviseer om haar relatie te beëindigen en met een ander het bed in te duiken, puur om het te ervaren, voordat mensen daar over gaan zeiken. Want daarvoor geef je een goede relatie niet zomaar op natuurlijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() "lieverd, ik zou zo graag seks willen met een ander.." Ik bedoel.. wat moet je vriend met die informatie? ![]()
||
Citaat:
Omdat je vriendinnen er ook meer hebben gehad? Omdat de media je voorschrijven dat je er meerdere gehad moet hebben? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vond je reactie ook best gefrustreerd overkomen. Als je haar duidelijk wil maken dat ze zich nergens voor hoeft te schamen, dan zeg je 'ik heb het idee dat je je ervoor schaamt, maar dat is niet nodig' of iets dergelijks, niet wat jij zei. Dat heeft uberhaupt niets met het hele topic te maken. En bovendien ken ik niemand die het normaal vindt als een meisje van 18,19 jaar 25 sekspartners heeft gehad en slaat je hele opmerking dus al nergens op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Ik vind het ook ziek hoor als een meisje op 19 jarige leeftijd (Ik neem de leeftijd van mijn vriendin maar even) al meer dan 3 jongens in bed gehad heeft? We waren gelukkig de eersten voor elkaar. Citaat:
![]() Tuurlijk vraag je je wel eens af hoe het zou zijn als.... maar zolang het maar bij dat afvragen blijft ... ![]()
||
Citaat:
ohja je voelt je zeker heel puur ![]() Seks is lekker en gezond. Dus waarom is het ZIEK als je toevallig meer dan 3 piemels in je hebt gehad ? ben je dan ranzig als het nou eenmaal zo is gelopen, ben je dan slecht, leg uit ? Hoe kom het dat sommige jonge mensen in 2005 zo fucking bekrompen zijn.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het woord ziek heb ik niet zien staan, wel de woorden Ik vind, wat over het algemeen hetzelfde is als een eigen mening... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap zn punt trouwens wel, want het idee dat over 10 jaar wisselende partner seks gelijkstaat aan het eten van een zak friet, is geen al te best vooruitzicht voor de wereldgezondheid.
||
Citaat:
OK en voor de duidelijkheid ik val haar niet aan, ik beweer ook NERGENS dat ze 328490483 jongens moet neuken of wat dan ook dus leer jij maar eerst lezen he ![]()
||
Citaat:
![]() het boeit me geen fuk als iemand maar een persoon neukt voor de rest van haar/zijn leven als hij daar blij mee is best ![]() Ik geef alleen aan dat het niet raar is om je af te vragen hoe het met een ander zou zijn maar ik kan echt niet tegen als bekrompen mensen gelijk met opmerkingen komen als: Oh moet je dan 2489048 partners gehad hebben blablabla dan denk ik grow up ![]() Het is niet verkeerd of ongezond om met meer mensen te hebben geneukt
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik spreek jou over 4 jaar wel weer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, het kan wel eens anders lopen en dat je daardoor meer sekspartners hebt dan één. Maar goed, ontopic: Het is logisch dat je er wel eens bij stilstaat: "Goh, nooit meer seks met iemand anders..." Het wordt wel heel wat anders als je er daadwerkelijk naar gaat verlangen en het ook niet bij één sekspartner wilt laten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat Mark zegt, see you in four years ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 24-10-2005 om 01:19. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
door uitgaan van relatie wil ik geen liefde meer Anoniiem | 6 | 12-03-2011 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Mag geen ander van me ex!! Rachelll | 21 | 17-09-2010 23:39 | |
Liefde & Relatie |
hij is de broer van een vriend hartjekiim | 13 | 28-11-2008 21:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal van een vriend - nog geen titel Caelis | 35 | 29-07-2003 15:09 | |
Psychologie |
Ik zie het ff niet meer zitten. whizzer | 11 | 19-06-2002 19:04 |