Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2005, 11:39
HmmIk
HmmIk is offline
Ik heb een vraagje.. ik heb nou 2.5 jaar een vriend en hij heeft mij ontmaagd. Alleen nou heb ik wel eens het gevoel van: Ja, hoe zou het met een ander zijn?!
Ik zou er nu niet aan moeten denken om het met een ander ook echt te doen, maar het idee dat ik maar 1 iemand heb gehad vind ik toch een beetje raar .
Zijn er meer mensen die dit hebben?!
Advertentie
Oud 22-10-2005, 11:46
Sithan
Sithan is offline
Als je jezelf nou eens niet gaat aanpraten dat iets raar is, leef je een stuk relaxter...
Vraag jezelf gewoon af of je het denkt omdat het een verzonnen norm is, of omdat je zelf echt graag iets met een ander zou willen doen.
En aangezien je al aangeeft het niet met een ander te willen doen, ga ik uit van het eerste...
Oud 22-10-2005, 11:54
@Moon
@Moon is offline
Wat is er nou vreemd aan? Bovendien lijkt dit je me juist veel beter dan dat je het bv. met 10 anderen hebt gedaan.
Oud 22-10-2005, 12:02
Verwijderd
Natuurlijk vraagt iedereen zich wel eens af hoe het met een ander zou zijn, helemaal als je niet of nauwelijks vergelijkingsmateriaal hebt. Het wordt echter pas een probleem als je de behoefte hebt om het ook daadwerkelijk uit te proberen. Ben je tevreden met je seksleven? Zo ja, dan is er toch niets aan de hand?
Oud 22-10-2005, 12:23
HmmIk
HmmIk is offline
Misschien hebben jullie ook wel gelijk, maar het is inderdaad dat ik gewoon eens benieuwd ben hoe het met en ander zou zijn. Maar dat ik dit eigenlijk niet eens wil
Oud 22-10-2005, 12:45
Verwijderd
Het is echt normaal dat je je dat wel eens afvraagt . Gewoon nieuwsgierigheid.
Oud 22-10-2005, 13:19
Verwijderd
Daarnaast lijkt het tegenwoordig normaal om minstens 25 sexpartners te hebben gehad
Oud 22-10-2005, 13:26
Verwijderd
Natuurlijk, ik heb met dat ook wel eens afgevraagd; ik heb nu 3 jaar een vriend, en hij heeft mij ook ontmaagd. Het lijkt me wel normaal, zolang je er niet echt behoefte aan hebt..
Oud 22-10-2005, 13:34
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-10-2005 @ 13:45 :
Oud 22-10-2005, 13:46
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sarah schreef op 22-10-2005 @ 13:45 :
Inderdaad, net alsdat je je na je eerste liefde afvraagt of je ooit nog weer zo verliefd kunt worden op iemand anders en daar ook iets heel moois mee op kunt bouwen.

Daarom is het ook niet verkeerd om wat te experimenteren met relaties en meerdere relaties aan te gaan, want daardoor ervaar je dat soort dingen wat je belevingswereld vergroot.

Wat dus niet betekend dat ik de TS nu maar adviseer om haar relatie te beëindigen en met een ander het bed in te duiken, puur om het te ervaren, voordat mensen daar over gaan zeiken. Want daarvoor geef je een goede relatie niet zomaar op natuurlijk.
Oud 22-10-2005, 13:59
dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-10-2005 @ 12:46 :
Als je jezelf nou eens niet gaat aanpraten dat iets raar is, leef je een stuk relaxter...
Vraag jezelf gewoon af of je het denkt omdat het een verzonnen norm is, of omdat je zelf echt graag iets met een ander zou willen doen.
En aangezien je al aangeeft het niet met een ander te willen doen, ga ik uit van het eerste...
amen.
Oud 22-10-2005, 14:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
FuSe schreef op 22-10-2005 @ 14:19 :
Daarnaast lijkt het tegenwoordig normaal om minstens 25 sexpartners te hebben gehad
Ja, anders hoor je er niet meer bij...
Oud 22-10-2005, 15:00
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
FuSe schreef op 22-10-2005 @ 14:19 :
gefrustreerde mensen zeggen altijd dit soort dingen
Oud 22-10-2005, 15:39
evanescence
evanescence is offline
klopt....gewoon met je vriend over praten...!
Oud 22-10-2005, 17:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
evanescence schreef op 22-10-2005 @ 16:39 :
klopt....gewoon met je vriend over praten...!

"lieverd, ik zou zo graag seks willen met een ander.."

Ik bedoel.. wat moet je vriend met die informatie?
Oud 22-10-2005, 17:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
HmmIk schreef op 22-10-2005 @ 12:39 :
maar het idee dat ik maar 1 iemand heb gehad vind ik toch een beetje raar .
Waarom?

Omdat je vriendinnen er ook meer hebben gehad?

Omdat de media je voorschrijven dat je er meerdere gehad moet hebben?
Oud 22-10-2005, 18:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-10-2005 @ 18:52 :
Waarom?

Omdat je vriendinnen er ook meer hebben gehad?

Omdat de media je voorschrijven dat je er meerdere gehad moet hebben?
Misschien omdat ze gewoon nieuwsgierig is naar wat een ander te bieden heeft en hoe het met een ander is? Niet alles komt door die verdomde media hoor.
Oud 22-10-2005, 18:12
ZerO
ZerO is offline
Het is echt alles behalve raar als je wil weten hoe het is/voelt om met een ander te neuken. Het is menselijk en het betekent niet gelijk dat je 23948948 mensen moet neuken om tof te zijn.
Ik word zo moe van mensen die nog niet geneukt hebben en die dan zo moeilijk lopen te doen van ooh moet je dan 300 bedpartners gehad hebben.
Oud 22-10-2005, 18:37
HmmIk
HmmIk is offline
... thnx
Oud 22-10-2005, 19:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
grl schreef op 22-10-2005 @ 19:08 :
Misschien omdat ze gewoon nieuwsgierig is naar wat een ander te bieden heeft en hoe het met een ander is? Niet alles komt door die verdomde media hoor.
Daarom vraag ik het haar. Ik vraag van haar een antwoord, niet van jou.
Oud 22-10-2005, 20:35
Luna
Luna is offline
Citaat:
ZerO schreef op 22-10-2005 @ 19:12 :
Ik word zo moe van mensen die nog niet geneukt hebben en die dan zo moeilijk lopen te doen van ooh moet je dan 300 bedpartners gehad hebben.
ik word moe van mensen met n minderwaarsigheidscomplex of extreem onzekere mensen pff.
Oud 22-10-2005, 21:21
MTpower
MTpower is offline
Wees blij dat je iemand hebt waar je nu al 2,5 jaar een (goede) relatie mee hebt
Zolang die relatie goed voelt, ga ermee door
Mocht het ooit uitgaan heb je alle vrijheid om wat rond te neuken
Oud 22-10-2005, 22:30
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 22-10-2005 @ 16:00 :
Waarom kom ik gefrustreerd over? TS lijkt bang om 'vreemd' te zijn omdat ze maar één bedpartner heeft gehad. De hele reden dat meisjes (en ook jongens) zo vroeg ontmaagd worden (en eerder volwassen worden) komt omdat sex zo normaal is. Je ziet het overal. Dat betekent echter niet dat je je hoeft te schamen omdat jij niet zoveel partners gehad hebt. Ik leg de link tussen die twee dingen.
Oud 22-10-2005, 22:35
Verwijderd
Ja meid, die belofte heb je gelegd bij het beginnen van een relatie. Het is heel normaal om dit te denken

Maar, geen enkele relatie duurt een leven lang (sue me) dus het zal echt niet je enige blijven. Ik zie het niet als reden maar je relatie op het spel te zetten, seks is ook niet alles en veel spannender met je lover dan een of andere scharrel.
Oud 22-10-2005, 23:36
Poeperd
Poeperd is offline
Daar pestte ik hem gister nog mee! Ik zei 'goh.. als ik nu dood zou gaan weet ik alleen maar hoe het met jou is, wat als het nou met een ander nog veeeeel leuker is?'

Toen liep hij een meter of 6 van me weg en zei dat het uit was (doet ie heel vaak).

Dussss.. niet doen. Gewoon niet aan denken. Dat zou alleen maar alles verpesten
Oud 23-10-2005, 08:30
Verwijderd
Citaat:
FuSe schreef op 22-10-2005 @ 23:30 :
Waarom kom ik gefrustreerd over? TS lijkt bang om 'vreemd' te zijn omdat ze maar één bedpartner heeft gehad. De hele reden dat meisjes (en ook jongens) zo vroeg ontmaagd worden (en eerder volwassen worden) komt omdat sex zo normaal is. Je ziet het overal. Dat betekent echter niet dat je je hoeft te schamen omdat jij niet zoveel partners gehad hebt. Ik leg de link tussen die twee dingen.
Ik zie nergens dat ze bang is vreemd gevonden te worden of dat ze zich schaamt dat ze maar 1 partner heeft gehad . Ze zegt alleen dat ze het idee dat het er maar 1 is, zelf een beetje raar vindt; dat kan ik me voorstellen, want je hebt dan geen vergelijkingsmateriaal zeg maar, en daar word je nieuwsgierig van.

En ik vond je reactie ook best gefrustreerd overkomen. Als je haar duidelijk wil maken dat ze zich nergens voor hoeft te schamen, dan zeg je 'ik heb het idee dat je je ervoor schaamt, maar dat is niet nodig' of iets dergelijks, niet wat jij zei. Dat heeft uberhaupt niets met het hele topic te maken. En bovendien ken ik niemand die het normaal vindt als een meisje van 18,19 jaar 25 sekspartners heeft gehad en slaat je hele opmerking dus al nergens op.
Oud 23-10-2005, 11:24
ZerO
ZerO is offline
@ Fuse: Het is overbodig om een reactie te plaatsen
Oud 23-10-2005, 12:25
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 22-10-2005 @ 18:48 :
Ik bedoel.. wat moet je vriend met die informatie?
Onzeker worden
Oud 23-10-2005, 18:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-10-2005 @ 13:25 :
Onzeker worden
Precies. Zolang het geen serieuze bedreiging vormt voor m'n relatie wil ik echt niet weten of-ie wel eens denkt aan hoe het met een ander zou zijn.
Oud 23-10-2005, 20:06
Verwijderd
Nee, dat is niet raar, dat is normaal.
Oud 23-10-2005, 20:33
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
ZerO schreef op 22-10-2005 @ 16:00 :
Sure.

Ik vind het ook ziek hoor als een meisje op 19 jarige leeftijd (Ik neem de leeftijd van mijn vriendin maar even) al meer dan 3 jongens in bed gehad heeft? We waren gelukkig de eersten voor elkaar.

Citaat:
Maar, geen enkele relatie duurt een leven lang (sue me) dus het zal echt niet je enige blijven.
Nee idd, want normaal heb je niet vanaf je 0 tot je dood een relatie. Ik kan nu al zeggen dat ik over 4 jaar met mijn vriendin ga samenwonen, trouwen etc. Dat weten we beide zeker, en we kijken er elke dag meer naar uit

Tuurlijk vraag je je wel eens af hoe het zou zijn als.... maar zolang het maar bij dat afvragen blijft ...
Oud 23-10-2005, 21:27
Verwijderd
Ik zit in dezelfde situatie, maar ik heb absoluut geen behoefte aan sex met iemand anders, en ik vind het ook niet raar dat ik alleen maar met één jongen het bed heb gedeeld.
Oud 23-10-2005, 21:42
Optima
Optima is offline
dat je je dit afvraagt is heel normaal. Waarschijnlijk denk je erover om je echt aan je vriend te gaan binden, en als dit het geval wordt, zal hij je enige bedpartner zijn.
Ga alleen het beeld van meer ervaring niet verromantiseren. Niet alle ervaringen maken je ook rijker. Soms kan seks met een ander persoon erg tegenvallen, vergeet dat niet.
Oud 23-10-2005, 21:49
Floris_22
Floris_22 is offline
Erg herkenbaar moet ik zeggen. Na 6 jaar heb ik dat gevoel ook wel eens. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat te proberen tijdens de relatie. Je moet jezelf idd afvragen of dit iets tijdelijks is en of het belangrijk voor je is.
En wat maakt het nou eigenlijk uit hoeveel je er hebt gehad, het gaat erom of je jezelf er prettig bij voelt. Of dat nou met 1 of 36 sexpartners is.
Oud 23-10-2005, 22:15
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 23-10-2005 @ 21:33 :
Sure.

Ik vind het ook ziek hoor als een meisje op 19 jarige leeftijd (Ik neem de leeftijd van mijn vriendin maar even) al meer dan 3 jongens in bed gehad heeft? We waren gelukkig de eersten voor elkaar.
"we waren gelukkig de eersten voor elkaar"
ohja je voelt je zeker heel puur

Seks is lekker en gezond. Dus waarom is het ZIEK als je toevallig meer dan 3 piemels in je hebt gehad ?
ben je dan ranzig als het nou eenmaal zo is gelopen, ben je dan slecht, leg uit ?
Hoe kom het dat sommige jonge mensen in 2005 zo fucking bekrompen zijn.
Oud 23-10-2005, 22:25
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
ZerO schreef op 23-10-2005 @ 23:15 :

Seks is lekker en gezond. Dus waarom is het ZIEK als je toevallig meer dan 3 piemels in je hebt gehad ?
ben je dan ranzig als het nou eenmaal zo is gelopen, ben je dan slecht, leg uit ?
Uit jouw reactie blijkt dat jij er dus meer dan 3 hebt gehad.
Oud 23-10-2005, 22:32
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Menahem schreef op 23-10-2005 @ 23:25 :
Uit jouw reactie blijkt dat jij er dus meer dan 3 hebt gehad.
nee sherlock ik zou nog maar een keer gokken
Oud 23-10-2005, 22:33
Verwijderd
ze heeft wel gelijk.
Oud 23-10-2005, 22:37
Verwijderd
Citaat:

Vanwaar die vijandigheid? Zij is er gelukkig mee, laat haar lekker...

En het woord ziek heb ik niet zien staan, wel de woorden Ik vind, wat over het algemeen hetzelfde is als een eigen mening...
Oud 23-10-2005, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 23-10-2005 @ 23:33 :
ze heeft wel gelijk.
Beetje relativeren. Het is niet zo dat je significant langer leeft als je met meer partners neukt. Het zegt wel iets over je normen en waarden, namelijk dat je het normaal vindt om elke zoveel maanden een andere sekspartner te hebben. De gemiddelde VWO'er wordt pas op zijn negentiende ontmaagd, zo ontzettend normaal is het dus niet voor scholieren.
Oud 23-10-2005, 22:41
Sithan
Sithan is offline
Citaat:

Jezus wat is jouw probleem echt?

Ik snap zn punt trouwens wel, want het idee dat over 10 jaar wisselende partner seks gelijkstaat aan het eten van een zak friet, is geen al te best vooruitzicht voor de wereldgezondheid.
Oud 23-10-2005, 22:46
ZerO
ZerO is offline
Citaat:

Ik vind het ook ziek hoor
@ lady kebiss

OK

en voor de duidelijkheid ik val haar niet aan, ik beweer ook NERGENS dat ze 328490483 jongens moet neuken of wat dan ook dus leer jij maar eerst lezen he
Oud 23-10-2005, 22:50
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Sithan schreef op 23-10-2005 @ 23:41 :
Jezus wat is jouw probleem echt?

Ik snap zn punt trouwens wel, want het idee dat over 10 jaar wisselende partner seks gelijkstaat aan het eten van een zak friet, is geen al te best vooruitzicht voor de wereldgezondheid.
Mensen zoals jij zijn mijn probleem

het boeit me geen fuk als iemand maar een persoon neukt voor de rest van haar/zijn leven als hij daar blij mee is best
Ik geef alleen aan dat het niet raar is om je af te vragen hoe het met een ander zou zijn

maar ik kan echt niet tegen als bekrompen mensen gelijk met opmerkingen komen als: Oh moet je dan 2489048 partners gehad hebben blablabla dan denk ik grow up
Het is niet verkeerd of ongezond om met meer mensen te hebben geneukt
Oud 23-10-2005, 22:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ik vind het ook ziek hoor als een meisje op 19 jarige leeftijd (Ik neem de leeftijd van mijn vriendin maar even) al meer dan 3 jongens in bed gehad heeft?
Deze opmerking vind ik dan wel weer erg overdreven.

Citaat:
Ik kan nu al zeggen dat ik over 4 jaar met mijn vriendin ga samenwonen, trouwen etc. Dat weten we beide zeker, en we kijken er elke dag meer naar uit

Ik spreek jou over 4 jaar wel weer.
Oud 23-10-2005, 22:59
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 23-10-2005 @ 23:46 :
@ lady kebiss

OK

en voor de duidelijkheid ik val haar niet aan, ik beweer ook NERGENS dat ze 328490483 jongens moet neuken of wat dan ook dus leer jij maar eerst lezen he
Dan scheelt het maar dat je het zo zegt, want zo komt het namelijk wel over.... ook niet aanvallend bedoeld, maar door je schrijfwijze lijkt het wel degelijk zo...
Maar je hebt gelijk, het kan wel eens anders lopen en dat je daardoor meer sekspartners hebt dan één.

Maar goed, ontopic:
Het is logisch dat je er wel eens bij stilstaat: "Goh, nooit meer seks met iemand anders..."
Het wordt wel heel wat anders als je er daadwerkelijk naar gaat verlangen en het ook niet bij één sekspartner wilt laten.
Oud 24-10-2005, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Nee idd, want normaal heb je niet vanaf je 0 tot je dood een relatie. Ik kan nu al zeggen dat ik over 4 jaar met mijn vriendin ga samenwonen, trouwen etc. Dat weten we beide zeker, en we kijken er elke dag meer naar uit
Vanaf je 15e tot je 80ste dan. En de praktijk komt met andere feiten, dus je mag het best geloven en ik spoor je aan er je volle best voor te doen en ik hoop dat je het lukt, maar ik denk niet dat je het gaat halen. 'Totdat de dood jullie scheidt' is niet meer wat het ooit was.

Wat Mark zegt, see you in four years
Oud 24-10-2005, 01:03
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
ZerO schreef op 23-10-2005 @ 23:50 :
Mensen zoals jij zijn mijn probleem

Laatst gewijzigd op 24-10-2005 om 01:19.
Oud 24-10-2005, 08:47
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
je bent nog onder de twintig dus waarom probeer je het niet een keer?
Oud 24-10-2005, 10:19
juno
juno is offline
Dan merk je meteen dat je niks mist, omdat sex echt het fijnst is met iemand die van je houdt, met wie je een speciale band hebt.

Meid, de ene pik of de andere, dat maakt geen klap uit. Hij zal anders zijn, maar niet beter.
Oud 24-10-2005, 12:25
Sanoeske
Sanoeske is offline
Citaat:
Sithan schreef op 22-10-2005 @ 12:46 :
sluit me hier volledig bij aan...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten