![]() |
|
![]() |
ik ben webmaster van een zekere site (zal niet spammen) en krijg steeds meer bezoekers.
po die site stond een banner van promopeppers die 20 cent per klik opleverde en nederlands is. die heeft er een jaar opgestaan en elke keer braaf betaald. nu we opeens zoveel bezoekers krijgen doet hij het niet meer en kreeg ik een mailje: http://www.down4free.com voldoet niet aan onze voorwaarden. Helaas kunnen we je site dus niet toelaten tot Promopeppers. De reden hiervoor is: Illegale én niet-Nederlandstalige content zijn beiden streng verboden. Het spijt ons niet anders te kunnen berichten. maar de site is echt 100 % legaal! en engels talig is hij wel maar dat was hij al toen ik me daar opgaf en toen ze me toelieten. raar dus dat ze na een jaar opeens opmerken. ![]() maar allemaal leuk en aardig het was een goede sponser die ik nu kwijt ben. dus ben op zoek naar een andere. het moeten banners zijn (ik wil geen pop ups en xxx dingen. want heb een legale site en moet zo blijven. dus wie weet er nog meer? liefst nederlands en een beetje goed bekend. vroeger waren er veel sites met vergelijkingen enzo maar weet er geen 1 meer ![]() iemand? please!!
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
die zoekboxen ga ik weghalen jah!
twilight covers zijn legaal! (twilight cd's niet :? raar maar waar! en vragen om te klikken is alleen om uit de kosten te komen! we hosten trouwens zelf nix dus!! anders hadden we helemaal een datatraffic ![]() nu iemand die mij wel kan helpen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en covers zijn niet illegaal!
||
Citaat:
||
Citaat:
[/B][/QUOTE] Er zitten altijd auteursrechten op werken. Pas als de maker zegt dat je het vrij mag gebruiken, kun je ze gewoon op je site zetten. Verder is twilight illegaal, en is het dus een site in strijd met de regelementen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sluik reclame ;-) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
het grote *geloof jij in De kantine* topic Verwijderd | 37 | 07-01-2005 22:07 | |
ARTistiek |
leuk dat je kan foootosjoppen, en dan? Keldon | 37 | 07-02-2003 15:17 |