Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Because you cannot speak Spanish? To me I do not like the Fransis and the German... ![]() P.s Jullie denken vast, jezus heeeey, Onpartijdig kan echt geen engels!!!! Antwoord = Tja, wat kan ik er aan doen....ik heb het ook maar in een vertaalmachine gestopt... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
vertaling: waarom kun je geen spaans spreken???Ik houd niet van Frans en Duits (toch?)
||
![]() |
Dan zou ik maar eens kijken of je geen type fouten hebt gemaakt, maar het is spaans uit zuid amerika en ik weet 100%zeker dat het goed ik, want mijn vriend praat alleen spaans......
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je trouwens de woorden een voor een in de vertaalmachiene doet kamt dat er inderdaat uit wat je eerder zei, maar ik verzeker je wat ik schreef is echt goed.... misschien eens dubble checken voordat je comentaar geeft???? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
damnnnnnnnnn, als je het beter leest dan zie je dat ik dit heb gezegd: "Het engelssssssss is fout, niet de SPAANSE TAAAAAL......beter lezen man/wijf????????!!!!!!!????? |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Hola shedevil,
Yo hablo espan~ol, asi, no es verdad que nadie habla espan~ol aqui. Voy a espana casi cada an~o. Mis tios y dos primas viven en Zaragoza, es que mi tia es espan~ola, pero mi tio es holandes. Mis primas tienen tres y seis an~os, y ya hablan holandes y espan~ol. Asi, tu novio es de America, que agradable! Es un chico muy guapo, o no? A mi no me gusta todos los espan~oles, los chicos no son muy guapos siempre, pero a veces hay espan~oles quien son guapos.... Adios, she devil, y buena suerte con tu novio! Muchos besos y un abrazo, la pitufa. (die n met tilde weet ik nie hoe dat moet, dus zet ik de tilde maar naast de n...dus n~, schnapps?)
|
![]() |
Ik kan geen Spaans. Dat komt omdat wij geen Spaans krijgen.
We hebben twee stagiares gehad die Spaans gaven maar dat was ook maar 5 lesjes, tijdens Biologie. Doei
|
ik spreek zelf geen spaans ik doe nu een mini cursus op school onder de middag , want ik hou van spanje en vooral van die spaanse boys dus k moet toch iets kunnen zeggen of verstaan e ,. k ben jaloers op al degenen die spaan kunnen , dus als jullie mij met iets kunnen helpen .. ga uw gang , ik ben altijd klaar om nog wat spaans bij te leren xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
![]() |
|
E perchè non parlano Italiano? Perche persona lo apprendre Italiano
En ja...d'r zitten ongetwijfeld wat fouten in, maar mijn Italiaans is niet zo heel goed...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool Utrecht - IBL onbekend12345 | 1 | 09-03-2008 15:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |