Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Q: M'n Pc geeft een foutmelding bij 't booten, wat moet ik doen? A: Formateer 'm maar, dan werkt 't weer. Waarom altijd problemen uit de weg gaan, 'omdat het dan makkelijker is'. Ik vind de vorige ICQ versies helemaal niet beter, en de versie die hij heeft moet ook gewoon werken. |
![]() |
|
![]() |
IRC is totaal niet te vergelijken met ICQ. Totaal anders. Enkele voorbeeldjes: ICQ over het algemeen berichten ipv. chatten dat tot gevolg heeft dat het niet altijd direct reageren is. Bij een IRC chat is 't door elkaar heen en verwacht je meestal antwoord, hoewel je dat niet altijd krijgt omdat mensen ook kunnen idlen (wel aanwezig zijn als in de chatbox zijn, maar niet fysiek daar aan het chatten zijn)
Over je ICQ probleem, ik raad je aan om 'ns te beginnen met ICQ er compleet af te kicken (eerst DB's backuppen) en daarna dezelfde versie er opnieuw op te gooien. Check ook de site van ICQ, mogelijk moet je wat updaten of zitten er bugs in jouw versie. ICQ DB's zijn niet backwards compatible, begin daar dus maar niet aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan heb ik het nog niet eens over al die quasi-functionaliteit die er ineens inzit, of die kutbanners. Mirabilis is zijn doel vér voorbij geschoten. |
![]() |
|
![]() |
Bij mij draait ICQ2000 ontzettend geil. Nergens problemen mee. En het enige dat ik doe is messagen.
Alleen omdat ICQ de servers heeft geupgrade hebben Licq versie <= 1.0.x en Mirabilis ICQ versie <= 99 wat problemen. Nounou, dan ga je toch gewoon even upgraden?
|
![]() |
wat lullen jullie IRC Is ouder dan die nieuwe proggiez van jullie als icq en msn msn - van microsoft dus het is standaard slecht en die ranzige spionnen van microsoft maaken icq helemaal kapot! rrrr en niet meteen als je niks van compz weet bleren klote icq!
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic. Koen | 500 | 01-07-2003 14:43 | |
De Kantine |