Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 12:46
R
R is offline
Kijk, Ik instaleer ICQ, Alles leuk en aardig, Maar na 1/2 weken krijg ik telkens de zelfde error
Hoe kan ik dit verhelpen, Tis echt irri..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2002, 13:13
Verwijderd
Snor ergens ICQ 98B op ofzo.

Hoe nieuwer de ICQ-versie, hoe instabieler en onoverzichtelijker het is.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 13:14
Verwijderd
Beter nog, stap over op Trillian.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 00:11
Nanaki
Nanaki is offline
waar download je dat? en wat is et?
Oud 14-01-2002, 00:46
Nanaki
Nanaki is offline
OMG, zijn er mensen die dat IRC gebeuren echt gebruiken? wat ongeloovlijk irritant, al die verschillende beeldschermen voor elk kannaal dat je zit
Oud 14-01-2002, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Nanaki schreef:
waar download je dat? en wat is et?

trillian.cc

Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Nanaki schreef:
OMG, zijn er mensen die dat IRC gebeuren echt gebruiken? wat ongeloovlijk irritant, al die verschillende beeldschermen voor elk kannaal dat je zit

Voor IRC gebruiken 'we' ook mIRC. Of Irssi.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:37
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Voor IRC gebruiken 'we' ook mIRC. Of Irssi.

dat snap ik maar ik vroeg me af wrom die functie van IRC erin zit als het zo ongeloovlijk irritant is dat niemand het ooit zal gebruiken [edit] die hele opmerking van jouw sloeg btw nergens op =) dankan je net zo goed ook ICQ en MSN apart hebben...dat prog is toch juist zo handig omdat alles bij elkaar zit?, maar ok...laaaat oook maaaaar[/edit]
Oud 14-01-2002, 21:57
Koen
Koen is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Snor ergens ICQ 98B op ofzo.

Hoe nieuwer de ICQ-versie, hoe instabieler en onoverzichtelijker het is.
Ik vind dit bijna net zoiets als:

Q: M'n Pc geeft een foutmelding bij 't booten, wat moet ik doen?
A: Formateer 'm maar, dan werkt 't weer.

Waarom altijd problemen uit de weg gaan, 'omdat het dan makkelijker is'. Ik vind de vorige ICQ versies helemaal niet beter, en de versie die hij heeft moet ook gewoon werken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 23:05
dystopia
dystopia is offline
IRC is totaal niet te vergelijken met ICQ. Totaal anders. Enkele voorbeeldjes: ICQ over het algemeen berichten ipv. chatten dat tot gevolg heeft dat het niet altijd direct reageren is. Bij een IRC chat is 't door elkaar heen en verwacht je meestal antwoord, hoewel je dat niet altijd krijgt omdat mensen ook kunnen idlen (wel aanwezig zijn als in de chatbox zijn, maar niet fysiek daar aan het chatten zijn)

Over je ICQ probleem, ik raad je aan om 'ns te beginnen met ICQ er compleet af te kicken (eerst DB's backuppen) en daarna dezelfde versie er opnieuw op te gooien. Check ook de site van ICQ, mogelijk moet je wat updaten of zitten er bugs in jouw versie. ICQ DB's zijn niet backwards compatible, begin daar dus maar niet aan.
Oud 14-01-2002, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
Ik vind dit bijna net zoiets als:

Q: M'n Pc geeft een foutmelding bij 't booten, wat moet ik doen?
A: Formateer 'm maar, dan werkt 't weer.

Waarom altijd problemen uit de weg gaan, 'omdat het dan makkelijker is'. Ik vind de vorige ICQ versies helemaal niet beter, en de versie die hij heeft moet ook gewoon werken.
Pardon? Altijd problemen uit de weg gaan? ICQ is gewoon één grote bron van instabiele ellende geworden. Dat is niets 'occasionals', dat is de standaard nou eenmaal. Het 'zou moeten werken', daar heb je het al. Het werkt domweg *niet*, dat is mijn ervaring op meerdere systemen met verschillende versies ná 99B. Dus ik mag denk ik zeggen dat mijn ervaring vrij representatief is, aangezien ik niet clueless ben met Windows-machines.

En dan heb ik het nog niet eens over al die quasi-functionaliteit die er ineens inzit, of die kutbanners. Mirabilis is zijn doel vér voorbij geschoten.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 23:34
Verwijderd
Overigens, Dys, Trillian bevat ook een IRC-client.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 18:24
dystopia
dystopia is offline
Bij mij draait ICQ2000 ontzettend geil. Nergens problemen mee. En het enige dat ik doe is messagen.

Alleen omdat ICQ de servers heeft geupgrade hebben Licq versie <= 1.0.x en Mirabilis ICQ versie <= 99 wat problemen. Nounou, dan ga je toch gewoon even upgraden?
Oud 15-01-2002, 19:03
F10®!@n
F10®!@n is offline
Bij mij doet icq2001b het prima

en daarvoor deed icq2000b het ook geweldig
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 11:05
ET203
ET203 is offline
wat lullen jullie IRC Is ouder dan die nieuwe proggiez van jullie als icq en msn msn - van microsoft dus het is standaard slecht en die ranzige spionnen van microsoft maaken icq helemaal kapot! rrrr en niet meteen als je niks van compz weet bleren klote icq! gebruik Licq zit op bijna elke linux bak hehe ennuh niet boos worden dat ik zo fel reageer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten