Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar sowieso ga voor nummer 2! Wat heeft een relatie voor zin met een persoon die je wel leuk vind maar waar het ook bij blijft. En misschien is ze wel te verlegen om te zeggen wat ze van je vind en je kan het iig altijd proberen. En daarbij vind ik 20 en 16 toch wel een groot verschil in leeftijd wat ook problemen met zich mee kan brengen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, die nickname haha, nog niet bij stilgestaan, sloeg eerder op mij toen ik die had gemaakt, maarja, mss is dit wel een onderbewust teken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je in zo'n geval moet kiezen, moet je dat niet doen met je verstand, want voors en tegens afwegen is natuurlijk wel goed, maar dan blijf je uiteindelijk, mocht één van twee een relatie worden, zitten met het idee dat je ook voor de ander had kunnen kiezen en hoe dat dan zou gegaan zijn. Ik denk dat de keuze gevoelsmatig moet zijn, de keuze waar jij je het meest prettig bij voelt en ook de keuze voor de persoon waar de TS (in dit geval) het meest voor voelt. Dit hoeft dus níét de bèste keuze te zijn, maar misschien juist wel de meest moeilijke. In dat geval ben je op één van twee toch meer verliefd dan de ander, dus niet op allbei even verliefd en is het gevoel voor de ander zwakker dan voor de één en logischerwijs moet je in zo'n geval, wil je achteraf geen spijt hebben, kiezen voor de persoon waar jij het meest voor voelt.
|
![]() |
Het lijkt mij gewoon veel te snel om nu al een keuze te maken... Ik zou het iig in jouw plaats nog echt niet weten. Ja, je voelt duidelijk meer voor nr 2, maar dat kan miss nog veranderen, je kent 1 nog nauwelijks. Maar ik gok toch dat je al een beetje verkocht bent aan 2.
Je kan overigens imo perfect stapel zijn op twee meisjes. Kheb het al verschillende keren voorgehad en dat is dikke pest. Je kan nl. gewoonweg niet kiezen tot er, na lange tijd, toch één 'favoriet' overblijft, met je verstand kiezen lukt toch niet goed, en mijn verstand raakt er ook niet altijd uit. De *****rij is dan nog dat ik blijkbaar vaak verliefd word op fantastische meisjes die ik van mijn leven niet volledig uit mijn kop kan zetten. Kben een jaartje geleden om een of andere reden goed verliefd geworden op een mooi meisje dat ik nauwelijks kende, kzal haar Kat noemen, gewoon op uiterlijk zeg maar. Kheb er niets mee aangevangen, ze leek mij toch totaal onbereikbaar en kende haar tenslotte niet echt, maar niets aan te doen, het werd alleen maar erger. Een paar maanden geleden begon het dan toch wat te minderen, kzag haar niet zo veel meer, andere leuke meisjes leren kennen... Ik was alweer een beetje verliefd aan het worden op een ander meisje en ik denk dat zij mij ook wel leuk vond. Maar nu heb ik haar een paar weken niet meer gezien en toevallig K. beter leren kennen, ze is volgens mij wel geïnteresseerd in een vriend van mij ![]() ![]()
|
|