Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2002, 08:16
Verwijderd
Nee, ik vraag niet naar vervanging want dat heb ik wel.

Ik las alleen op Teletext dat Kazaa haar netwerk dicht heeft gegooid ivm met dat Buma/Stemra gedoe. Is dat ook echt zo? Is Kazaa helemaal niet meer te gebruiken? (want een vriend van me kon het gisteravond nog wel, tegenstrijdig dus). Morpheus doet het overigens ook nog wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2002, 08:24
dopehead
dopehead is offline
bij mij lukte het gistere oeilijk maar lukte wel
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 09:34
Verwijderd
We gaan nu toch niet 20 topics over kazaa weer krijgen he..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 09:39
Chimera
Chimera is offline
Geen idee, maar Morpheus werkt in ieder geval nog perfect.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 09:55
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Chimera schreef:

morpheus is ok beter, kazAa is op t moment offline gehaald... vraagt zich af hie lang morpheus t uit blijft houden
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 11:24
Verwijderd
Morpheus werkt bij mij ook nog perfect, alleen dat zit toch op hetzelfde netwerk of niet?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 13:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
henri schreef:
Morpheus werkt bij mij ook nog perfect, alleen dat zit toch op hetzelfde netwerk of niet?
Nee. De netwerken zijn wel gekoppeld, maar Morpheus heeft altijd al een beter netwerk gehad dan Kazaa.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 14:40
Verwijderd
Ik kan nog gewoon downloaden hoor...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 15:41
F10®!@n
F10®!@n is offline
Volgens de krant die ik vanmorgen las (de Volkskrant) kunnen er alleen geen nieuwe leden meer aangemeld worden.

Als je al lid ben zou je hier dus geen last van moeten ondervinden.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 16:38
Zay
Zay is offline
verschil tussen kazaa en morpheus is geloof ik alleen dat morpheus over meerdere netwerken gaat als kazaa...
verder is het geloof ik geen verschil...
Oud 18-01-2002, 16:58
Edwin uit Kaasstad
Edwin uit Kaasstad is offline
Download Temporarily Suspended

Download of the KaZaA Media Desktop software is temporarily and voluntarily suspended pending Dutch court decision on January 31. We apologise for the inconvenience. Please check back at www.kazaa.com for more information.

bron: www.kazaa.com

Na 31 januari is er dus meer bekent dan is de uitspraak tenminste dat staat hier.

Wat betreft morpheus bij mij werkt hij nog ik heb alleen wel steeds vaker dat hij bijna niks vind.
opnieuw verbinden werkt dan.
En kazaa staat in Nederland das dom in Nederland illigale deel programma's opzetten dat doe in zimbadwe ofzo waar bijna geen wetten zijn laat staan voor internet.
Hoe lang morpheus het zal uithouden ? geen idee in versie twee willen ze er veel meer netwerken bij zetten.
De vraag is uit welk land komen hun en zijn ze daar ook makkelijk aanklaagbaar ?

Groeten

Edwin
Oud 18-01-2002, 18:48
Verwijderd
Het is toch in een of ander Scandinavisch land legaal???
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 18:50
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:06
Harrie
Harrie is offline
ik kan nu niet meer connecten naar kazaa.. gister nog wel..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 21:11
M@rco
M@rco is offline
Geinig, volgens mij *kunnen* ze het KaZaA-netwerk helemaal niet af sluiten... aangezien het niet met een centrale server werkt.

[Dit bericht is aangepast door M@rco (18-01-2002).]
Oud 18-01-2002, 21:37
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Geinig, volgens mij *kunnen* ze het KaZaA-netwerk helemaal niet af sluiten... aangezien het niet met een centrale server werkt.

je connect toch echt naar een server als je kazaa opstart...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 00:20
Edwin uit Kaasstad
Citaat:
M@rco schreef:

Klopt niet helemaal kazaa heeft geen vaste servers een computer met een snelle verbinding wordt "supernode" onstreden door de in kazaa aanwezige spyware.
maar:
. Kazaa's network is 100% automatic which means SuperNodes appear and disappear according to Kazaa's demand. bron: www.zeropaid.com/kazaa/ zoals het stukje wat ik hier knip zegt: Kazaa heeft daar volledige controle over.
Dus als ze plat moeten gaan ze dat.
en ik noemde eerder Zimbawe dat kan ook scandinavie zijn of tokio voor mijn part dr stond ofzo achter bedoel ik mee neem dat land met met een korrel zout.

Groeten

Edwin

Oud 19-01-2002, 00:50
Kirk22
Kirk22 is offline
werkt nog wel...
Oud 19-01-2002, 09:52
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Edwin uit Kaasstad schreef:
Klopt niet helemaal kazaa heeft geen vaste servers een computer met een snelle verbinding wordt "supernode" onstreden door de in kazaa aanwezige spyware.
maar:
Da's geen spyware, da's een standaard instelling die wel in meer filesharing software zit. En da's maar goed ook.

Kijk, sukkels die niet de moeite nemen 't prog beter te leren kennen en alleen maar willen downloaden, sharen shit voor ons: de ietswat slimmere gebruikers die supernode functie uitzetten en uploads op 0 zetten

Oud 19-01-2002, 11:47
SLAYERIZE
SLAYERIZE is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Het is toch in een of ander Scandinavisch land legaal???

Klopt, das in zweden,

check al die direct connect servertjes in zweden.... terrabytes aan lekkers

Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 18:24
Edwin uit Kaasstad
Citaat:
dystopia schreef:
Da's geen spyware, da's een standaard instelling die wel in meer filesharing software zit. En da's maar goed ook.

Kijk, sukkels die niet de moeite nemen 't prog beter te leren kennen en alleen maar willen downloaden, sharen shit voor ons: de ietswat slimmere gebruikers die supernode functie uitzetten en uploads op 0 zetten

en als je mijn stukje wat beter leest zeg ik ook helemaal niet dat "supernodes" spyware inhoud het systeem is wel omstreden geweest doordat er spyware in zit en doordat je die supernodes constuktie hebt.
dit is vooral omdat allelei muziekmaatschappijen kazaa ook sponsor(en)

Groeten

Edwin
Reageren

Regels voor berichten