Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Download Temporarily Suspended
Download of the KaZaA Media Desktop software is temporarily and voluntarily suspended pending Dutch court decision on January 31. We apologise for the inconvenience. Please check back at www.kazaa.com for more information. bron: www.kazaa.com Na 31 januari is er dus meer bekent dan is de uitspraak tenminste dat staat hier. Wat betreft morpheus bij mij werkt hij nog ik heb alleen wel steeds vaker dat hij bijna niks vind. opnieuw verbinden werkt dan. En kazaa staat in Nederland das dom in Nederland illigale deel programma's opzetten dat doe in zimbadwe ofzo waar bijna geen wetten zijn laat staan voor internet. Hoe lang morpheus het zal uithouden ? geen idee in versie twee willen ze er veel meer netwerken bij zetten. De vraag is uit welk land komen hun en zijn ze daar ook makkelijk aanklaagbaar ? Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
maar: . Kazaa's network is 100% automatic which means SuperNodes appear and disappear according to Kazaa's demand. bron: www.zeropaid.com/kazaa/ zoals het stukje wat ik hier knip zegt: Kazaa heeft daar volledige controle over. Dus als ze plat moeten gaan ze dat. en ik noemde eerder Zimbawe dat kan ook scandinavie zijn of tokio voor mijn part dr stond ofzo achter bedoel ik mee neem dat land met met een korrel zout. Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
dit is vooral omdat allelei muziekmaatschappijen kazaa ook sponsor(en) Groeten Edwin
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ayaan Hirsi Ali met de dood bedreigd Verwijderd | 302 | 23-11-2004 13:55 | |
Lifestyle |
Harde p00p Stevill | 3 | 10-03-2003 22:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |