Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ten tweede: Het is je waarschijnlijk niet opgevallen, maar wat ik doe is naieve kunst en dat hóórt ook niet helemaal te kloppen. Naieve kunst gaat een beetje uit van kindertekeningen. (geen flauwe opmerkingen aub) Je hebt ook naieve schilderijen waarin helemaal geen perspectief of verhouding te bekennen is. Het gaat vooral om wát je afbeeldt en welke kleuren je gebruikt. Ik heb vroeger ook wel schilderijen en tekeningen gemaakt die ik precies op een foto wilde laten lijken. (dat lukte met de tekeningen beter dan met de schilderijen) Daar ben ik de laatste tijd vanaf gestapt. Als je dat wilt hebben kun je net zo goed een foto maken... Maar goed, je hoéft het ook niet mooi te vinden. Ik waardeer het in ieder geval wel dat je nog even je mening kwam geven.
||
Citaat:
Okay, okay, niet wat ik wilde horen, maar ik kan er wel iets mee. Je hebt gelijk wat betreft die handen. Ik kan niet echt goed handen schilderen. Ik kan alleen maar handen schilderen die plat liggen. Nu je het hebt gezegd valt me eigenlijk pas op hoe slecht ik die handen gedaan heb. Je hebt ook gelijk wat betreft die achtergrond, ik had die best wel knalgeel of zo kunnen maken. En wat die horizon van die tweede heb je ook gelijk, die had ik heel strak moeten maken in plaats van kronkelig. Ik ben het niet overál mee eens, sommige dingen horen ook bij mijn eigen stijl. Ik krijg ook veel commentaar dat ze niet goed uitgewerkt zijn. Of ik die eerste ook uit had moéten werken weet ik niet, maar ik ga in elk geval bij mijn volgende schilderij proberen het allemaal wat gladder te schilderen en alles meer uit te werken. Heb morgen de hele zondag.... Verder wil ik iedereen nog even bedanken, ook voor de negatieve kritiek. Ik ben het niet overal mee eens, maar met sommige posts (zoals deze dus) kan ik echt wel iets. (trouwens, ook bedankt voor de positieve kritiek, die is toch het leukst om te horen)
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Schilderijen\tekenen annamaria93 | 50 | 01-10-2007 00:12 | |
ARTistiek |
Schilderij Verwijderd | 21 | 12-11-2005 18:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De mannen van steen. Ieke | 0 | 11-04-2005 17:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De leider van de goden Ieke | 0 | 08-12-2003 20:12 | |
ARTistiek |
Twee schilderijen van mij Sannetje | 15 | 16-10-2001 20:35 | |
ARTistiek |
Een vraag over schilderij van Vincent van Gogh expeditieteam vorflo | 10 | 29-06-2001 09:10 |