Advertentie | |
|
![]() |
|
Ga eerst naar: http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp
en druk op start de geselecteerde tests. Je kan bijna verwachten dat je in een Nederlandse server, om een goede ping te behalen, toch wel een snelheid moet hebben van 100 Kbyte/sec download en 20 KByte/sec upload. Controleer dit eerst, anders kan je het op buitenlandse servers wel vergeten. Check ook of je niet misschien spyware/adware op je PC hebt zitten. Deze kunnen je snelheid verneuken. Dus ook eventuele downloadprogramma's uitzetten. Als je misschien achter een gedeelde internetverbinding zit (zoals bij mij thuis, 3 pc's op 1 aansluiting) dan zal het natuurlijk ook helpen als die andere gebruikers niet aan het downloaden zijn. Succes. ![]()
||
Citaat:
![]() Gemiddeld zit ik aan de 12, en dan zit ik op nederlandse servers. Zit ik op andere servers dan is het meestal wat hoger, zeker op 64 player maps.
|
Verwijderd
|
Hmm, denk dat dat de reden is dat ik nooit echt zo'n lag heb:
Download: 773.9 KByte/sec (=6191 kbps) Upload: 627.5 KByte/sec (=5020 kbps) connection: 109.0 Conn/min Alleen de ping wil ie niet laden, mar die is bij servers in NL zoals met CS source zo'n 12. WoW servers is hat dan weer varierend van 24-100. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat voor verbinding heb je?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|