Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2005, 20:01
Lunatik
Lunatik is offline
Wie o wie zit op de Willem de Kooning academie in Rotterdam en kan mij er meer over vertellen, manier van lesgeven, niveau. Het zou helemaal mooi zijn als je Advertising daar doet. Ben je nog wel veel zef bezig of meer met regelneven tussen opdrachtgever en degene die je de opdrachten laat uitvoeren? Zijn het je eigen ideen of meer de ideen van degene die je het laat uitvoeren. Spui je kritiek of enthousiasme en laat het me weten, ik wil sowieso nog naar de open dag.
Dank dank!
-x Lunatik
Oud 09-11-2005, 21:03
Multilot
Multilot is offline
-> school en studie
Oud 09-11-2005, 23:26
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
heb er op gezeten en het is kut.. volop zwaar, onduidelijke opdrachten, en als je denkt dat je iets goed hebt gedaan krijg je te horen dat je de opdrachten "te letterlijk neemt".. als je het dan expres heel kut doet is het juist weer goed ben een keer gestopt en kreeg pas na 4 maanden een telefoontje van m'n mentor "waar ik eigenlijk opeens was?". ik deed wel mode maar denk dat het in het algemeen wel ongeveer zo gaat.
Oud 10-11-2005, 23:30
LaMazulu
LaMazulu is offline
(Van mij mag hij hier blijven )

Citaat:
Multilot schreef op 09-11-2005 @ 22:03 :
-> school en studie
Oud 11-11-2005, 04:47
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ben toevallig afgelopen zaterdag naar hun open dag geweest en ook bij advertising en illustratie gaan kijken en wat ik ervan begrepen heb is juist dat ze je erg vrij laten qua jouw invulling op de opdracht. Er zijn natuurlijk wel globale lijnen voor je opdracht maar de rest mag je zelf invullen...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 22:53
Verwijderd
Citaat:
ikbenLINDA schreef op 10-11-2005 @ 00:26 :
heb er op gezeten en het is kut.. volop zwaar, onduidelijke opdrachten, en als je denkt dat je iets goed hebt gedaan krijg je te horen dat je de opdrachten "te letterlijk neemt".. als je het dan expres heel kut doet is het juist weer goed ben een keer gestopt en kreeg pas na 4 maanden een telefoontje van m'n mentor "waar ik eigenlijk opeens was?". ik deed wel mode maar denk dat het in het algemeen wel ongeveer zo gaat.
Dat. Alleen met CMD. Ik was afgewezen voor Advertising omdat ik nog te wereldvreemd was.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 22:03
Lunatik
Lunatik is offline
Goed beetje late reactie, maar doen degene die willem de kooning niet leuk vonden en dan toch echt wel specifiek advertising. want ik doe zelf academie minerva in grunn, maar daar vind ik communicatie vormgeving tot nu toe ook echt niks aan. Totaal geen ruimte meer voor eigen creativiteit. Dus ben beetje aan het orienteren..
Oud 19-11-2005, 20:49
Nietzman
Nietzman is offline
Whehehehem'ntoetsenbordweer.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 21:53
Lunatik
Lunatik is offline
Citaat:
Lunatik schreef op 18-11-2005 @ 23:03 :
Goed beetje late reactie, maar WAT doen degene die willem de kooning niet leuk vonden en dan toch echt wel specifiek advertising. Ik doe zelf academie minerva in grunn, maar daar vind ik communicatie vormgeving tot nu toe ook echt niks aan. Totaal geen ruimte meer voor eigen creativiteit. Dus ben nu een beetje aan het orienteren..
het rode verhult mijn blonde haar weer niet, blijkt maar weer... heb de tekst hierboven aangepast zoals hij had moeten zijn.
Oud 22-11-2005, 09:54
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
nezzen schreef op 11-11-2005 @ 23:53 :
Dat. Alleen met CMD. Ik was afgewezen voor Advertising omdat ik nog te wereldvreemd was.
Wat bedoel je?

Ik zit ook al een tijdje op CMD en vind 't nog wel meevallen, sommie vakken zijn idd te vaag, maar over eht algemeen redelijk te snappen,.
Oud 25-11-2005, 11:59
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
ik ben daar nu eerste jaars cmd, maar ik vind het leuk. en tja, elke school heeft wel dingen dat het slecht geregeld is.. zo heb ik nog steeds m'n studentenpas niet. maar ik vind het wel een leuke school, en de opleiding vind ik ook erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:28
no.26
no.26 is offline
Ik zit nu ook op de willem de kooning, dit jaar begonnen, en zou ook Advertising doen, maar ben na een maand overgestapt naar illustratie omdat me dat toch meer ligt, maar het is gewoon allemaal vrij zweverig en vrij, je moet er van houden, maar ik heb het er wel naar mijn zin, alleen Beeldstudie is echt zwaaaaaar kut, verder is er eigenlijk niet echt een vak wat me niet aanstaat ofzo. Tis namelijk zo dat het eerste half jaar alle rightingen de zelfde vakken krijgen, je hebt dan alleen maandag les in je eigenlijke vak zeg maar. Wat ik wel moet zeggen is dat ik het idee heb dat ze Advertising er een beetje bij doen. Althans het was meer grafisch vormgeven dan echt advertising.

cheers!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 15:40
Verwijderd
M'n broer zit er, doet tweede jaar advertising, haalt fucking geile cijfers. Wat wil je van 'em weten? Hij vindt et wel leuk, dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 22:43
no.26
no.26 is offline
Citaat:
Piloff schreef op 03-12-2005 @ 16:40 :
M'n broer zit er, doet tweede jaar advertising, haalt fucking geile cijfers. Wat wil je van 'em weten? Hij vindt et wel leuk, dacht ik.
wie is dat dan?? maat van me zit ook in tweede jaar advertising!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten