Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Waar besteed jij het meest van je geld aan?
Eten. 2. Hoe voeden mensen hun kinderen op? Zoals zij dat doen. 3. Hoe sta jij tegenover de politiek? Ik houd mezelf op enige afstand van de politiek omdat ik er anders te depressief van wordt. Maar ik volg het wel graag omdat ik het belangrijk vind dat men op de hoogte blijft van wat er zoal speelt in het land en hoe de mensen die "wij" hebben gekozen ons te leiden hiermee omdaan. 4. Hoe leergierig/ambitieus ben jij? Leergierig: extreem, er is niets dat ik niet hoef te weten. Ambitieus: ik wil proberen zinvol te zijn voor de wereld, maar ik heb geen behoefte aan faam of beroemdheid. 5. Welke studierichting volg je/heb je gevolgd? Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek 6. Hoe sta jij tegenover het milieu? Ik ben een zware aanslag op het milieu maar probeer dit te verminderen. 7. Wat vind jij van de welvaart? Geweldig, nu moet hij nog wat gedeeld worden met anderen. 8. Wat is/zijn jouw favoriete tijdsbesteding(en)? Van alles 9. Hoe ziet jouw gezinssamenstelling eruit? (Aantal kinderen? Ouders gescheiden? Nieuw samengesteld gezin?) Ik ben 1 van 3 met 1 papa en 1 mama. 10. Hoe solidair ben jij? Met wie? zoiets zinvol?
|
Kleren 2. Hoe voeden mensen hun kinderen op? ?? Algemeen: met de denkbeelden die ze zelf hebben (en zonder pedagogische tik ![]() 3. Hoe sta jij tegenover de politiek? Argwanend en pessimistisch. Politiek brengt meer slechte dan goede dingen m.i. Volg het wel. 4. Hoe leergierig/ambitieus ben jij? Leergierig: Er zijn zeer veel dingen interessant ![]() Ambitieus: Ik hoef geen baan waarmee ik veel geld verdien en ik heb er ook geen behoefte aan een hoge functie te bemachtigen. 5. Welke studierichting volg je/heb je gevolgd? Griekse en Latijnse Talen en Culturen 6. Hoe sta jij tegenover het milieu? Men zou er meer aandacht aan moeten besteden. De doemverhalen over broeikaseffect, groter wordend gat in de ozonlaag, het opraken van grondstoffen zullen toch wel voor een groot deel op waarheid berusten. Zoals men er nu omgaat, lijkt het of iedereen nog zoveel mogelijk voordeel wil hebben van de wereld zoals die nu is en maakt het weinig uit dat klein- of achterkleinkinderen geen wereld meer hebben om op te leven. 7. Wat vind jij van de welvaart? Het heeft de mensen teveel in zijn greep. Mensen worden steeds ofhankelijker en daarmee individualistischer. Alles lijkt te moeten wijken voor de welvaart, niet in de laatste plaats de planeet waarop we leven. 8. Wat is/zijn jouw favoriete tijdsbesteding(en)? Lezen en achter een computer zitten. 9. Hoe ziet jouw gezinssamenstelling eruit? (Aantal kinderen? Ouders gescheiden? Nieuw samengesteld gezin?) Twee ouders, 3 zussen, 1 broer. 10. Hoe solidair ben jij? Kon beter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Beetje jammer van de open vragen (ik kan in mijn eentje je hele werkstuk wel vullen
![]() ![]() 1. Waar besteed jij het meest van je geld aan? Uitgaan (helaas ![]() 2. Hoe voeden mensen hun kinderen op? Ik hoop aan de hand van normen en waarden, maar dat betwijfel ik steeds vaker.. 3. Hoe sta jij tegenover de politiek? Leukleukleuk! Het is met vlagen een soort van spelletje, en dat maakt dat je het óf leuk vindt, óf er absoluut niets mee hebt. Blijft dat er heel erg veel in besloten wordt en dat dat wel degelijk gevolgen heeft voor het land. Het spelletje doorkrijgen en kijken naar de uitwerkingen daarvan vind ik erg leuk, de partij-ideologieën vind ik wat minder. 4. Hoe leergierig/ambitieus ben jij? Erg leergierig, iets minder ambitieus, maar vooral lui in dingen die ik niet leuk vind. ![]() 5. Welke studierichting volg je/heb je gevolgd? Gymnasium met N&G en gs. Zit nu in het eerste jaar van Geschiedenis in Utrecht. 6. Hoe sta jij tegenover het milieu? Hoe meer groen hoe beter, maar er zijn grenzen. 7. Wat vind jij van de welvaart? Goede zaak, al is te veel van het goede natuurlijk nooit goed. Maar ja, wat doe je eraan? ![]() 8. Wat is/zijn jouw favoriete tijdsbesteding(en)? Politiek, schrijven, sporten, vrienden 9. Hoe ziet jouw gezinssamenstelling eruit? (Aantal kinderen? Ouders gescheiden? Nieuw samengesteld gezin?) 3 kinderen, ouders nog bij elkaar 10. Hoe solidair ben jij? Solidair waarmee? Ik geloof dat ik over het algemeen wel solidair ben met mensen, als hun idealen, ideeën en/of achtergrond me liggen. Maar dat is toch een redelijk beperkend antwoord voor zo'n grote vraag..
|
míjn geld nergens, meeste geld toch aan kleding. 2. Hoe voeden mensen hun kinderen op? met de normen en waarden die zijzelf in de achterliggende tijd gesteld hebben. 3. Hoe sta jij tegenover de politiek? politiek is vaak een beetje slap, ik geef er niet zoveel voor. het is een soort grote grap. 4. Hoe leergierig/ambitieus ben jij? leergierig zwaar als het me interesseert. amibtieus valt wel mee, hoewel ik wel idealen heb. die neem ik overigens niet zo serieus en stel ze graag uit. 5. Welke studierichting volg je/heb je gevolgd? ik volg het vwo, 5e klas. 6. Hoe sta jij tegenover het milieu? zelf interesseert het me niet zo heel erg veel. ik leef niet erg milieubewust, maar ook niet milieuvervuilend. 7. Wat vind jij van de welvaart? het zou wel wat minder mogen. 8. Wat is/zijn jouw favoriete tijdsbesteding(en)? van alles. 9. Hoe ziet jouw gezinssamenstelling eruit? (Aantal kinderen? Ouders gescheiden? Nieuw samengesteld gezin?) 4 kinderen, ouders bij elkaar. 10. Hoe solidair ben jij? met mensen? matig, hm. hangt er vanaf. graag gedaan. ik hoop dat het een beetje 'opgelost' is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als jullie eventjes volgende vraagjes zouden willen oplossen:
1. Waar besteed jij het meest van je geld aan? Huur (=duurst) maar ook aan uitgaan en kleding 2. Hoe voeden mensen hun kinderen op? Voor een gedeelte zoals zij zelf opgevoed zijn en verder op de manier die zij denken dat goed is voor een kind 3. Hoe sta jij tegenover de politiek? Politiek is niet altijd even boeiend maar wel belangrijk. Veel dingen in het leven hebben stiekem toch wel met politiek te maken (zoals op sociaal gebied) 4. Hoe leergierig/ambitieus ben jij? Ik ben behoorlijk leergierig en best wel een beetje ambiteus. Ik hoop trouwens niet te ambitieus te worden want dat is ook weer niet goed 5. Welke studierichting volg je/heb je gevolgd? Kunstgeschiedenis 6. Hoe sta jij tegenover het milieu? Tja het zou zonde zijn als het milieu te gronde zou worden gericht maar soms gaan andere dingen voor 7. Wat vind jij van de welvaart? We mogen blij zijn in zo'n welvaren land als Nederland te wonen. Hoewel geld niet het belangrijkst is kan welvaart wel degelijk van invloed zijn op je geluk 8. Wat is/zijn jouw favoriete tijdsbesteding(en)? Uitgaan, eten met vrienden, films kijken, boeken lezen, dansen 9. Hoe ziet jouw gezinssamenstelling eruit? (Aantal kinderen? Ouders gescheiden? Nieuw samengesteld gezin?) Gelukkige getrouwde ouders met 2 kinderen 10. Hoe solidair ben jij? Ik ben best solidair, bereid om anderen te helpen maar ik kan ook goed voor mezelf opkomen. |
![]() |
|
Boodschappen, huur en sport 2. Hoe voeden mensen hun kinderen op? Te los 3. Hoe sta jij tegenover de politiek? Stelletje zakkewassers die niet weten hoe het er daadwerkelijk aan toe gaat in de wereld 4. Hoe leergierig/ambitieus ben jij? Genoeg om te kunnen overleven 5. Welke studierichting volg je/heb je gevolgd? MMI 6. Hoe sta jij tegenover het milieu? De mens verneukt de milieu wat wil je er aan doen? 7. Wat vind jij van de welvaart? idem aan 7 8. Wat is/zijn jouw favoriete tijdsbesteding(en)? Sporten, lezen 9. Hoe ziet jouw gezinssamenstelling eruit? (Aantal kinderen? Ouders gescheiden? Nieuw samengesteld gezin?) getrouwde ouders 2 kinden (volwassenen) 10. Hoe solidair ben jij? Moeilijk te antwoorden... Ligt er maar net aan wat je precies bedoeld... maar in het algemeen ben ik wel solidair.
|
boodschappen en huur 2. Hoe voeden mensen hun kinderen op? te verwend en ook te makkelijk. Kinderen worden bij de creche gedumpt en om 'het goed te maken' (dat papa en mama zoveel werken) krijgen ze allerlei dure kado's ed. 3. Hoe sta jij tegenover de politiek? dit is een beetje een ruime vraag maar goed, ik zal mijn best doen. Ik ben zeer geinteresseerd in de politiek maar ik twijfel wel over de werking van de democratie zoals wij die in Nederland kennen. Omdat we in Nederland een meerpartijen stelsel hebben moet er altijd een coalitie worden gevormd om een meerderheid te vormen, daardoor moeten er in het regeerakkoord compromissen worden gesloten. De stem van de kiezer heeft uiteindelijk slechts een kleine invloed op het uiteindelijke kabinet 4. Hoe leergierig/ambitieus ben jij? \ leergierig ben ik absoluut, hoewel ik niet altijd het geduld heb om me ook echt ergens in te verdiepen (zeker als de stof erg taai is) Ambitieus ben ik ook, we hebben allemaal dromen over de toekomst maar ik heb geen directe plannen: life is what happens too you while you're making other plans - john lennon 5. Welke studierichting volg je / heb je gevolgd? politicologie, verrassend he?? ![]() 6. Hoe sta jij tegenover het milieu? Ik vind milieus erg belangrijk, helaas sta ik er niet vaak genoeg bij stil, maar ik vind wel de overheid meer moet doen om het milieus en de natuur in Nederland te beschermen. 7. Wat vind jij van de welvaart? Onze welvaart gaat helaas samen met de uitbuiting van de arbeiders in de industrielanden. Maar ik moet zeggen, ik vind de hedendaags comfort en gemakken wel erg comfortabel 8. Wat is/zijn jouw favoriete tijdsbesteding(en)? pff.. zoveel, maar het liefst hang ik denk ik gewoon lekker rond (thuis, of ergens anders) met vrienden, familie of andere 'naasten'. 9. Hoe ziet jouw gezinssamenstelling eruit? (Aantal kinderen? Ouders gescheiden? Nieuw samengesteld gezin?) heel saai, 2 ouders die nog bij elkaar wonen en ben de jongste van drie waarvan ik de enige ben die nog studeerd. 10. Hoe solidair ben jij? ik vind me zelf redelijk solidair, alleen het feit dat ik deze enquete invul om een wild vreemde te helpen vind ik al redelijk solidair ![]() |
![]() |
|
Kleding, make-up en uitgaan. 2. Hoe voeden mensen hun kinderen op? goed!? 3. Hoe sta jij tegenover de politiek? Beetje een zooi hier in Nederland. 4. Hoe leergierig/ambitieus ben jij? Als het interessant is, ben ik wel leergierig. 5. Welke studierichting volg je/heb je gevolgd? Ik doe Havo. 6. Hoe sta jij tegenover het milieu? We moeten zuinig zijn op het milieu en niet helemaal vol bouwen. 7. Wat vind jij van de welvaart? Ik vind de welvaart hier goed. 8. Wat is/zijn jouw favoriete tijdsbesteding(en)? Shoppen en uitgaan. 9. Hoe ziet jouw gezinssamenstelling eruit? (Aantal kinderen? Ouders gescheiden? Nieuw samengesteld gezin?) Beide ouders en een broer. 10. Hoe solidair ben jij? Ben bereid om mensen te helpen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de perfecte ideologie; is de ideale staat mogelijk? sublime | 248 | 22-02-2002 17:15 |