Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat die winkels meer winst maken is alleen maar weer goed voor de economie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is gewoon gezellig cadeaus krijgen is leuk etc + ik geloof toch ook niet in 'jezus christus' ? maar dan is kerst nog wel leuk ik vier 't niet om die verzonnen dooie hippie , maar uit traditie, en is gewoon leuk VERDOMME! |
![]() |
||
Citaat:
wij komen met een groep vriend(in)en bij elkaar maken allemaal lekkere dingen en gaan gezellig een heel weekend bij iemand logeren. is toch hardstikke leuk om op een koude herfst avond met z'n allen in een groot studentenhuis te ouwehoeren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
al die feesten netzoals valentijns dag zijn super commercieel maar een mooi excuus om geld uit te geven. iedereen zeurt altijd zo dat het comercieel is, nou en, wat maakt dat uit, lekker gezellig toch. 1 x per jaar cadeautjes geven of 2x per jaar feesten (trouwdag ofzow) vinnik niet genoeg, en om zomaar zonder reden een dag te gaan feesten en elkaar cadeautjes te geven is ook een beetje raar. bovendien is het leuker om dat te doen als de rest van nl t ook doet.
|