Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, mijn bescheiden mening is dat het pas in de winkels mag liggen als hij ook daadwerkelijk een intocht heeft gedaan, geen dag eerder.
||
Citaat:
Sinterklaas was erg leuk, hét feest waar je op zat te wachten, voor de kids van tegenwoordig is het niet meer zo leuk als voor ons vroeger. Ontopic: Een week voor Sinterklaas aankomt, dan hebben de ouders tijd genoeg om schoencadeautjes te kopen. Ik ben dol op pepernoten maar vertik het om ze voor die tijd te kopen, pepernoten heeft met Sinterklaas te maken, niet mer de zomer!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ervoor dat het standaard week 45 wordt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat is dus juist wat ik zo'n onzin vind: dat er etenswaren zijn die blijkbaar alleen bij een bepaald feest mogen worden verkocht en gegeten.
||
Citaat:
Bovendien is het zo dat als je het hele jaar door bijvoorbeeld pepernoten gaat verkopen dat de vraag gigantisch hard af neemt wat uiteindelijk zou betekenen dat er niemand meer pepernoten wil omdat ze toch het hele jaar te verkrijgen ziijn. Dit zou het simpelweg niet rendabel genoeg maken om het hele jaar pepernoten te verkopen. Bovendien heb je ook nog zoiets als seizoensverkoop. Sinterklaas valt hier ook onder. Samen met Kerst, pasen en weet ik het wat je allemaal kan bedenken. In een bepaalde tijd van het jaar verkopen bepaalde producten keihard en andere niet. Het zou onzinnig zijn om een product wat buiten het seizoen valt toch te gaan verkopen want niemand heeft er zin in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het stukje van Donald Duck "ik vind eerlijk...geen dag eerder." verwoordt exact mijn mening over deze kwestie. En dat van mijn voorganger wammus vind ik ook een heel sterk stukje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat maakt het nou uit wanneer je het eet, het is gewoon lekker voor een paar maandjes in het jaar |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens wil ik er even bij zeggen dat het heel raar klinkt maar de laatste paar dagen voor Sinterklaas word er dus echt geen pepernoot meer verkocht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wbt de laatste dagen voor Sinterklaas: dan zijn ze ook amper meer verkrijgbaar. Bij mij in de winkel waren ze standaard uitverkocht de week voor Sinterklaas en 2 jaar terug had m'n broer 2 dagen voor sinterklaas nog pepernoten nodig: hij is toen alle supermarkten afgegaan, maar overal waren ze op. Wel raar ja.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Over kerst en kalkoen is er niet zo´n bestaande traditie. kalkoen is juist iets speciaals dat je voor luxe diners reserveert, waaronder het kerst diner
||
Citaat:
Als jij het daar niet mee eens bent dan moet je dat vooral doen en ik ga mijn mening hier echt niet aan iedereen opdringen.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 |