Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() verder woont er bij ons in de buurt een vrijgezelle dame helemaal alleen, verwilderde tuin, verwaarloosd huis met 4 of 5 grote honden. Ze gaat er soms mee wandelen ergens en dan komt ze langs met een oude Lada die ze gruwelijk ver de toeren in jaagt voor (of ze het uberhaupt doet is de vraag) schakelt! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() OT: 2 jaar geleden hadden wij een hele rare buurvrouw, ze hoorde allemaal rare geluiden, en sloeg telkens tegen de muren aan, omdat ze dacht dat wij die geluiden maakten... ze hing zonder reden uit het raam, net als dat je een handdoek legt te drogen, zo hing zij uit het raam. ze werd steeds gekker, en begon te schreeuwen, begon gekke rondjes om het plein heen te lopen in een spijkerbroek die net zo goed voor een string had door kunnen gaan... ze heeft zichzelf voor de trein gegooid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh jij lul jij stommerd jij maakt boeren zwart die niet bestaan en al die groenlinksstemmers hier geloven je! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehm er woont een tweeling bij mij in de buurt, twee vrouwen, ze zijn minstens 70 en dragen altijd dezelfde kleren en doen alles samen en als ze naast elkaar lopen verplaatsen ze tegelijk huin rechtervoet en tegelijk hun linkervoet. En er woont een jong stel dat, als het weer goed genoeg is, dagelijks hun konijn uitlaat. Aan een riem, het konijn zit in zo'n tuigje met riempjes om z'n buik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn buren proberen de Tokkies te evenaren en zo mogelijk het te "verbeteren" ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: de traagheid van het bestaan Tisch | 19 | 20-05-2004 22:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |