Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Schijffouten opsporen en herstellenMet het hulpprogramma Foutcontrole kunt u het systeem controleren op fouten van het bestandssysteem en beschadigde sectoren op de vaste schijf.
Open Deze computer en selecteer vervolgens de lokale schijf die u wilt controleren. Klik in het menu Bestand op Eigenschappen. Klik op het tabblad Extra onder Foutcontrole op Nu controleren. Schakel onder Opties voor schijfcontrole het selectievakje Beschadigde sectoren zoeken en repareren in. Opmerkingen U opent het onderdeel Deze computer door te dubbelklikken op het pictogram Deze computer op het bureaublad. U kunt dit proces alleen uitvoeren als alle bestanden zijn gesloten. Als het volume op dit moment in gebruik is, verschijnt er een berichtvak waarin u kunt opgeven of u de schijfcontrole wilt uitvoeren wanneer u het systeem de eerstvolgende keer opnieuw start. Nadat u het systeem vervolgens opnieuw hebt gestart, wordt de schijfcontrole uitgevoerd. Op het volume kunnen geen andere taken worden uitgevoerd terwijl dit proces actief is. Als het volume is geformatteerd met NTFS, worden door Windows automatisch alle bestandstransacties geregistreerd, beschadigde clusters vervangen en kopieën opgeslagen van de belangrijkste gegevens van alle bestanden op het NTFS-volume. Klik op Verwante onderwerpen voor meer informatie. -- Maar wél lekker clueless brullen dat XP geen schijfcontrole heeft, en dat het zo 'instabiel' is. Fuckin' idiot. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() *heeft al zijn versies van Windows; zijnde 3.1, 95, 98, ME, NT 3.5, NT 4.0, 2000; al falikant zien crashen, maar ook Linux 2.2 kernels en vooral de 2.4 serie begeeft het wel eens, zelfs FreeBSD is er al met een kernel pagefault uitgevlogen* ![]() ALLES kan crashen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Open en Free crashen net zo makkelijk. Alleen ligt 't daar dan _meestal_ aan den maffe gebruiker, durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Windows XP goed of slecht??? zenuwpees | 26 | 20-01-2004 17:00 | |
Software & Hardware |
[poll] WIN XP vs WIN 2000 Diesel | 7 | 15-01-2004 07:20 | |
Games |
Hoe moet ik Dungeon Keeper 1 in windows XP installeren ??? Dikkie | 37 | 14-01-2004 09:49 | |
Software & Hardware |
[mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!! Verwijderd | 20 | 18-09-2002 10:11 | |
Software & Hardware |
Scanner en XP BendeBen | 3 | 27-05-2002 20:49 | |
Software & Hardware |
probleem hdd forum.scholieren.com | 16 | 20-04-2002 16:49 |