Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2005, 07:29
Nocturnal
Nocturnal is offline
Te koop aangeboden;

wegens gebrek aan stallingsmogelijkheden bied ik bij deze mijn Honda aan, ik heb er maar twee maanden van mogen genieten. Ik heb hem gekocht omdat ik voor mijn stageperiode vervoer nodig had, maar ik loop inmiddels ergens anders stage en kan het geld goed gebruiken.

De motor verkeert in redelijk tot goede staat. Vlak na aankoop heb ik er een nieuwe Avon achterband opgezet en de voorband kan ook nog wel even mee, ik heb met de achterband ongeveer 1000 km gereden. De motor start goed, maar heeft wel een nieuwe accu nodig, de vorige eigenaar heeft hem uit laten drogen. Nog een minpuntje is een aantal scheuren in de buddy, ik heb echter ideale tape gevonden waarmee hij het nog wel een winter uithoudt.

Volgens de fabrieksopgave heeft de motor een vermogen van 20 kW, hij is dus ideaal voor mensen met een klein rijbewijs. Ik heb er zelf nog 135 km/u mee gehaald, dus hij heeft nog zat vermogen. De motor heeft 6 versnellingen en komt pas in het rood bij 10.000 toeren, dus je kunt er lekker sportief mee rijden, zeker in de stad is dit een ideale motor. De wegenbelasting heeft mij € 60,- gekost en ik heb de motor verzekerd voor € 12,- in de maand, dus ook voor studenten is dit makkelijk te betalen.

Doordat er een gloednieuwe achterband van € 130,- op zit, is mijn vraagprijs € 550,-

Bij belangstelling graag even mailen.

Ik vermoed dat er niet heel veel motorrijders op S.com zitten, maar we kunnen het proberen

Laatst gewijzigd op 03-12-2005 om 21:11.
Advertentie
Oud 21-11-2005, 18:05
BBEM
BBEM is offline
ik bied 300.

is er tenminste een minimumbod gedaan
Oud 23-11-2005, 18:06
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 21-11-2005 @ 19:05 :
ik bied 300.

is er tenminste een minimumbod gedaan
Deze advertentie staat ook op het Motor Forum, daar is al meer geboden.
Oud 29-11-2005, 13:31
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Wes schreef op 23-11-2005 @ 19:06 :
Deze advertentie staat ook op het Motor Forum, daar is al meer geboden.
ja dat zag ik ook nadien
Oud 03-12-2005, 21:10
Nocturnal
Nocturnal is offline
de vraagprijs is aangepast, €550,-

Regels voor berichten