Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.google.com www.deja.com
"Icq core en msn crash XP" Net zo lang zoeken totdat je wat bruikbaars gevonden hebt. |
![]() |
|
Ik zit nu dus onder win 98 maar dat is niet de bedoeling.Ik heb het geheugen eral uit gehad dus dat kan het ook niet zijn.De videokaart drivers heb ik wel geupdate maar geen kans gehad om te proberen.
En volgens mij had ik dit bij win Xp Prof Engels niet.Alleen bij Nl ontstaat het probleem
||
Citaat:
PS Zijn taalgebruik (k*nkeren) is natuurlijk ook niet ultiem, maar het is wel vreemd dat veel mensen XP wel fatsoenlijk kunnen installeren... [Dit bericht is aangepast door Jack_Ass (24-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
als je dan merkt dat ze er geen moeite voor doen wor ik gewoon pissed, sorry maar ook ik heb een plak ram moeten vervangen, en ik kreeg elke keer bij het opstarten en installeren een foutmelding over me memory, terwijl ik dat bij 98se nooit had (vorige OS) wat bleek dus: me (nieuwe) plak 512mb was kapot, en aangezien 98 daar nooit in was gekomen met zn beperkte geheugengebruik merkte ik het nu pas met XP
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Muis en toetsenbord lopen vast Kingofthemall | 4 | 14-09-2009 09:26 | |
Software & Hardware |
[Ubuntu] Partitie delen met Windows XP (Prof) Vince | 19 | 26-11-2006 16:24 | |
Software & Hardware |
Windows XP vs. 2000 & "welke videokaart?" Verwijderd | 36 | 12-11-2003 18:36 | |
Software & Hardware |
Windows xp trouble deczo | 3 | 26-08-2003 09:23 | |
Software & Hardware |
Gebruikersaccounts in Windows XP roen | 8 | 12-04-2002 13:58 | |
Software & Hardware |
Probleem met Windows Xp Pro Verwijderd | 12 | 13-01-2002 20:56 |