De cake had ik zo gekocht in de shop.
De eerste keer dat ik het nam was ik zo verkouden dat ik dus niks proefte, maar de 2de keer hmja als ik een plakje in me mond doe en ik kauw slaat mijn maag over. Dus er moet echt iets bij in want de weed smaak/geur verdraagt mijn lichaam nouja mijn geest niet meer. Dan begin ik dus echt over te geven helaas.
Ik had de eerste keer een heel plakje gehad dus ik was echt knetter stoned , en mijn vriend maar op mij schouders drukken voel je je al zwaar. (zei hij een paar dagen later wat ik niet eens gevoeld had zo ver was ik heen)
Maar nu wil ik het weer proberen alleen dan een half plakje, dus daarom zat ik bij andere opties te kijken hoe ik dus wel iets lekkers met weed kan maken zonderik mij zorgen hoef te maken over de smaak en geur
dat is de achterligende gedachte
voor de rest was het zeer geslaagd alleen het heeft een hele lange achterloop ik was de volgende dag zo moe dat ik niet van de bank kon komen
bedankt voor alle tips ik zal mijn vriend zijn brownie recept er eens bij pakken alleen dan met weed erbij
ps wie kan mij vertellen hoe lang nou weedboter op moet staan of hoe je zo iets maakt ?
bedankt voor alle tips