Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2005, 11:24
Wammus
Wammus is offline
Iemand hier die dit speelt? Welke hero vind je het coolst? Welke items koop je het meest? Kortom alles over deze geweldige Warcraft 3 mod.

Ik ben er net een beetje mee begonnenen. Nog niet online. Ga vanmiddag Frozen Throne eindelijk maar eens aanschaffen en dan ook online beginnen.
Advertentie
Oud 22-11-2005, 11:41
Captain N
Captain N is offline
Wat meer info? wat moet je doen etc?
Oud 22-11-2005, 12:18
Wammus
Wammus is offline
O sorry. Ik opende dit topic in eerste instantie voor mensen die het al spelen maar mischien gaan er mensen na het lezen van dit stukje het ook wel spelen.

Je speelt een Hero en de bedoeling is je eigen stad te verdedigen en de stad van de tegenstander te slopen. Je word bijgestaan door computerkereltjes en torens. Er zijn 2 kanten. Sentinel en The Scourge. Beiden met verschillende Heros. De items zijn wel overal hetzelfde.

In eerste instantie begin je gewoon met kereltjes killen. Naar mate je er meer kilt krijg je geld en xp. Als je genoeg xp hebt ga je een level omhoog waarmee je een skill point krijgt. Die kan je in een nieuwe skill stoppen, gebruiken om een andere skill te upgraden of gebruiken om je stats te upgraden.

Voor het geld wat je krijgt kan je items kopen. In eerste instantie hele simpele maar later kan je ze ook samenvoegen tot veel sterkere wapens.

Het is een multiplayerspel dus er lopen nog meer heros rond. Aangeraden word het om het met minstens 6 personen te spelen. De heros van de tegenstander kan je ook killen. Daar krijg je meer geld en xp voor en als je als hero dood gaat raak je ook geld kwijt.

De officiële site ligt plat dus een linkje naar de nieuwste versie (6.24) heb ik helaas even niet. Google bied ook geen oplossing maar als iemand wel een werkende vind kan hij of zij het melden.

Oud 22-11-2005, 12:42
Captain N
Captain N is offline
Hmm klinkt tof, zal W3 vanaaf weer eens installeren.
Oud 22-11-2005, 12:53
Onorthodox
Onorthodox is offline
Je hoeft geen gebouwen/units te bouwen en je speelt alleen met die hero?
Oud 22-11-2005, 12:56
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 22-11-2005 @ 13:53 :
Je hoeft geen gebouwen/units te bouwen en je speelt alleen met die hero?
Ja.
Oud 22-11-2005, 13:19
Bloemkoolsaus
Bloemkoolsaus is offline
Citaat:
wammus schreef op 22-11-2005 @ 12:24 :
Ik ben er net een beetje mee begonnenen. Nog niet online. Ga vanmiddag Frozen Throne eindelijk maar eens aanschaffen en dan ook online beginnen.
De TFT versies van DOTA zijn uitgebreider dan die van RoC. Er zijn een aantal opties zoals het random kiezen van een hero, welke in sommige versies verplicht is. (dan kan je dus niet zelf je hero kiezen).

Ook zijn er varianten. bijvoorbeeld Orcs vs Human. Dit lijkt erg veel op DOTA, er zijn andere units en hero's (duh) maar misschien het grootste verschil is dat je je hero kunt "opslaan" en in een ander spel weer laden. Dus stel dat je een lvl 16 Blade Master hebt, kan je die opslaan.. en als je weer in een ander spel begint deze inladen, zodat je er weer verder mee kan spelen. Ze behouden alle stats, skills en items.
Oud 22-11-2005, 13:30
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Bloemkoolsaus schreef op 22-11-2005 @ 14:19 :
De TFT versies van DOTA zijn uitgebreider dan die van RoC. Er zijn een aantal opties zoals het random kiezen van een hero, welke in sommige versies verplicht is. (dan kan je dus niet zelf je hero kiezen).

Ook zijn er varianten. bijvoorbeeld Orcs vs Human. Dit lijkt erg veel op DOTA, er zijn andere units en hero's (duh) maar misschien het grootste verschil is dat je je hero kunt "opslaan" en in een ander spel weer laden. Dus stel dat je een lvl 16 Blade Master hebt, kan je die opslaan.. en als je weer in een ander spel begint deze inladen, zodat je er weer verder mee kan spelen. Ze behouden alle stats, skills en items.
Klinkt op zich wel cool. Alleen dat opslaan vind ik jammer. Dan ga je krijgen dat degene die het allersterkst zijn alleen nog maar sterker worden en dat heb je niet als iedere keer de hero weer verdwijnt.
Oud 22-11-2005, 14:16
Koning
Koning is offline
Doe al een tijdje, ja tis leuk maar dan moet je echt even in de gelegenheid zijn met veel spelers te spelen, thuis lannetje ofzo,

Kan je trouwens ENFO ook wel aanraden.
Oud 22-11-2005, 15:15
Viporizer
Viporizer is offline
ENFO? Wat is dat dan weer?

[edit]
Found it (moet toch echt eens mijn maps gaan ordenen). Ja dat is inderdaad ook wel leuk. Alleen jammer dat het met 2 personen bijna onmogelijk is.
[/edit]

Laatst gewijzigd op 22-11-2005 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 15:34
Tom Poes
Tom Poes is offline
Ik speel ook Dota. 6.25 is het inmiddels alweer Jammer is dat sinds ik op kamers zit mn internet connectie gedeeld moet worden met 4 man. Krijg nog wel eens een hoge ping. Ik speel het eigenlijk al veel te lang. Sta ook altijd bovenaan

Altijd online ook, wist niet dat het offline kon? Of heb je gespeeld tegen bots??

Favoriete Hero heb ik niet, en vaak speel ik -ar (dat is een mode die de host intypt bij aanvang van het spel. Het staat voor -allrandom en betekent dat iedereen een hero toegewezen krijgt ipv zelf eentje te kiezen.

Items zijn bijna altijd Hero-afhankelijk. Ik koop wel altijd een kip!!!! Die kan je items brengen en mana/hp healflesjes brengen, waardoor je niet steeds terug hoeft naar je basis om xp en geld te missen.

Laatst gewijzigd op 22-11-2005 om 15:37.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 15:42
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 22-11-2005 @ 16:34 :
Ik speel ook Dota. 6.25 is het inmiddels alweer Jammer is dat sinds ik op kamers zit mn internet connectie gedeeld moet worden met 4 man. Krijg nog wel eens een hoge ping. Ik speel het eigenlijk al veel te lang. Sta ook altijd bovenaan

Altijd online ook, wist niet dat het offline kon? Of heb je gespeeld tegen bots??

Favoriete Hero heb ik niet, en vaak speel ik -ar (dat is een mode die de host intypt bij aanvang van het spel. Het staat voor -allrandom en betekent dat iedereen een hero toegewezen krijgt ipv zelf eentje te kiezen.

Items zijn bijna altijd Hero-afhankelijk. Ik koop wel altijd een kip!!!! Die kan je items brengen en mana/hp healflesjes brengen, waardoor je niet steeds terug hoeft naar je basis om xp en geld te missen.
OMFG de genialiteit. Een kip.

Waar kan je die halen? Ik had vanmiddag wel een wapen waarmee je iemand voor 3.75 seconden in een kip kon veranderen,

Ik speel hem op lan. Dan speel je dus alleen als hero maar wel met de kereltjes die heen en weer rennen. Het is wat saai maar je kan wel goed kijken wat de items allemaal doen en wat je nodig hebt voor wat voor item en blablabla.
Oud 22-11-2005, 15:49
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
wammus schreef op 22-11-2005 @ 16:42 :
OMFG de genialiteit. Een kip.

Waar kan je die halen? Ik had vanmiddag wel een wapen waarmee je iemand voor 3.75 seconden in een kip kon veranderen,

Ik speel hem op lan. Dan speel je dus alleen als hero maar wel met de kereltjes die heen en weer rennen. Het is wat saai maar je kan wel goed kijken wat de items allemaal doen en wat je nodig hebt voor wat voor item en blablabla.
a dat dacht ik al. Zonder tegenstanders dus. Kip veranderen doe je met Guinsoo's. Idd wel nice Die kip koop je bij je base, in die elventoren dacht ik. Weet niet hoe die heet. Maar niet die dwerg, en niet dat wijf. 1 van de 2 huizen, en dan NIET diegene met ring of regeneration en mask of death. Die kip heeft 45 (dacht ik) hp, en kan 6 items dragen. Als iemand jouw kip sloopt laat hij alles vallen wat erin zit en kan diegene dat dus oppakken. Moet je mee uitkijken dus. Alleen die kip in eigen linies gebruiken Beetje terugtrekken uit de battle, en weer erin als je alles hebt. Niet vergeten je kip terug te sturen

Als je mana of hp healt met flesjes (die je in dezelfde shop koopt als de kip) mag je ook niet geraakt worden. Je krijgt 400 hp erbij over 30 seconde, maar als je geraakt wordt stopt de regeneration. Zelfde met mana. Moet je even uitkijken dus.
Oud 22-11-2005, 15:50
Tom Poes
Tom Poes is offline
Je bent er al wel achter dat je 3 verschillende type heroes hebt??

Strength, Agility, en Intelligence-based. Die hebben allemaal andere items nodig.
Oud 22-11-2005, 16:16
Wammus
Wammus is offline
Dat je verschillende soorten heroes hebt dat wist ik al. Die kip ga ik zekers wel een keer zoeken. Neemt die eigenlijk ook een slot in in je inventory?

Ik heb Frozen Throne vanmiddag gehaald. Ik ga straks m'n originele Warcraft III instaleren en Frozen Throne uiteraerd. Daarna eens kijken of ik online een beetje meekan maar ik gok dat ik de eerste 30 keer hard afgemaakt ga worden.
Oud 22-11-2005, 16:17
Tom Poes
Tom Poes is offline
Kan jij hosten? Anders kunnen we even 1v1 spelen? kan ik je misschien nog wat leren
Die kip neemt een slot in, en als je er dan op klikt, dan istie verdwenen uit je inventory en is het een echte kip geworden. Gewoon een unit die je kan besturen dus.
Oud 22-11-2005, 20:21
Wammus
Wammus is offline
Sorry voor het wat lange wachten. Ik had vergadering van m'n werk. Ik ga m nu instaleren en m'n maps enzo ff overkopiëren. Daarna kijken of er een server is en dan lekker spelen.
Oud 22-11-2005, 20:24
Tom Poes
Tom Poes is offline
kan je zelf een server maken?
Dan heb je tenminste normale snelheid, en ik waarschijnlijk ook omdat het allebei NL is
Oud 22-11-2005, 20:27
Verwijderd
dota is wel gaaf en binnenkort heb ik wc3 eindelijk en dan zal ik ook wel ff proberen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 22:13
Captain N
Captain N is offline
GAAWWWWD...damnit..mn broertje heeft mn originele WC cd verneukt nu moet ik em eerst downloaden.
Oud 22-11-2005, 22:59
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 22-11-2005 @ 21:24 :
kan je zelf een server maken?
Dan heb je tenminste normale snelheid, en ik waarschijnlijk ook omdat het allebei NL is
Wat bedoel je daarmee? De game speed ofzo? Of de ping?
Oud 23-11-2005, 07:18
reddragon
reddragon is offline
weet iemand dan een site waar alle mods + functies er van staan (wat het is wat het inhoud )
Oud 24-11-2005, 09:19
-Octavius-
-Octavius- is offline
Als kei-harde WarCraft3-fan boycot ik DotA, iedereen speelt ondertussen dat en ik pleit ervoor dat je dat sorot games pas goed kan als je ladder doet of gedaan hebt, en hoog bedoel ik dan, minstens geranked. Je leert op die manier een betere unitcontrol, hero control en alles.
Dota is zeker wel leuk om te doen (al ben ik meer van de HeroArena) maar ga ladder spelen en wordt goed!

(ohw, ja, ik sta renked, dus ik mag Custom games spelen )
Oud 24-11-2005, 09:54
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
-Octavius- schreef op 24-11-2005 @ 10:19 :
Als kei-harde WarCraft3-fan boycot ik DotA, iedereen speelt ondertussen dat en ik pleit ervoor dat je dat sorot games pas goed kan als je ladder doet of gedaan hebt, en hoog bedoel ik dan, minstens geranked. Je leert op die manier een betere unitcontrol, hero control en alles.
Dota is zeker wel leuk om te doen (al ben ik meer van de HeroArena) maar ga ladder spelen en wordt goed!

(ohw, ja, ik sta renked, dus ik mag Custom games spelen )
Het is nog vroeg maar toch krijg jij al ''de meest idiote post van de dag'' award.

Gratz
Oud 24-11-2005, 11:54
mepsteen
mepsteen is offline
bah, dota, ze laten nooit iemand downloaden, linetowerwars of BFME zijn veel vetter
Oud 24-11-2005, 12:15
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 24-11-2005 @ 12:54 :
[afbeelding] bah, dota, ze laten nooit iemand downloaden, linetowerwars of BFME zijn veel vetter
euh tikje te hard imho...
Reageren

Regels voor berichten