Ik heb een Sony Ericsson k750i en als ik hem aansluit op mijn Datakabel naar mijn PC, dan wil ik muziek overzetten, dit lukt allemaal. Maar zodra het in mijn telefoon staat, dan mis ik gewoon een paar nummers, en nu doen mijn afbeeldingen het ookal niet meer (ook niet na uit en aan zetten). Het lijkt wel alsof dit ding gewoon z'n eigen ding doet. Dus ik ging kijken ik kwam erachter dat er 3 vreemde bestandjes in me telefoon staan, op mijn memory stick (256MB) zouden dit geen virussen kunnen zijn? Die heb je toch tegenwoordig ook voor telefoons? Hieronder zet ik ff de namen van de bestandjes, en daarachter de foutmelding die ik krijg als ik ze wil verwijderen.
[][][][][][][]0
[][]0 - bestand
0 kb
Melding als ik deze wil verwijderen: "Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van bronbestand of bronschijf lezen."
[][][][][][][][].[][][]
[][][]0 - bestand
0 kb
Melding als ik deze wil verwijderen: "Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van bronbestand of bronschijf lezen."
Ù<È
Bestand
1 kb
Melding als ik deze wil verwijderen: "Kan Ù<È niet verwijderen. De syntaxis van de bestandsnaam, mapnaam of volume naam is onjuist."
Ik vermoed dus dat dit virussen zijn, omdat ze er voorheen nooit opstonden, en omdat ik best maffe problemen heb nu met mijn telefoon, maarja ik ken dus geen manier om ze te verwijderen.. iemand anders misschien?
Thanks
|