|
|
Bekijk resultaten poll: Voor of tegen de TGV? | |||
Tegen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voor |
8 | 72.73% |
Weet niet |
3 | 27.27% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja uh, ik ben voor de TGV (ik neem aan dat je gewoon de Franse TGV bedoelt, die nu al bestaat?), omdat het een snel, goedkoop en goed-voor-het-milieu alternatief is voor de auto of het vliegtuig.
||
Citaat:
|
Ik denk dat je bedoelt 'wat vind je van hogesnelheidstreinen'. Of, eerder nog, 'hogesnelheidsspoorlijnen'.
De TGV is niet de enige hogesnelheidstrein en al helemaal niet de beste. In Duitsland (en omringende landen, inclusief Nederland) heb je de ICE. http://en.wikipedia.org/wiki/High_speed_trains ![]() Zie http://en.wikipedia.org/wiki/InterCity_Express voor meer over de Duitse ICE. Wat je misschien vergeet is: 1) Hogesnelheidstreinen kunnen alleen op speciale hogesnelheidstrajecten hoge snelheden behalen. Dat wisselt van 250 tot 330 km/h. 2) Hogesnelheidstreinen kunnen ook op gewone sporen rijden met gewone snelheden. Even snel als een gewone trein. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #61 TopDrop | 500 | 10-11-2007 19:49 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is de hoogste snelheid die je ooit gehaald hebt? Rabbi Daniel | 101 | 01-11-2002 15:42 | |
ICE of TGV? Duitsland of Frankrijk? Rabbi Daniel | 2 | 13-09-2002 20:44 | |
Snelste trein(dienst) ter wereld: ICE3 Köln-Frankfurt Rabbi Daniel | 16 | 03-09-2002 21:38 | |
Software & Hardware |
Je favoriete trein Rabbi Daniel | 50 | 28-05-2002 19:17 |