Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-11-2005 om 22:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb net ook nog ff 3dmark05 gerunt: ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Door FSAA en AF aan te zetten krijg je geen hogere FPS. Juist niet. Maar je beeld ziet er mooier uit. FSAA haalt namelijk de blokkerigheid uit je beeld, en AF filtert de wazigheid die je in de "verte" vaak ziet. Door deze opties moet je kaart wel veel meer data verwerken, waardoor je vergeleken met je 9700 efficienter uit bent. Op hogere resoluties moet je kaart ook meer pixeltjes op je beeldscherm toveren waardoor hij dus meer moet doen. FSAA, AF en een hogere resolutie is dus om meer uit je kaart te halen, en niet om een hogere FPS te krijgen. Als je processor het niet bijhoudt kun je er niet veel aan doen... En nog iets: Je hebt geen Q-tec of Sweex voeding hoop ik? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En met je voeding zit je in ieder geval goed. Heb je het stekkertje op je videokaart op je voeding aangesloten trouwens? |
![]() |
|
Dat is wel zo ja, maar als ie nu een AGP-plank koopt dan kan ie in de toekomst wéér een nieuwe kopen als ie ooit zijn videokaart wil vervangen. Tenzij hij dit neemt:
http://www.asrock.com/product/product_939Dual-SATA2.htm
|
![]() |
||
Citaat:
En even voor de duidelijkheid. AGP is dus echt niet ouderwets ofzo. De volledige bandbreedte van AGP 8x is nog nooit door geen enkele kaart optimaal benut. Dus je kan er nog prima heel veel performance uit halen. Ik zou het echter niet aanraden om nog een AGP-moederbord te kopen aangezien alleen nog kaarten uitkomen met PCI-e. Dus tegen de TS: ik zou even kijken of je je kaart kan inruilen voor een PCI-e versie, en dan een PCI-e moederbord kopen + Athlon 64 (je moet maar kijken welke processor in je budget ligt, en neem geen sempron). Als dit niet mogelijk is dan kun je eventueel nog een AGP-moederbord nemen met socket 939, of een moederbord met AGP en PCI-e zoals hier al een keer gepost is. In reviews zegt men wel vaak dat moederborden die ze allebei hebben voor minder performance zorgen dan moederborden die maar één van die twee sloten hebben, maar of dat echt zo is weet ik niet.. Laatst gewijzigd op 01-12-2005 om 18:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |