Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
JPG kwaliteit:
GIF kwaliteit Dus brak kwalietie.. Maar als je het toch per-see wil raad ik je "Gif Movie Gear" aan www.moviegear.com serial is makkelijk te vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Neemt niet weg dat het aardig te doen is op zich, fotos zijn in ieder geval prima herkenbaar. |
![]() |
||
Citaat:
|
Het kán wel, en de fotos zijn wel herkenbaar, maar je krijgt een bestand van - als je 3 fotos hebt met die grootte - zo'n 300 kb
![]() Dus als je een thumbnail maakt van 140*120 (zelfde verhouding als 640*480) dan kan een gif wel, maar voor de grote plaat zou ik het anders doen: bijvoorbeeld een flash met jpgs erin of enkele jpg bestanden in een zeer simple pagina die je laat auto-forwarden met een javascript of metatag. maar dat is dan weer een heel andere oplossing uiteraard. als je interesse hebt zeg ik wel ff hoe |
![]() |
|
![]() |
er zijn wel programma's te vinden waar je jpg kunt om zetten in een redelijke kwaliteit gif. Probeer eens gif-construction-kit ergens te downloaden. Daar kun je vervolgens simpel je gif-plaatjes (misschien ook wel je jpg-plaatjes) achter elkaar zetten.
Je zou ook een Swis 2.0 (www.swishzone.com) kunnen downloaden (een makkelijke flash) om vervolgens daar de plaatsjes (jpg) in te zetten en danmaak je er een flash of avi bestand van. groetjes PEter |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Webdesign] welke progs gebruik jij? M1d0 | 143 | 25-03-2003 18:30 | |
Software & Hardware |
GIFje knijtert! | 10 | 07-03-2003 17:19 | |
Software & Hardware |
[Windows] Plaatje -> video machina1985 | 1 | 25-07-2002 07:20 | |
Software & Hardware |
programma voor animated gif voor website Slaughterer | 11 | 06-06-2002 19:12 | |
ARTistiek |
Animated gifs Not for Sale | 16 | 13-05-2002 17:09 | |
Software & Hardware |
programmas voor animated gifs? Not for Sale | 10 | 07-05-2002 09:54 |