![]() |
|
Shadow of the colossus, nieuw spel van de makers van Ico.
Officile site: http://www.us.playstation.com/Conten...US-97472/Site/ Ik ben erg beniewd naar dit spel! Grafisch ishet geen hoogstandje, en ik vermoed dat de gameplay niet vernieuwend is. Maar ondanks dat lijkt het mij een prachtig spel! Meningen?
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik dacht dat deze in Europa pas in februari 2006 uitkwam? (Hoewel het spel in de VS en Japan allang uit was?)
||
Citaat:
||
Citaat:
Soms .. (of nou, eigenlijk best frequent) .. zijn er idd. slowdowns .. maar die zijn niet (echt) storend .. de sfeer en het feit dat je geen laadschermen en dergelijke hebt, maakt alles goed .. Gisteren 6e reus verslagen .. de 7e heeft mij afgemaakt. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn favorite colossi waren zeker nummer 3, 5, 8, 13 en 16. Vooral 3 en 5 waren magistraal.
Alleen die kleine kut stierachtige beestjes waren best wel irritant om te verslaan, vooral 14! ![]() ![]() Hebben jullie trouwens al gezien hoe zo'n japanse dude al die colossi genadeloos killed? http://bgr44.cool.ne.jp/wanda/movie/movie.html < Moet je echt zien. Deed me denken aan die Mario 3 speedrun.
||
Citaat:
Het moment dat je voor het eerst die eerste reus ziet en begint te snappen hoe 't spel werkt is gewoon geweldig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben nog maar totmet reus 6 ![]() Reus 3 en 5 waren trouwens idd heel cool ![]() ![]() .. Ik kan ook niet laten te bedenken hoe 't zou zijn als dit een MMORPG was .. met meerdere mensen en dan allemaal reuzen door 't hele land .. zou wel stoer zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() op de PU Gameplay heb ik ff gekeken naar mensen die SotC speelden, maar die bakten dr geen reet van.. die probeerden met een zwaard(?) de voeten van zo'n ding te verbranden ofzo ![]()
||
Citaat:
Spoiler
Gisteren reus 10 verslagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ow ja en ik kon die kutreus eerst niet vinden; zat ik maar te kloten in 't nabij gelegen bos met Agro. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar nee nog niet uitgespeeld. Bij de laatste reuzen heb ik enorm dat nadat ik *eindelijk* zo'n reus verslagen heb dat ik zodanig gefrustreerd ben dat ik even pauze moet nemen. ![]() Ik moet alleen reus 15 en 16 nog.. Reus 13; die jij tof vond, is idd tof ![]() Reus 14 was super frustrerend ..
Spoiler
Reus 15 is weer een lekkere 'goede ouwe' reus .. maar ..
Spoiler
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2006 om 15:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ben echt ontzettend benieuwd wat de makers van ICO en SOTC zouden kunnen afleveren als ze een big bang epishe game ala Zelda in elkaar flansen. Met hun artistieke Godenmiddelen moeten ze echt in staat zijn een sony versie van Zelda te kunnen maken, met natuurlijk de eigen originaliteit. Heerlijke dungeons, sidequests etc. ![]() Na twee games vol verlatenheid, doomsday gehalte heb ik wel eens trek in iets bombastich.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ok, ik heb het spel dus eindelijk, ben nu bij Colossus 8 of 9
Spoiler
De sfeer is erg mooi, en het paardrijden is super gedaan! Ook fijn dat het niet belachelijkmoeilijk is maar lekker wegspeelt! Ook ben ik telkens weer benieuwd hoe de volgende colossus zal zijn ![]() Ook de muziek vind ik geweldig! Nadelen vind ik dat het grafisch niet geweldig is. De Colossi wel, ze zijn ook echt groot. Maar de hoofdrolspeler (naam?) vind ik grafisch ronduit slecht. Vooral het introfilmpje stelde me grafisch erg teleur. Maar dit vergeet je gelukkig snel wanneer je speelt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Oh.
![]() Black: Alleen nog maar de demo gespeeld. Conclusie: Leuk voor even, kut voor langere periode, tenzij je een heterosexuele rambo fetish hebt. DTM 3: Fuck alle auto's, behalve een groen, beige achtige jaguar waar ik de naam niet van ken. Die auto was in Memento. ![]() God Of war: Eerste level met die Hyrdra-shit was leuk, de rest is veel van hetzelfde, en wel een beetje heel erg gepolijst. Tekken 5: WTF. Alleen die Bruce Lee rip off is cool. Voor de rest is het maar button bashen. CONCLUSIE: Koop SOTC als je waar voor je geld wilt. Edit: Zoek ook naar Killer 7. Cool spel. Coole muziek. Mega Man achtig, coole characters. Weirde shit dus.
Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 17:50. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimroze #1650 Verwijderd | 500 | 03-05-2012 16:36 | |
De Kantine |