![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vroeg net ff mn moeder erover, en zij zegt dat et normaal is, de vreemde geur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond die 2 grote baby's op sterk water juist het interessants. Bij 1 vd 2 hadden ze zelfs z'n ruggetje helemaal opgesneden zodat je naar binnen kon kijken. Diezelfde baby had overigens wel een vreemd gezichtje met zo'n plat neusje. De jongen die ons uitleg gaf zei dat die baby met prepareren op zijn neus had gelegen maar ik weet niet of hij dat serieus bedoelde of dat het een grapje was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Een navel kan relatief makkelijk ontsteken. Gewoon even schoonhouden en kijken of het geneest. Zo niet dan even langs de huisarts.
Offtopic: Citaat:
In Rotterdam hadden ze bij de snijzaal ook vanalles staan, zeker wel boeient. (en het stinkt tenminste niet zo als op de snijzaal zelf.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En ontopic: je navel kan vrij snel ontsteken. Vooral als je wat zwaarder bent of als je gewoon een diepe navel hebt. Probeer er niet teveel aan te zitten, goed schoon te houden en het evt. te ontsmetten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat hebben jullie voor een navel? Ninatjuhh | 26 | 08-12-2014 20:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
je navel jessygirl | 10 | 15-07-2010 16:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
navels navels navels! bellybutton | 5 | 19-11-2009 17:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Joris en zijn wonderlijke navel Verwijderd | 14 | 07-01-2006 13:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ontstoken navel Roos | 12 | 03-09-2005 13:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Veel mensen hebben pluisjes in de navel! Prea|K | 19 | 24-08-2003 11:49 |