Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Vind het overigens ook wel slecht van die uni dat ze zoies neerzetten ik zou als studenten protesteren. En eventueel de media opzoeken, wil nog wel eens helpen (alleen dreigen vaak al).
||
![]() |
Citaat:
Zelf zit ik in de MR van me hogeschool (uni kent een vergadering van personeel (OR) en studenten , maar geen MR), je moet zoiets dan als orgaan of grote groep doen. Nare dat zou betekenen dat ze je wel lekker laten inschrijven (en geld ontvangen) maar vervolgens niet de beloofte stof aanbieden, waardoor dus een studieachterstand kan ontstaan. Ik vind zeker dat je hier over toch je ongenoegen zal moeten uiten. Anders nemen ze maar minder studenten aan of geven ze de cursus maar 2 x grtz ivo
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken de positie van dit vak in het curriculum verder niet, maar als jij daar echt ernstige vertraging door dreigt op te lopen dan kun je daar het beste een nette brief over schrijven en zo snel mogelijk actie ondernemen. Eerst zien wat hun reactie is, dan kun je later wel bepalen wat je er tegen wilt doen. Je kunt niet tegen spoken vechten, dus laten we maar eens horen wat zij als argument gebruiken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De basis van mijn ongenoegen zou idd zijn dat ik betaal en niet de lessen kan volgen waarvoor ik betaal oid.
||
![]() |
Citaat:
En zou mij dit overkomen, dan zou i kdat idd heel grondig uitzoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Even bellen bijvoorbeeld met de persoon of langslopen bij hem. Maar bij studievertraging door hun schuld zou ik wel wat terug verwachten natuurlijk ![]() Maar ik geloof dat als dit probleem zich ieder jaar voordoet het straks om 175 studenten gaat die het niet kunnen volgen. omdat er steeds meer studenten zijn die het nog moeten volgen. Vind het iig wel vaag
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO propedeuse kilman123 | 4 | 08-02-2011 15:40 | |
Studeren |
petitie stop de loting stopdeloting | 49 | 31-07-2009 10:19 | |
Algemene schoolzaken |