Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Peter doet nog mee aan de finale ![]() ![]() Denk niet dat hij nog veel kans maakt gezien zijn leeftijd en blessures. Maar de nieuwe generatie Nederlanders is ook veelbelovend ![]() Remy Bonjaski en Albert Kraus (K1 Max) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heeft nog wel het een en ander te leren, maar hij is ook nog maar 22 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wel grappig om zo eens een keer te zien, maar het is maar goed dat dit geen echte K1 is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens jammer dat Eurosport de match van Hari tegen Leko niet heeft uitgezonden. |
![]() |
||
Citaat:
Weet je toevallig de datum waarop het word uitgezonden? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Opzich jammer dat het zo makkelijk ging voor Schilt, had liever wat spannende wedstrijden gezien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anyway je kan toch alle filmpjes van recente k-1 toernooien vinden op http://k-1fans.com/ ![]() |
![]() |
|
Mjah, gisteren zat ik nog even een herhaling te kijken van de finale en toch vind ik het maar "lomp hakwerk". Ik zeg niet dat die kerels niet kunnen vechten, dat kunnen ze zeker maar qua vechtKUNST vind ik het gewoon niet het mooiste om te zien. Ik krijg steeds meer het idee dat het toch maar neerkomt op incasseringsvermogen aankomt of toevallig een overwicht qua lengte en gewicht.
Wat dat betrefd vind ik K1 Max misschien wat "leuker" om te zien omdat ik de indruk krijg dat de deelnemers daar technisch een wat betere (en meer gevarieerde) bagage hebben dan de grotere K1 jongens.
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij is overigens ook geen kickbokser maar een karateka ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Over dat Taekwondo... iedereen heeft zijn eigen smaak natuurlijk, maar ik denk dat de meeste het wel met me eens zijn als ik zeg dat gevechten als die met Bob Sapp tegen die Choi nog slechter zijn wat techniek betreft en minder leuk zijn om naar te kijken dan een old fashion kroeggevecht ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Effectieve vechtbewegingen zijn nou eenmaal niet zo sierlijk, ik ben zelf mma'er maar ik geef graag toe dat een lowkick er niet echt mooi uitziet ofzo. Wat ik zo leuk aan K1 vind is de spanning om de gevechten heen, de reputaties van de deelnemers, de achtergronden van de vechters, de hype die altijd van tevoren aanwezig is, oude ruzies die alleen in de ring opgelost kunnen worden. Ik train zelf op de sportschool van Peter aerts en vind het echt fantastisch dat hij op die leeftijd en na zoveel jaar vechten nogsteeds met de top mee kan draaien. Ik had zelf niet verwacht dat hij van jerome zou winnen maar hij flikte het alsnog ![]() lomp hakwerk zou ik het nooit noemen, als iets effectief en dodelijk is qua vechtstyle kan het niet lomp zijn vind ik. |
![]() |
|
oh daar zeg ik ook absoluut geen vraagtekens bij; effectief is nu eenmaal effectief, ik doelde alleen meer op het feit dat de bewegingen zelf nou eenmaal niet het meest spectaculair zijn om te zien. Ik oordeel ook niet of het een beter is dan de ander, ik heb het gewoon over mijn eigen kijkplezier.
||
Citaat:
![]() Die maakt toch aardige bewegingen hoor, doet het zeker niet slecht tussen die grote gasten ![]() Hij maakt geen knock outs en in een straatgevecht zal hij het vast en zeker afleggen tegen die reuzen, maar hij scoort wel z'n punten. Heel vermakelijk om naar te kijken ![]() Dat soort dingen maken de K-1 ook ontzettend leuk, iedereen kan meedoen, getrainde vechter of alleen maar heel groot, welke vechtstijl dan ook ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Iig, dat kleine ventje had wel gewonnen van Ignashov ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat was inderdaad een fantastisch mooie high kick, mighty Mo zag hem nooit aankomen ![]() ![]() Prachtig gezicht ook, een ventje van zo rond de 75 kg die een vent van ruim door de 100 met 1 trap vloert ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat ik me nou afvraag. Behoren die gasten die daar op de K1 grandprix vechten echt tot de wereldtop op hun vecht gebied?
Ik heb soms het idee dat het meer om de show draait inplaats van echt vechten. En wat ik ook niet snap is waarom ze gasten van 150kg laten vechten tegen gasten van 100kg. Dat lijkt me oneerlijk. Met boksen is het ook in gewichtsklasse verdeeld. Je bent dan wel sneller met 100kg, maar kijk bijvoorbeeld naar sam Schilt die gozer heeft zo'n voordeel van zijn lengte en gewicht dat hij bijna onverslaanbaar is. Ik zou trouwens die Sam schilt wel eens willen zien vechten tegen Bob Sapp of the beast form the east ( die wereld kampioen boksen van 2.13m en 150 kg ) |
![]() |
||
Citaat:
Met boksen is er ook een allerhoogste klasse, de super zwaargewichten. Dat is van ong. 100 kilo tot alles daarboven ![]() Zoveel proffesionele boksers van meer dan 150 kg zijn er niet, dus is het een beetje onlogisch om daar een aparte klasse voor te gaan maken ![]() Die koreaan Choi is ook een flinke gast, 2.18 en 160kg, toch verloor hij flink tegen Remy Bonjaski, van ong. 1.90m en 105kg. ![]() |
![]() |
|
choi had toch ook van sem verloren??
Of was er nog een andere hele lange kerel? en sem tegen bob sapp..tja, vind bob sapp sowieso een trieste verschijning in de K1 ring...kijk veel meer uit naar sem tegen ernesto, dat is ten minste een technisch en conditioneel sterke vechter. Lijkt me een stuk interessanter.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jerome_Lebanner_vs_Cyril_Abidi_-_K1_Paris_Gp_2005_
http://video.google.com/videoplay?do...554068401&q=k1 volledig gevecht veel plezier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Abidi had toen voor dat gevecht iets tegen le Banner gezegd wat hij niet zo leuk vond en le Banner was daar nogal pissed om ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Prachtige high kick die hij daar maakt tegen 'mighty' Mo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |