Advertentie | |
|
![]() |
|
Skull-Head,
Heel erg bedankt voor je vele reacties, ik kan er zeker iets mee. Even over die regen. Dat gedicht draagt dan toch de het verkeerde beeld uit. Het was juist bedoeld om zowel de schoonheid van verdriet uit te beelden, als het feit dat je soms inderdaad ook wel een rots in de branding hebt. Maar dat eerste komt kennelijk niet echt uit de verf, ook eens naar kijken. Woon je in Deventer ofzo? Mijn vriend wel, en ik dus in voorburg. De reis terug is vaak een hel, daar gaat het gedichtje over.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() en die reis terug, waar ligt voorburg? ik kan me er namelijk niets bij voorstellen bij die hel ![]() ![]()
|
Voorburg ligt tegen Den Haag aan, ik woon nét op het randje. Van deur tot deur is het 2 uur reizen naar mijn vriend. En 2 uur idle-time na een afscheid voor weer een week (of meer) is echt totaal onprettig.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
(drugs)Plannen voor oud en nieuw? Verwijderd | 44 | 29-12-2008 12:03 | |
Software & Hardware |
[aanschaf nieuw systeem]reacties martijn1985 | 10 | 27-12-2008 17:36 | |
Drugs & Alcohol |
[meetingachtig] Feestje met Oud & Nieuw Verwijderd | 38 | 29-12-2005 12:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
wat doen de meeste nederlanders met oud en nieuw? DarkeyeTR | 3 | 27-12-2005 10:34 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Testversie nieuwe ANNOUNCEMENT Sikamikanico | 8 | 13-07-2001 11:42 |