Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken het ook wel. Vroeger was het veel erger als nu, maar ik heb het nog steeds. Als iets na verschillende keren proberen niet lukt, als mensen mij een pesthumeur bezorgen of wat dan ook heb ik snel de neiging tegen iets aan te gaan schoppen ofzo.
Het onderliggende gevoel bij die frustratie kan angst zijn, maar vaak is het ook gewoon niets meer dan frustratie. En hoe je ervan af komt? geen idee... Probeer een andere uitingsvorm voor de frustratie te vinden ofzo
|
ik heb dat ook hoor. bij.v als iets met de comp niet lukt ga ik keihard met de muis op de tafel slaan, weet dat het er alleen maar slechter van wordt maar toch doe ik het op die momenten. of ga 10000 keer (ja eerlijk waar) op reset drukken.
in m'n kamer ga ik onwijs hard met de schaar over m'n bureau en kasten schrapen. laatst zag m'n moeder het ze werd toch boos... het was nieuw meubilair en het ziet er ook niet uit. maar op die momenten doe ik het gewoon. ik denk dat als je bij.v prob met de computer hebt je gewoon echt kwaad bent.... maar bij andere dingen kan het idd onbewust angst zijn (is bij mij soms ook wel 't geval dnek ik) hoe je 't de baas kunt worden, weet k niet....
|
Ik betrap mezelf er ook op dat ik de laatste tijd aggressiever word. Ik kijk ook altijd heel kwaad, als ik op straat kleine kinderen tegenkom kijken ze me altijd bang aan. Ik weet waar mijn aggressiviteit vandaan komt. Ik ben altijd al een depri persoon geweest, maar sinds ik verliefd was geworden op een onbereikbaar persoon, heeft me dat helemaal verteerd en voel ik niets dan woede in mij => meer aggressiviteit.
![]() Deze agressie uit zich bij mij onder andere door snijden. Ik heb ooit eens mijn beide benen volgekrast. ![]() ![]() Ripper
|
![]() |
Ik herken dat! Ik betrap mezelf er de laatste tijd ook op dat ik vaker agressief reageer. Ik zit in een dipje en ben sneller geirriteerd. Dat reageer ik af op mn ouders/broertjes met woorden en uit zich ook in gooien met spullen...
Laatst schrok ik een beetje van mn eigen reactie... ik moest nl leren voor mn tentamen, was heel moe en had net wat vervelende info over mn ex te horen gekregen. Dat trok ik dus niet, om te voorkomen dat ik echt door zou slaan ben ik toen maar naar mn werk gevlucht... en daarna naar de kroeg met wat collegas... prima oplossing was dat. |
![]() |
||
Citaat:
is een logische manier van je woede uiten.. maar alsik jou was zou ikdaar hulp voor zoeken heb ik namelijk ook gedaan en het helpt je echt heelgoed probeer het eens bij vilan@dse.nl zij heeft mij van almijn problemen afgeholpen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bedankt voor je reactie trouwens! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[nederlandse literatuur] recensie jan wolkers/brandende liefde vrouw-wezen | 1 | 16-09-2010 14:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bestaat er een causaal verband tussen het gebruik van cannabis en agressie? Verwijderd | 48 | 27-04-2009 10:43 | |
Films, TV & Radio |
Ken Park AngelLena | 11 | 09-10-2003 15:08 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Liefde & Relatie |
Agressie -Meisje- | 3 | 22-09-2002 20:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
doodstraf voor verkrachters ratsja | 93 | 18-04-2002 20:55 |