![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, wellicht past het beter in het Simple Art topic, want echt bijzonder is het niet en de uitwerking is ook niet best. Maar aangezien ik er ook niks aan kan doen dat ik niet zo beroerd goed ben als sommigen hier, daarbij vier uur lang aan onderstaand hoopje pixels gewerkt heb en er eigenlijk nog best trots op ben ook, vind ik dat ik tóch een eigen topic mag.
So there. Het is 't tweede wat ik getekend heb met den tablet en dat ik de helft van de functies in Painter niet snap straalt er van af. Oh, en 't is getekend voor dit daily sketch forum, met als thema "christmas on mars". ![]() En dan ook maar gelijk het eerste wat ik met de tablet gemaakt heb: ![]() Zo, kom maar op met de kritiek. Ik weet toch al dat ik een n00b ben. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wil je voor mij een paard met een gebroken nek en drie poten tekenen? dan print ik hem uit en hang ik hem op de stal van mijn pony met ' hier staat de zwakke pony' erbij.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe zoek jij je nieuwe mobiele telefoon/tablet uit? enquête capitalF | 5 | 30-01-2015 07:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
ARTistiek |
Het Grote Simple Art Topic V Verwijderd | 500 | 17-05-2006 07:23 | |
ARTistiek |
Tekentablet LaMazulu | 56 | 08-10-2004 10:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Biergisttabletten johnbiezen | 19 | 22-09-2003 17:48 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |