Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2005, 10:53
moon
moon is offline
Hoe vaak zien jij en je vriend(in) elkaar?
vinden jullie het belangrijk om elkaar vaak te zien?
wil hij/zij jou meer zien dan jij hem/haar of omgekeerd?

(ik wilde hier eigenlijk een poll van maken maar dat lukt nu niet meer)

Laatst gewijzigd op 27-12-2005 om 10:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2005, 11:08
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Dat kan wel, gewoon wijzigen.

Ik zie mijn vriend elke dag. Eerst zagen we elkaar minder, maar we zijn elkaar steeds meer gaan zien. Maar mijn vriend werkt al fulltime, dus zie ik hem doordeweeks altijd 's avonds. We zijn niet aan elkaar geclaimt hoor. Als we liever even iets apart gaan doen, doen we dat gewoon. Daar gaan we niet moeilijk over doen.
Oud 27-12-2005, 11:08
Qimm
Qimm is offline
Elke dag

Wat heet belangrijk, het is wel fijn

tja... daar is niet echt sprake van. Je moet wel elke dag als je samenwoont Maar soms zou ik hem wel eens minder willen zien zodat ik hem kan missen
Oud 27-12-2005, 11:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zie mijn vriend meestal zo'n 6 dagen in de week. Soms 'maar' 3 dagen, soms 7 dagen; dat ligt aan onze bezigheden. Al houdt dat zien soms ook 5 minuutjes langsgaan om even te kletsen in. Dat is het voordeel als je 5 minuutjes fietsen van elkaar vandaan woont.
Ik vind het prima zo, hij ook. Soms, wanneer we merken dat we elkaar gaan irriteren, beperken we het tot 3 keer in de week, en daarna wordt dat toch vanzelf weer vaker.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 11:24
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 27-12-2005 @ 11:53 :
1. Dat wisselt. Wel een paar keer per week. Sowieso eigenlijk altijd wel op donderdag, vrijdag en zaterdag. Vaak ook nog op zondag.
Daarnaast spreken we wel eens op woensdag of dinsdag nog even af. Vrijwel nooit op maandag eigenlijk.

2. Ik vind het wel fijn om elkaar veel te zien, maar de ene keer heb ik er meer behoefte aan dan de andere keer. Soms heb ik zoiets van: hè, lekker even tijd voor mezelf. En de andere keer kan ik niet wachten totdat ik hem weer zie.
Al zou ik wel graag wat vaker alleen met hem willen zijn. Dat we echt wat meer momenten met ons tweetjes samen hebben. Die zijn er vrij weinig. Ik klaag zeker niet, maar toch..

3. Ik weet het eigenlijk niet. Ik denk dat het bij ons allebei wel schommelt. De ene keer heeft hij zoiets van 'misschien zien we elkaar teveel ofzo' en de andere keer denk ik 'even rustig aan'. Terwijl we denk ik toch wel allebei heel graag bij elkaar willen zijn
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 12:07
WolterB
WolterB is offline
3 of 4 keer in de week gemiddeld
Ja, heel erg
Daar zit wel een evenwicht in geloof ik (En zij is het er mee eens )
Oud 27-12-2005, 12:16
Konijn
Konijn is offline
We wonen samen, dus we zien elkaar elke dag. Al ben ik bijna altijd vrijdags en zaterdags bij mijn ouders, omdat ik bij hun in de zaak werk (dat gaat zo snel mogelijk veranderen, ik zoek werk in zijn woonplaats). Dit is van ons allebei uit gekomen, en we vinden het nu allebei dus prima zo.
Oud 27-12-2005, 12:22
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
In de weekenden, en dat is meestal zaterdag-zondag, en soms vanaf vrijdag.
Jazeker wel. Het is gezellig en leuk om bijelkaar te zijn! Bijelkaar zijn is echt niet de hele tijd klef doen enzo, maar ook gewoon gezellig kletsen, samen eten, en dat soort dingetjes allemaal.
Ehm, nou, volgens mij niet echt. Ik denk dat we elkaar alletwee wel vaker zouden willen zien (of in ieder geval makkelijker), maar dat gaat niet zo eenvoudig, omdat we bijna 200 km bijelkaar vandaan wonen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 12:39
underthabridge
underthabridge is offline
Euh... proberen elkaar iedere dag even te zien (7 minuutjes fietsen), lukt bijna altijd wel, denk dat we elkaar zo'n beetje 6 dagen in de week zien. We vinden het allebei erg leuk en dus ook wel belangrijk om elkaar te zien, anders zouden we niet proberen om elkaar zo vaak te zien natuurlijk De 'zin' om elkaar te zien is wederzijds even groot, lijkt me wel zo gezond voor een relatie... Bij elkaar zijn varieert van 'even een kopje thee drinken op de bank' een filmpje of een avondje weg, in het weekend vaak een nacht bij elkaar en 1 keer in de zoveel tijd een weekendje weg. Bij elkaar zijn is tof
Oud 27-12-2005, 13:15
Maija
Maija is offline
Citaat:

Elke dag
Ja,
we zien elkaar gewoon.. of we het nou willen ofniet!
Oud 27-12-2005, 13:36
Verwijderd
Elke dag, we wonen samen.

Ja, ik vind niet dat we altijd maar samen dingen moeten doen, maar bij elkaar zijn is wel belangrijk.

Ik denk dat dat wel gelijk is.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 15:55
Kalliope
Kalliope is offline
Bijna elke dag.

Ja. We hebben elkaar ook wel tijden veel minder gezien, maar toen hadden we teveel het gevoel dat we, de keren dat we elkaar wel zagen, het extra bijzonder moesten maken. En dat werkte gewoon averechts. Nu is het gewoon fijn om bij elkaar te zijn, gewoon om het bij elkaar zijn.

Dat is wel ong. gelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 16:15
luchtballon
luchtballon is offline
Ik zie hem ongeveer 2 keer per week. waarvan 1 keer uitgaan. In vakanties vaker.
Ik vind het wel belangrijk om te weten van elkaar wat je bezighoudt en hoe je leven is en dat is lastig als je elkaar weinig ziet.
Ik wilde hem altijd meer zien. Hij zegt dat hij het druk heeft, (heeft hij ook) maar ik denk dat hij ook geen behoefte heeft om me vaker te zien.
Oud 27-12-2005, 16:54
Experiment
Experiment is offline
Ik zie hem van vrijdagmiddag/avond tot zondagavond. Tsja weekendrelatie he. Ik vind niet dat we elkaar te weinig zien, wel dat we te weinig keus hebben eigenlijk. Dat je niet zomaar even bij elkaar langs kan wippen, valt me soms wel zwaar.

Maargoed, er zitten ook goede kanten aan Ik kan alles blijven doen wat ik voorheen deed. Als ik in het weekend een feest oid heb, ga ik door ook lekker heen. Wel veel vrijheid dus
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 16:57
Janet
Janet is offline
we zien elkaar ongveer 5 a 6 dagen in de week...
ik vind het wel leuk om elkaar te zien,of het belangrijk is...nee,zakelijk hebben we niks zeg maar
ik wil hem denk ik meer zien dan hij mij...al zit er denk ik weinig verschil in...
Oud 27-12-2005, 17:16
filia dei
filia dei is offline
meestal 1 keer in de week en dan 3 uurtjes ofzo... en soms zondagmiddag nog als we toevallig allebei vrij zijn.

naja....ik vind het wel belangrijk dat we elkaar welleens zien... 1 keer per jaar ofzo zou me echt te weinig zijn. Maar ja, we hebben allebei niet zoveel tijd met school, werken, en sport (en het komt toevallig ook nog verkeerd uit dat als ik vrij bent hij weg moet en andersom.)

K'weet niet ik hoef 'm niet persee meer te zien. Maar het moet ook niet minder worden. En hij? ik denk dat hij het ook wel goed vind. Hij klaagt tenminste niet
Oud 27-12-2005, 17:30
Verwijderd
- Hoe vaak zien jij en je vriend(in) elkaar?
4-5 keer per week? soms vaker of minder vaak.

- vinden jullie het belangrijk om elkaar vaak te zien?
eh, nee. wel belangrijk om elkaar te zien, maar niet persé vaak. sowieso zien we elkaar vaak in combinatie met vrienden.

- wil hij/zij jou meer zien dan jij hem/haar of omgekeerd?
dat is ongeveer wel gelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 18:01
ssjpan
ssjpan is offline
We zien elkaar ongeveer 4 of 5 dagen per weeek. Door de week meestal niet zo lang, en in het weekend wel elke dag en dan slapen we vaak ook bij elkaar.

Eerst zagen we elkaar elke dag, maar dat vond hij wel wat te veel, nu kan dat ook niet meer zo vaak, dus dat komt goed uit..

We vinden het wel belangrijk om elkaar vaak te zien, maar als het een keer niet kan is ook geen ramp.
Oud 27-12-2005, 18:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Verschillend, gemiddeld 3 á 4 keer in de week denk ik.
Ik vind het zeker belangrijk, bedoel zie hem graag en vind het fijn om bij hem te zijn. Soms zien we elkaar maar een paar minuutjes, maar dat vind ik juist wel lief eigenlijk.
Ik weet niet of hij mij meer wil zien of juist minder, maar ik denk dat we elkaar aardig in evenwicht houden. Liefst zou ik hem elke dag zien, en we hebben het beide vaak zat al gehad over samenwonen en dergelijke. Zien elkaar nu voldoende, maar het mag nog wel wat vaker haha.
Oud 27-12-2005, 18:40
Mindfields
Mindfields is offline
Sowieso 4 dagen, heel soms 5. Hele weekend en nog een dag doordeweek. Hij loopt nu stage, dus hij werktfultime

Natuurlijk.

Vind het zo wel goed. Nu hij werkt zien we elkaar doordeweek een paar uur 's avonds en da's prima.
Oud 27-12-2005, 18:58
Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
Qimm schreef op 27-12-2005 @ 12:08 :
Elke dag

Wat heet belangrijk, het is wel fijn

tja... daar is niet echt sprake van. Je moet wel elke dag als je samenwoont Maar soms zou ik hem wel eens minder willen zien zodat ik hem kan missen
Same here.
Oud 27-12-2005, 19:06
Tiño
Tiño is offline
Zo goed als elke dag.
Vroeger met vriendinnetjes altijd veel minder,maar de laatste anderhalf jaar heb ik ook de behoefte om mijn vriendin vaak te zien.
Oud 27-12-2005, 19:25
snoopy
snoopy is offline
zo'n 5 dagen per week, denk ik. Wisselt ook nog wel.
Ik vind het wel belangrijk om m regelmatig te zien, elke dag hoeft niet.
Oud 27-12-2005, 20:02
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
nou, 1 a 2 keer per week maar, en dan ook nog niet een hele dag. Maar t wordt wel meer. Ik kan er niet naartoe fietsen, ook niet rijden met de auto, dus jah, t is wel veel reistijd telkens. Maar ik heb niet het gevoel dat onze relatie eronder lijdt.

Elkaar té vaak zien (elke dag) is denk ik nog slechter dan elkaar 2 a 3 dagen per week zien.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 20:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zie mijn vriendin een aantal keer per week. 2 tot 3 keer per week of zo, vooral in het weekend. Niet al te vaak, omdat ik in een andere stad studeer en daar op kamers zit en ook omdat zij ook vaak een aantal dagen weg is met haar opleiding/stage. Vrij weinig tot nu toe, maar daar heb ik begrip voor en zij ook. Bovendien hebben we de komende weken wat meer vrij (en zit ik niet in mijn studiestadje), dan maken we dat wel goed. En als we ergens op de dag een gaatje vrij hebben in beide agenda's (al is het maar voor een uurtje) dan maken we daar natuurlijk gebruik van elkaar ff te zien. Ondanks dat we elkaar wel eens een aantal dagen moeten missen omdat we beide vinden dat school en werk voor gaat, willen we elkaar zo veel mogelijk zien natuurlijk.
Oud 27-12-2005, 22:11
Verwijderd
We zijn iedere dag bij elkaar. We zijn getrouwd, wonen in één huis, zitten in dezelfde klas en gaan met dezelfde mensen om. Af en toe doen we lekker iets zonder elkaar. Gaat hij naar zijn vrienden, ik naar mijn vriendinnen, dat soort dingen. Is vanaf het begin af aan zo geweest, ook voordat we iets hadden wilden we elkaar al iedere dag zien, en tot nu toe hebben we daar beiden geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 22:27
justhanna
justhanna is offline
Hoe vaak zien jij en je vriend elkaar?

Meestal elk weekend, soms valt er een weekend tussenuit,
maar dan zien we elkaar wel een keer op een doordeweekse avond.

Wat is vaak? We zien elkaar wel elk weekend,
en dat vind mijn vriend wel veel geloof ik.
Maar er zijn stellen die elkaar ook doordeweeks nog zien,
en alsnog vinden dat ze elkaar te weinig zien.
Ik vind het in ieder geval wel belangrijk om elkaar
minstens 1 keer per week te zien,
tenzij het echt niet mogelijk is.

Ik wil hem meer zien dan hij mij geloof ik.
Ik vind het namelijk al heel erg als we een weekend moeten overslaan,
terwijl hij daar helemaal geen problemen mee heeft.
Oud 27-12-2005, 22:50
Metal
Metal is offline
Citaat:
Meestal 1 keer per week, heel soms 2x per week. Soms ook 1 keer in de 2 weken.

We zien elkaar niet vaak, en ik heb er vrede mee. Dat houdt de spanning erin.

Uhm, niet dat ik weet.

Oud 27-12-2005, 23:04
Verwijderd
elke dag min af een toe een dag/nachtje, suits ons allebei I guess
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 21:44
Metal
Metal is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 27-12-2005 @ 23:11 :
We zijn iedere dag bij elkaar. We zijn getrouwd, wonen in één huis, zitten in dezelfde klas en gaan met dezelfde mensen om. Af en toe doen we lekker iets zonder elkaar. Gaat hij naar zijn vrienden, ik naar mijn vriendinnen, dat soort dingen. Is vanaf het begin af aan zo geweest, ook voordat we iets hadden wilden we elkaar al iedere dag zien, en tot nu toe hebben we daar beiden geen problemen mee.
Vind je dat niet vervelend, elkaar dag in, dag uit zien?
Je moet toch ook wat tijd voor jezelf hebben enzo.
Oud 02-01-2006, 21:53
Verwijderd
-Paar keer per week. Varieert.
-Definieer 'vaak'.
-Ik denk dat zij mij vaker wil zien.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 23:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Metal schreef op 02-01-2006 @ 21:44 :
Vind je dat niet vervelend, elkaar dag in, dag uit zien?
Je moet toch ook wat tijd voor jezelf hebben enzo.
Als je in een huis woont kun je toch wel tijd voor jezelf hebben, je hóeft niet in de zelfde ruimte te zitten en je kan ook nog weg gaan en ergens anders gaan zitten...
Oud 02-01-2006, 23:18
Estar
Estar is offline
Praktisch elke dag.

Ik vind t belangrijk om de ander genoeg te zien, anders ga ik twijfelen aan de relatie.

We willen elkaar even vaak zien.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 00:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Eens in de 3 maanden. En dan zijn we zo'n 5 dagen bij elkaar en daarna is het weer uit met de pret. Maar doordat we elkaar zo weinig zien is elk moment samen dan ook heel bijzonder.
Ik heb soms wel het idee dat ik meer bij hem wil zijn dan hij bij mij, maar het komt denk ik meer doordat hij niet zomaar vakantie kan nemen wanneer ie wil, en ik kan dat wel.
Oud 03-01-2006, 00:25
zoef de haas
zoef de haas is offline
eerst zag ik hem 2 a 3 keer in de week en nu 1 a 2 keer het is en tijd uitgeweest en ja nu het weer wat is tussen ons heb ik eigenlijk de behoefte hem elke minuut van de dag bij me te hebben maarja dat gaat wel weer over. Ik vind het niet belangrijk om hem elke dag te zien eigenlijk wel fijn zo af en toe maar als we elkaar elke dag zien dan gaan we ons volgens mij ookontiegelijk aan elkaar ergeren alhoewel dat op vakantie helemaal niet gebeurde.
Ik denk dat we elkaar op het moment allebei wel vaker willen zien maarja zo is het niet en als we dan bij elkaar zijn is het ook gewoon verdomd gezellig
Oud 03-01-2006, 00:34
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 03-01-2006 @ 01:06 :
Eens in de 3 maanden. En dan zijn we zo'n 5 dagen bij elkaar en daarna is het weer uit met de pret. Maar doordat we elkaar zo weinig zien is elk moment samen dan ook heel bijzonder.
Ik heb soms wel het idee dat ik meer bij hem wil zijn dan hij bij mij, maar het komt denk ik meer doordat hij niet zomaar vakantie kan nemen wanneer ie wil, en ik kan dat wel.
wow, da's wel héél knap dat zoiets blijft. En jullie praten wel elke dag met elkaar?

Ik ben het trouwens niet eens met Estar. Je hoeft elkaar echt niet elke dag te zien. Jij hebt een eigen leven, en hij ook. Relaties moet je relativeren
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 09:22
Yolcu
Yolcu is offline
3-6 maanden per jaar
maar dan ook iedere dag, 24 uur per dag zo'n beetje

en we spreken elkaar iedere dag
Oud 03-01-2006, 11:47
Verwijderd
Meestal 1x per week, ondanks dat we elkaar redelijk makkelijk kunnen opzoeken. Op de een of andere manier is dat vanzelf zo gegroeid en ik heb er geen moeite mee. ik geloof zij ook niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten