Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2005, 13:08
Tofke_H
Tofke_H is offline
De uitverkiezing is een zaak van de Europese Bond van Sportjournalisten.

Bij de mannen zegevierde met Roger Federer wel een tennisser. De Zwitserse nummer één van de wereld hield de Spaanse F1-wereldkampioen Fernando Alonso en de Noorse biatleet Ole Einar Björndalen achter zich.

De Russische wereldkampioene polsstokspringen Elena Isinbayeva en de Zweedse zevenkampster Carolina Klüft bezetten de eerste twee plaatsen in het referendum van de Europese Sportvrouw van het Jaar. Kim Clijsters eindigde op een derde plaats.
Oud 31-12-2005, 09:36
Tejay
Tejay is offline
Zegt me niet zoveel, zo'n Europese verkiezing. Ik vind het moeilijk om sporten te plaatsen als ze niet in elk land eenzelfde aanzien/waarde hebben.
Zo kan een skiër best die prijs verdienen, maar welke boodschap hebben wij als niet ski-oord daaraan? Het is moeilijk om aan een sporter te zeggen: jij bent de beste sporter van het afgelopen jaar in Europa.
Je kunt beter de discipilines gescheiden houden denk ik.
Oud 31-12-2005, 12:56
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Tejay schreef op 31-12-2005 @ 10:36 :
Zegt me niet zoveel, zo'n Europese verkiezing. Ik vind het moeilijk om sporten te plaatsen als ze niet in elk land eenzelfde aanzien/waarde hebben.
Zo kan een skiër best die prijs verdienen, maar welke boodschap hebben wij als niet ski-oord daaraan? Het is moeilijk om aan een sporter te zeggen: jij bent de beste sporter van het afgelopen jaar in Europa.
Je kunt beter de discipilines gescheiden houden denk ik.
Idd groot gelijk! Ik vraag me dan ook enorm af waarop ze zich basseren. Idemdito aan de Nationale verkiezingen.
Oud 02-01-2006, 11:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Een verkiezing waarbij elke journalist op zijn landgenoot gaat stemmen?

Altijd een heel mediacircus voor een titel die lang niet zoveel zegt dan een 1ste plek bij een kampioenschap.
Reageren

Regels voor berichten