Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2006, 18:08
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Een paar maanden geleden heb ik op mijn nieuwe computer internet gehad, gewoon via een internetkabel, verlengd van een adsl verbinding..
Dit heeft het 2 weken gedaan, daarna kreeg ik de foutmelding:"server kan niet gevonden worden", terwijl de computer aangeeft wel verbinding te hebben..

Ik woon in een huis met 7 andere huisgenoten, en 1 internetverbinding met allemaal snoeren dus door het huis.. Nu hebben eerst 2 anderen dit probleem gehad, toen dat bij hen verholpen was kwam het bij mij..
Nu hebben 5 computers internet en bij de rest lukt het niet..

Aaangezien mijn garantie van mijn computer over een week verloopt, wil ik weten of dit probleem aan mijn computer ligt of aan de verbinding...
Ik heb echt geeb verstand van computers dus ik hoop dat iemand misschien weet wat er mis is..

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2006, 21:02
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hmmzzz, naja zeg..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 12:28
Prejauw
Prejauw is offline
moet je eens op een ander PC (met internet ) je mail checken dat van jouw server is,misschien dat je dan wel een email hebt gekregen en daarna gewoon naar je server bellen. Ik heb het probleem ook een keer gehad. het bleek toen dat ik veel spams en virussen naar de server stuurde of iets. Veel moeite gedaan om het te formateren en alle drivers weer te installeren
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 15:34
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Prejauw schreef op 14-01-2006 @ 13:28 :
moet je eens op een ander PC (met internet ) je mail checken dat van jouw server is,misschien dat je dan wel een email hebt gekregen en daarna gewoon naar je server bellen. Ik heb het probleem ook een keer gehad. het bleek toen dat ik veel spams en virussen naar de server stuurde of iets. Veel moeite gedaan om het te formateren en alle drivers weer te installeren
Dan zouden haar huisgenoten ook geen internet hebben
Want het gaat om één en dezelfde aansluiting, met dus ook hetzelfde IP-adres.

@TS:
Probeer eens een laptop of een computer van iemand anders op jou aansluiting als je die mogelijkheid hebt.
Oud 14-01-2006, 15:53
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 01-01-2006 @ 19:08 :
Ik heb echt geeb verstand van computers dus ik hoop dat iemand misschien weet wat er mis is..
Regel een handige buurjongen want dit kunnen wel duizend dingen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten