Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het gaat over een bepaald persoon en een Mij die verteld over wat dat muurtje doet en wat hij/zij dr mee doet. De metafoor van de muur is niet zo origineel en zeker niet de manier waarop jij het presenteert. tegenwoordig is bijna niks origineel Halogeen! Het is toch een ander gedicht dan die anderen?? Als jij het niet origineel vind kan jij dan ook meer van dit soort gedichten voor mij vinden?? met hetzelfde onderwerp en inhoud waardoor jij dus gelijk hebt met je ''De metafoor van de muur is niet zo origineel en zeker niet de manier waarop jij het presenteert.''?? ![]()
|||
Citaat:
Een gedicht is, mijns inziens veel vaker een beschrijving van een moment, dan een reisverslag van a tot z en wat er allemaal wel niet gebeurd is. Natuurlijk begeef ik me op glad ijs, omdat dat niet altijd op gaat, maar vaak wel. En ja, ik ben geen voorstander van de vermengeling van proza en poëzie, maar dit alles staat los van wat ik bedoel. Je hebt een verhaaltje geschreven over gevoelens en dat verhaaltje in stukjes geknipt en onder elkaar geplakt en meer dan dat is het niet. Zie je nu dat dit proza noch gedicht is? En dat bedoelde ik ook te zeggen. Citaat:
En over gedichten vinden: gebruik de zoekfunctie maar eens. Ik kon er al zo 4 vinden.
Laatst gewijzigd op 05-01-2006 om 19:50. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Kunst aan de muur/Inrichten van je kamer/appartement/huis Methuselah | 29 | 04-03-2009 12:03 | |
Lifestyle |
ZzzZz.. *PATS* dode mug op je muur gekmeisje18 | 8 | 04-07-2005 00:17 | |
Lifestyle |
BIECHT OP!!!! Big nono's in/uit je leven! Verwijderd | 364 | 22-06-2005 18:08 | |
ARTistiek |
Wat heb jij aan je muur hangen? Verwijderd | 105 | 04-06-2005 10:35 | |
De Kantine |
Wat heb jij aan je muur hangen?? icegirl.com | 77 | 09-10-2002 09:45 | |
Psychologie |
Over velden, muren, deuren en machinegeweren. DarkCat | 9 | 18-09-2002 21:28 |