Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zou toch voor een X700/6600/6600 GT gaan.
||
Citaat:
En je moet inderdaad geen socket 754 nemen, dat is al weer achterhaald. Ik zou voor 1024mb aan ram gaan, dan ben je echt klaar voor de toekomst. Het verschil merk je echt en het kost maar 30 euro extra ![]() Als je het een beetje goed uitzoekt zal dat rond de 600,- gaan kosten.
Laatst gewijzigd op 07-01-2006 om 12:27. |
![]() |
||
Citaat:
Die in de pc van een kennis van me heeft het toch zeker 3 weken gedaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het kan best goed gaan, daar niet van, maar het probleem is dat áls je dan een instabiel systeem hebt, je niet kunt uitsluiten dat het aan de voeding ligt, zoals dat met een kwaliteitsvoeding wel kan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb dus helemaal geen verstand van sockets oid, dus dat wordt lastig. En welke voeding zou er dan wel in moeten? Het ding moet voornamelijk kunnen internetten, tekstverwerken en dat soort shit en het zou wel oké zijn als ie ongeveer het zelfde was als de pc beneden (Intel Pentium 2,6; 512 MB ram, Geforce FX5200), daar draait Battle of middel earth namelijk wel goed op. Maar het mag / moet echt geen game pc worden. ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-01-2006 om 19:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoiets als MaHo voorstelt is een stuk sneller dan wat die lui voorstellen.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar voor 400 euro kun je gewoonweg niks fatsoenlijks krijgen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De prijs ligt net geen 100 euro hoger dan de configuratie die jij nu op het oog hebt. Ik denk echter wel dat je daarvoor een stuk meer terugkrijgt en dat lijkt mij wel wat waard.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet wel dat het budget wat aan de krappe kant is, maar ik wil mijn ouders niet opzadelen met nog een dure computer terwijl ze er al één hebben. ![]() Laat ik het anders stellen: Wat is het beste dat je kunt krijgen voor maximaal 450 - 500 euro? Citaat:
![]() En wat kan er eventueel uit de configuratie van MaHo om het wat goedkoper te maken? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
want dat kunnen mensen met een X800 nog niet vol spelen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een X300 is gewoon bagger, wil je Battle For Middle Earth fatsoenlijk spelen, dus medium/high met goede FPS dan minimaal 6600 of X1600/X700, een X1300 presteeert ook zeer slecht. CPU sowieso minimaal een 3000+.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is misschien niet de Rolls Royce onder de voedingen, maar hij voldoet prima. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Mijn vader blijft enthousiast over de in-town computerwinkel (lekker tastbaar hè
![]() # Aopen QF50A Black Miditower incl. PSU # Asus K8N S754 Nvidia/DDR400/APG8x PATA/SATA/Sound?lan/USB2.0 ATX # AMD Sempron 3000+ S754 128 kB 64 bit # Maxtor 80 GB 7200rpm 8MB ATA133 # Peak NVidia FeForce 6600 256MB DDR AGP8x DV/TV-out # NEC ND-3550 DVD+/-R 16x DL black # 512MB DDR 400Mhz PC 3200 # GlacialTech Igloo 7200 S754/S939 CPU Cooler 500 euro incl btw Nou zie ik al een sempron staan (duron in een ander jasje, toch?) en de videokaart zegt me niks. Ik heb het idee dat die andere computerwinkel dan toch iets beter was, hoewel brak ![]() Dus ik weet niet of dit wat is? Citaat:
![]() Verder wilde ik nog even zeggen dat ik jullie expertise ten zeerste waardeer ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-01-2006 om 22:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De bovenstaande offerte (in deze post) is denk ik ook geschikter voor jullie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Het is inderdaad geen Rolls Royce, maar eerder een Lada. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 08-01-2006 om 23:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik terug naar de winkel, in overleg en met bijbetaling geruild voor een zwaarder exemplaar, een 450 W dual fan Active PFC van Q-Tec, dat zou dan wel voldoende zijn volgens de winkel. Nou, je raadt het al, de fluittoon was weg maar nog steeds verschrikkelijk slechte voltages en random vastlopers. Bouwde ik mijn ouwe 8500 LE weer in, dan werkte het prima. Daarna stennis geschopt in de winkel en toen zonder bijbetaling een Zalman ZM300B-APS meegekregen. Die heb ik nog steeds en alles werkt perfect, ook nu mijn systeem inmiddels alweer zwaarder is geworden. Rommel als Q-Tec, Sweex e.d. moet je gewoon nooit kopen. Die wattages zeggen echt geen flikker; een Zalman (of ander goed merk) kan van die opgegeven 300 W ook echt 300 W full load stabiel leveren, terwijl zo'n goedkoop geval dat zogenaamd '450 W' is, het echt al begeeft zodra je een wattje of 50 over de 12V lijn trekt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het 650W model van Q-Tec is trouwens al ook al zo geweldig: http://www.hexus.net/content/item.php?item=1359&page=19 ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Verder moet ik je wel waarschuwen dat dit systeem zeer weinig upgrade mogelijkheden heeft voor de toekomst ivm met het gebruik van een verouderde socket (S754) en een (uitgaand concept) AGP8x ipv PCI-e... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zulke mensen hou je inderdaad altijd, dat is ongeveer hetzelfde soort dat wel een versterker en luidsprekers wil kopen voor een smak geld en ze dan verbindt met electriciteitsdraad à twintig cent de meter. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 11:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En AGP = videokaart toch? Hoeveel duurder zou zo'n andere socket / pci-e ding zijn? Overigens, aan een slechte voeding ga ik me niet wagen, daar heb ik al ervaring mee ![]() Wat zijn betrouwbare merken, behalve Zalman? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Stroom] Kosten computer aan laten staan matrix21 | 5 | 27-12-2003 10:30 | |
Software & Hardware |
Windows XP vs. 2000 & "welke videokaart?" Verwijderd | 36 | 12-11-2003 18:36 | |
Software & Hardware |
Fout: Loadlibery() failed.. Boas | 1 | 22-06-2003 13:45 | |
Lifestyle |
Nerds Verwijderd | 191 | 11-06-2003 16:42 | |
Software & Hardware |
[HD beveiligen] Hoe kan ik de c schijf beveiligen tegen installaties? Verwijderd | 19 | 08-09-2002 01:50 | |
Software & Hardware |
computerconfiguratie, oordeel zelf! Revenant | 9 | 23-01-2002 19:23 |