Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij het lijfelijk - nee, nooit liefelijk. Moest ik een beetje lachen, een zinnetje lekker er tussen dat iets extra's meegeeft aan het gedicht. En de - acht rijm van het begin komt aan het einde weer terug, dus erg goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vind ik een mooi stukje. Je ziet wel dat je erover nagedacht hebt. M'n eerste reactie was een van "dit vind ik niks" maar nu ik het herlees begin ik allemaal kleine dingetjes te ontdekken die ik wel leuk vind. ![]() Offtopic: Wat is er eigenlijk met die topic gebeurt waar men elkaar opdrachten gaf? Moet er opeens aan denken toen ik zag staan dat dit een soort opdracht was
||
Citaat:
![]() Houd je reacties maar voor je als het zo moet.
||
Citaat:
aardige jongens zijn (soms) ook eerlijk. en voorderest; bedankt voor de nuttige reacties ![]() @ Meadow: wat vind je er zo dramatisch aan? ik dacht dat ik het nog redelijk 'vlak' gehouden had. offtopic @ *nerwen elensar: ik heb geen idee ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |