Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'gmaakt' moet 'gemaakt' zijn. 'hept' moet 'heb' zijn. 'mar' moet 'maar' zijn. 'k' moet weer 'ik zijn. 'nie' moet 'niet' zijn. 'goet' moet 'goed' zijn. Je hebt nog tot donderdag om twee zinnetjes te maken, dat moet je toch zelf kunnen lijkt mij zo. Laatst gewijzigd op 08-01-2006 om 22:57. |
![]() |
||
Citaat:
Dit is wat ik ervan gemaakt heb, maar ik weet dus niet zeker of de brief nu goed is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoewel ik het met je eens ben dat TS wel wat meer moeite had kunnen doen. |
![]() |
||
Citaat:
Dit is trouwens de eerste brief die ik zie die vier regels tekst heeft, maar ja, wie heeft ooit beweerd dat de vreemde talen tegenwoordig nog niveau hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn frans is niet zo goed, maar ik wil wel een klein voorzetje geven: Ik zou de zin "Ik zou graag willen weten of jullie mij informatie kunnen toesturen over de plaatselijke bezienswaardigheden" veranderen in "Kunt u me informatie toesturen over de plaatselijke bezienswaardigheden." Dat is het precies hetzelfde, maar je maakt het er wel makkelijker op voor jezelf. Je krijgt dan iets als: Est-que voulez-vous m'envoyer d'information au sujet de curiosités locales (curiosité is vrouwelijk!)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie het weet mag het zeggen(Milner) Thom | 26 | 10-07-2007 22:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Iemand een uittreksel nodig? Verwijderd | 274 | 10-12-2005 22:34 | |
Games |
Installeren De Sims 2 Lalala1111 | 4 | 20-10-2005 17:53 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wie kan mij uit de brand helpen econoompje | 4 | 03-03-2004 10:59 | |
Software & Hardware |
[word] regelnummers. Hoe zorg ik ervoor dat de titel niet meegeteld wordt? marlies | 1 | 21-09-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
wie kan mij even helpen? marlies | 11 | 19-04-2002 21:47 |