Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Heb de ib-groep opgebeld en het verhaal verteld. Zij zegt dat het wel moet kunnen je studifinanciering beëndigen voor 1 februari. En dat dit niet uitmaakt verder als ik op school 1 maart wordt uitgeschreven.
Ze zij wel dat ik dan dit moest doen. dat ik een mail moet sturen naar vragen@ib-groep.nl. En daar in zetten dat ik voor 31 januari mn studifinanciering wil beëindigen. Hoop maar dat het zo goed gaat en geen schuld hoefd te betalen. Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 13:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel bestaat er voor opzeggen een opzegtermijn, bij scholen is dat vaak een maand (dan kan je daar dus idd pas per 1 maart uitgeschreven worden), bij de IB-Groep kan het ook met terugwerkende kracht (je kunt dus ook op 1 maart per 1 februari stoppen voor de IB-Groep, alleen moet je dan terugbetalen (ook voor je OV)). Dat was iig een jaar of vijf terug zo, 'k denk niet dat dat veranderd is. (En dat was dus ook wat die mevrouw van de IB-Groep zei, 't komt iig op hetzelfde neer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de IB-Groep maakt het, voor zo ver ik weet, niets uit wanneer de school je uitschrijft. Dat was toch ook wat die mevrouw van de IB-Groep je vertelde? Waarom twijfel je daar dan nu nog aan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan natuurlijk niet beloven dat je je geen zorgen hoeft te maken...maar waarom zou je die vrouw van de IB-Groep niet geloven...? Wat heeft het dan voor nut gehad om de IB-Groep te bellen...? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|