|
|
|
Oma schreef op 11-01-2006 @ 16:26 :
zag het toevallig staan, misschien vindt iemand het boeiend hier...: Naast gothics, quiz-toeristen, vuilnismannen en uitvinders laten ook blowers hun IQ testen tijdens De Nationale IQ Test 2006 op woensdag 11 januari. De groep blowers van vijftig personen maakt woensdagmiddag 'nuchter' een eerste test. Vervolgens krijgen ze de gelegenheid om drie joints te roken en worden ze 's avonds in de studio verwacht om live de test van dit jaar te maken. In de studio zijn EHBO-ers en een arts aanwezig om eventueel bij te springen. Is de groep blowers intelligenter na het roken van een paar joints?
|
|
Verwijderd
Ik hoop echt dat ze hoger scoren. Wat een heerlijke mediarellen zullen er dan komen
|
|
|
|
Verwijderd
Hank McCrank schreef op 11-01-2006 @ 17:57 :
Je hoort in principe altijd hetzelfde cijfer te halen voor iq-testen. Ik denk niet dat het exact dezelfde test zal zijn, maar wel een vergelijkbare. |
|
|
|
Katje schreef op 11-01-2006 @ 18:04 :
Ik hoop echt dat ze hoger scoren. Wat een heerlijke mediarellen zullen er dan komen ja dat zou wel geweldig zijn
|
|
Verwijderd
Ik heb dit jaar nog geen enkel tentamen nuchter gemaakt
![]() En tot nu toe ook allemaal gehaald |
|
|
|
Lilith schreef op 11-01-2006 @ 18:57 :
Shit.. nu moet ik kiezen tussen Mythbusters, Crossroads en de Nationale IQ-test. Ik ben het wel eens met Hank McCrank, je zou voor een IQ-test op elk gewenst moment altijd een even hoog cijfer moeten halen. Anders zit er natuurlijk wel verschil tussen.
|
|
Christiana schreef op 11-01-2006 @ 16:43 :
juist niet lijkt me, ze lachen dan om elk woord wat er op het papier staan, zien geen verband meer.
|
|
zeehond23 schreef op 11-01-2006 @ 19:06 :
Soms krijg ik echt het idee dat jij een verkeerd beeld hebt van blowers uit haar woorden blijkt idd duidelijk hoe ervaren ze is.
|
|
Nou, ik ken mensen en hun verhalen
|
|
Verwijderd
Zeker ook allemaal 14-jarige wijsneuzerige meisjes
|
|
|
|
zeehond23 schreef op 11-01-2006 @ 19:06 :
Soms krijg ik echt het idee dat jij een verkeerd beeld hebt van blowers
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Al Murphy schreef op 11-01-2006 @ 19:31 :
Leuk voor jou dat jij misschien wél nuchter blijft na je dosis, maar ik denk niet dat zij en ik de enigen zijn die het opvalt dat iemand die stoned is om het minste (of zonder aanleiding) de slappe lach krijgt, of op het einde van een zin al niet meer weet hoe hij/zij die begonnen is. Dus daarom zie je in een coffeeshop om de haverklap mensen op de grond liggen met de slappe lach.
|
|
De Veroorzaker schreef op 11-01-2006 @ 20:06 :
Dus daarom zie je in een coffeeshop om de haverklap mensen op de grond liggen met de slappe lach. Naar mijn ervaring: - Mensen in een coffeeshop proberen (vaak) angstvallig zo cool mogelijk te doen, en keihard lachen hoort daar niet bij. - Ja, mensen die stoned zijn zullen heel wat gemakkelijker de slappe lach krijgen dan mensen die nuchter zijn. En mensen die één keer in het jaar stoned rondlopen hebben daar nog heel wat meer last van, dan mensen die het veel regelmatiger doen.
|
|
Lilith schreef op 11-01-2006 @ 18:57 :
Shit.. nu moet ik kiezen tussen Mythbusters, Crossroads en de Nationale IQ-test.
|
|
|
|
cha0s schreef op 11-01-2006 @ 18:06 :
^ Ja, die ijdele hoop koester ik ook. ![]() Dat, en dat de aap Sandy een hoger IQ gehaald heeft dan het gemiddelde IQ van de gothics. <3 (en da's geen ijdele hoop. vind ik. (a))
|
|
|
|
Verwijderd
Katje schreef op 11-01-2006 @ 19:34 :
Fulltime blowers hebben daar geen last (meer) van. Als je een jaar lang elke dag blowt, en dan 1 dag niet, merk je echt geen verschil en zul je waarschijnlijk ook niet beter scoren op een test. Ik zit al in het stadium dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik voor het laatst de slappe lach heb gehad
|
|
|
|
Verwijderd
ligt het trouwens aan mij of zijn die vragen bestemd voor groep 8?
|
|
|
|
deadlock schreef op 11-01-2006 @ 21:36 :
ligt het trouwens aan mij of zijn die vragen bestemd voor groep 8?
|
|
vond ze ook al vrij simpel
|
|
behalve die volgorde shoit
|
|
Verwijderd
ik heb de geheugenvragen niet gezien, tot nu toe 1 plaatje vaut. 1 met die volgordes
|
|
|
|
Verwijderd
ik had 135
volgens bnn ben ik hoogbegaafd \o/
|
|
|
|
hehe hoe ouder je bent hoe hoger je iq ???
130 btw ^^
|
|
hehe blowers op de 2e plek met 119 en nuchter 113
|
|
Verwijderd
Hehe go blowers, it's your birthday
|
|
|
|