Hallo,
Ik heb een aantal vraagjes. Ik heb gisteren een CV gemaakt, en die klopt volgens mij wel, maar een aantal dingen zijn niet echt standaard, dus weet ik niet precies hoe ik ze in moet vullen:
1
Ik woon op papier bij mijn ouders, in de Achterhoek, maar woon eigenlijk (sowieso doordeweeks) bij mijn vriend (daar niet in de buurt). Ik zoek ook werk bij mijn vriend. Hoe moet ik dat nou doen? Heb op mn CV nu adres 1 en adres 2 ervan gemaakt (met mn ouders eerst en dan mn vriend). Maar moet ik er iets van officieel adres en verblijfsadres ofzoiets van maken, of wat is het duidelijkst? (Me in laten schrijven bij mn vriend is geen optie vanwege financien).
En op het sollicitatieformulier (nou ja op internet dus, open sollicitatie) welk adres moet ik er daar op zetten? Heeft het gevolgen als ik daar het adres van mn vriend invul terwijl ik daar op papier niet woon?
2
Ik ben op de middelbare school ziek geworden, waardoor ik 8 jaar over mn gymnasium heb gedaan. Ik heb dat verder niet vermeld, maar iedereen kan natuurlijk aan de data zien dat ik 20 was toen ik mn diploma haalde. Moet ik hier iets bijvermelden (maar ben bang dat als ik er 'ziekte' ofzo in zet ik gelijk in de prullenbak beland), of kan ik het gewoon zo laten en uitleggen als ik eventueel een gesprek krijg?
3
Ik wil graag wat open sollicitaties schrijven aan winkels hier in de buurt, maar waar moet ik op letten? Zijn er nog dingen die je daar anders in moet doen dan in solliciteren op een advertentie ofzo?