Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2006, 00:12
darkfairy
darkfairy is offline
ik ga morgen voor de eerste keer iemand pijpen
tips graag
Oud 15-01-2006, 00:40
Metal
Metal is offline
Citaat:
lisser schreef op 15-01-2006 @ 01:12 :
ik ga morgen voor de eerste keer iemand pijpen
hehe, grappig hoe je dat zegt
Oud 15-01-2006, 01:04
adon1s
adon1s is offline
wie is de lul?
Oud 15-01-2006, 01:09
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Metal schreef op 15-01-2006 @ 01:40 :
hehe, grappig hoe je dat zegt
Oud 15-01-2006, 01:21
Verwijderd
- afwisselen met je tong...
- niet zuigen
- af en toe voorzichtig met je tanden over zn eikel heen gaan
- besteed aandacht aan meer dan alleen t deel dat je in je mond hebt
- hou af en toe pauze om m ergens anders mee te verwennen... dan wil hij nog liever
- plaag m aan t begin een btje... door kleine likjes te geven of zo... in plaats van gelijk te beginnen en direct door te gaan tot t eind..

De reacties die ik heb gekregen zijn goed.. en k weet zelf ook dat t geen verkeerde tips zijn
succes!

Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 01:23.
Oud 15-01-2006, 01:25
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ninez schreef op 15-01-2006 @ 02:21 :
- niet zuigen
- hou af en toe pauze om m ergens anders mee te verwennen... dan wil hij nog liever
- plaag m aan t begin een btje... door kleine likjes te geven of zo... in plaats van gelijk te beginnen en direct door te gaan tot t eind..

De reacties die ik heb gekregen zijn goed.. en k weet zelf ook dat t geen verkeerde tips zijn
succes!
bedankt voor de tips
Oud 15-01-2006, 01:28
Verwijderd
graag gedaan
k ga ondertussen eens slapen... veel plezier morgen
Oud 15-01-2006, 01:30
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ninez schreef op 15-01-2006 @ 02:28 :
graag gedaan
k ga ondertussen eens slapen... veel plezier morgen
danku welterusten
Oud 15-01-2006, 04:48
LM
LM is offline
wel is ooit gestofzuigd?
Oud 15-01-2006, 11:01
Verwijderd
OMG Jij gaat je serieus midden in de nacht druk maken omdat je iemand gepland gaat pijpen!
Hmmz... zoiets mag ook spontaan gaan hoor .
De gouden tip: niet pijpen... nee ik heb het niet zo op pijpen nee maar ieder het zijne
Toch nog veel plezier & succes he vanavond
Oud 15-01-2006, 11:16
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Gewoon zomaar iets doen. Als die jongen nog nooit gepijpt is tenminste vindt hij het toch wel leuk. Daarna kan hij zelf aangeven wat hij leuk vindt. Niet te veel bij nadenken. En zoiets is toch veel spannender als het niet gepland is??
Oud 15-01-2006, 11:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Heb je ook nog een tijdstip in gedachten?

Laat het asjeblieft spontaan komen, dan komt de rest vanzelf wel.
Oud 15-01-2006, 12:48
remy476
remy476 is offline
Citaat:
adon1s schreef op 15-01-2006 @ 02:04 :
wie is de lul?
Oud 15-01-2006, 13:38
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 15-01-2006 @ 12:21 :
Heb je ook nog een tijdstip in gedachten?

Laat het asjeblieft spontaan komen, dan komt de rest vanzelf wel.
Letterlijk.
Oud 15-01-2006, 13:42
2B!
2B! is offline
Doe je ding.

Ik moet van de schattige forumbaas hier meer in detail treden maar! ik heb geen ervaring met pijpen, sorry

nog een edit:

"MAAR JE WEET TOCH WEL HOE JE GEPIJPT WIL WORDEN!" kreeg ik alweer als reactie, dus,

Afwisselend met de hand en de mond, ook tegelijk als het kan.

ZO GOED?
Oud 15-01-2006, 13:46
AngelLena
AngelLena is offline
Daar kan de TS tenminste wat mee

Dankjewel hoor

Nou zie boven dus, je gebruikt je hand, je mond, je lippen en je tong afwisselend of sommige dingen in combinatie met elkaar en verder voel je aan hem wel wat hij lekker vindt. Ga gewoon dingen proberen.
Oud 15-01-2006, 13:52
henkjanklaas
henkjanklaas is offline
en gebruik in iedergeval NIET je tanden! dat is echt zó'n ***gevoel
Oud 15-01-2006, 13:59
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
- niet zuigen

succes!
Dit dus... Wat trouwens ook altijd wel goed werd ontvangen= met 1 hand heel losjes aftrekken terwijl je met je tong heel snel over z'n eikel heen en weer gaat... Werkt altijd als n trein, niet te lang doen, dan komt ie spontaan klaar

Toevoeging: wat ik zelf trouwens ook heel erg grappig vind: de punt van je tong midden bovenop z'n eikel zetten en dan langzaam naar beneden 'cirkelen' (zo draaien als dat n zuurstok z'n streep heeft zeg maar). Op die mannier neem je m steeds iets dieper in je mond... Is heel grappig om te zien hoe ze daarop reageren...

Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 14:27.
Oud 15-01-2006, 14:21
Verwijderd
ook wel een goed idee ja
@ rossi46 : smaken verschillen he
Oud 15-01-2006, 14:22
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Geen tandjes!
Wel een beetje druk uitoefenen met je tong en lippen!

Beter lange halen dan korte likjes ofzo.
Oud 15-01-2006, 15:01
Poeperd
Poeperd is offline
En, is het al gebeurd?

Ben eigenlijk meer benieuwd hoe het is gekomen. "Hee, ga je me morgen pijpen?" "Ow ja hoor, is goed. Hoelaat?"
Oud 15-01-2006, 15:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
- niet zuigen
Je moet juist wel zuigen (je moet sowieso altijd en overal zuigen) en geen tanden gebruiken.
Oud 15-01-2006, 15:05
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik denk dat je JamaisVu maar een pm moet sturen, die kan denk ik wel een goeie uitleg geven.
Oud 15-01-2006, 15:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Juice schreef op 15-01-2006 @ 16:05 :
Je moet juist wel zuigen (je moet sowieso altijd en overal zuigen)
Inderdaad.
Oud 15-01-2006, 17:02
botervleug
botervleug is offline
Even voor alle duidelijkheid: als je niet weet wat een jongen lekker vind kun je aanvankelijk beter je tanden met je lippen omhullen.

En als je voor het eerst pijpt moet je rekening houden met (kaak)kramp, dat betekent dat je moet afwisselen.
Oud 15-01-2006, 17:04
2B!
2B! is offline
Citaat:
botervleug schreef op 15-01-2006 @ 18:02 :
Even voor alle duidelijkheid: als je niet weet wat een jongen lekker vind kun je aanvankelijk beter je tanden met je lippen omhullen.

En als je voor het eerst pijpt moet je rekening houden met (kaak)kramp, dat betekent dat je moet afwisselen.

Nou botervleug,

dat duurt wel langer dan 1 keer.

X

Edit:

Ik krijg weer gezeik met de grote forumbaas, Hoe ik dat weet is van haar dus. Meer info vraag AngelLena.
Oud 15-01-2006, 18:02
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
af en toe voorzichtig met je tanden over zn eikel heen gaan
Als ik dat bij mijn vriend zou doen, hoef ik de eerst komende weken niet met mijn mond daar in de buurt te komen... Auch!

Verder is het natuurlijk per jongen verschillend wat hij wel of niet lekker vindt tijdens het pijpen. Dus in het begin is het sowieso uitzoeken wat je het beste wel en niet kunt doen, op welke manier en hoe intens. Je moet op elkaar ingespeeld raken en dat kost de nodige tijd. En: oefening baart kunst, ook bij pijpen is dat een gouden regel.

Dus ik zou zeggen, probeer gewoon lekker het een en ander uit en neem je tijd ervoor (als dat nog lukt gezien hij feit dat jullie het ookal gepland hebben en er dus waarschijnlijk niet heel veel tijd voor uitgetrokken gaat worden. Maar goed, daar zeg ik verder maar even niks over...)

Oke, dan nog wat algemene dingetjes wat betreft het pijpen voor iedereen die daar de nodige vragen over heeft

Allereerst is pijpen veel meer dan alleen wat likken en zuigen. Je hebt veel meer dan alleen je mond, dus gebruik dat dan ook. Gebruik je lippen, je tong, je handen, je adem. En afwisseling daarbij is dus heel belangrijk.

Begin met hem lekker op te geilen. Pijpen is leuk als voorspel, maar het opbouwen van de spanning daarvoor is nog veel leuker. Ga lekker met hem zoenen, streel hem, kleed hem langzaam uit en vertel hem eventueel wat je met hem van plan bent. Om de spanning op te bouwen, kun je hem langzaam van boven naar beneden gaan zoenen. En kleine likjes geven tussendoor, dat geeft iets speels aan je houding. Sowieso is het handig om een houding uit te zoeken waarin jullie allebei lekker ontspannen kunnen liggen. Laat hem dus op zijn rug op het bed liggen en kruip zelf op je knieën langzaam naar beneden, zodat jij tussen zijn benen komt te zitten (je kan ook over zijn benen heen zitten, maar dan heeft hij minder bewegingsvrijheid. En ik weet van mijn vriend, dat als hij het erg lekker vindt, hij wel de nodige bewegingsruimte nodig heeft ).

Daarna kun je beginnen met het geven van een aantal likjes over zijn penis. Je kan hem ook eerst nog even pesten door langs zijn dijen te gaan met je tong en kusjes te geven, maar die plek is vaak erg gevoelig. Dus als je dit doet, doe het dan met beleid. Hetzelfde geldt voor zijn ballen, hoe meer opgewonden hij raakt, hoe gevoeliger deze zijn. Aanraken en zachtjes kneden en likken is dus erg lekker, maar hij kan hier heel verschillend op reageren. En dan kun je zijn penis in je mond nemen. Hoe ver jij hem naar binnen laat gaan, ligt er natuurlijk maar net aan tot hoe ver jij het prettig vindt. In combinatie met je handen kun je ook heel veel met je mond. Je kan zijn penis met 1 hand vastpakken bij de oorsprong (dus vanaf het punt waar de balzak eindigd en de penis begint) en dan trekkende bewegingen met je hand maken, terwijl je diezelfde beweging met je mond aan het bovenste gedeelte van de penis maakt. Op die manier hoef je hem helemaal niet zo ver in je mond te nemen als je dat niet wil, maar gebruik je wel zijn hele penis. En dit kun je doen variërend met de snelheid en de kracht die je zowel met je hand als met je mond zet. Daarbij kun je ook variëren met alleen het gebruiken van je lippen, zodat je in feite een holte van je mond maakt, en het gebruik van je tong waardoor je er iets extra's aan toe voegt. Wissel dit wat af met elkaar en kijk ondertussen wat hij lekker vindt, dus hoe hij reageert op de dingen die jij doet.

Ook met de eikel en het toompje kun je lekker spelen. Nadat je een tijdje gewoon lekker zijn hele penis onder handen hebt genomen, kun je je aandacht ook even alleen op het topje richten. Je kunt hier zachtjes aan zuigen en met je tong rondjes omheen draaien. Als verrassingseffect kun je tussendoor zijn penis langzaam weer een keertje helemaal je mond in laten verdwijnen en dan weer verder gaan met alleen het topje. Ook hier is het belangrijk te letten op hoe hij reageert, want zo krijg je steeds meer inzicht op wat hij wel en niet lekker vindt.

Als je nu even genoeg hebt van het pijpen, kun je dat prima afwisselen met wat handwerk. Het lekkerste daarbij is vaak dat je handen ook lekker glad zijn, dus zorg dat zijn penis over de gehele lengte nat is (wat je kunt doen door van onder naar boven een aantal keer te likken), of zorg dat er gewoon wat spuug op je handen zit. Ook dit kun je weer afwisselen met het mondwerk, een beetje afhankelijk van wat je doel is natuurlijk en wat jullie allebei lekker vinden.

En als je zelf eenmaal wat gewend bent aan het pijpen, kun je hem langzaam steeds verder in je mond gaan nemen. Lange, diepe halen met je mond worden vaak erg lekker gevonden en ook hier kun je weer veel verschillende dingen mee doen.

Nouja, dat zijn eigenlijk wat basisdingetjes Je komt er vanzelf wel achter wat hij wel en niet lekker vindt en op welke manier je kunt variëren e.d.

Have fun!
Oud 15-01-2006, 18:20
Qimm
Qimm is offline
Theemuts heeft schrijf-ambities
Oud 15-01-2006, 18:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Qimm schreef op 15-01-2006 @ 19:20 :
Theemuts heeft schrijf-ambities
Mwah, ik was gewoon lekker op dreef
Oud 15-01-2006, 18:31
Orpa
Orpa is offline
Kijk aan zo'n verhaal als zij schrijft héb je tenminste iets
Oud 15-01-2006, 18:47
geen punt :|
geen punt :| is offline
Was dat strafwerk van je biologieleraar? "Zo kwebbeltante, ga nu maar eens een opstel schrijven over pijpen. Morgen inleveren en anders..."
Oud 15-01-2006, 18:52
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-01-2006 @ 19:02 :
Begin met hem lekker op te geilen. Pijpen is leuk als voorspel, maar het opbouwen van de spanning daarvoor is nog veel leuker. Ga lekker met hem zoenen, streel hem, kleed hem langzaam uit en vertel hem eventueel wat je met hem van plan bent. Om de spanning op te bouwen, kun je hem langzaam van boven naar beneden gaan zoenen. En kleine likjes geven tussendoor, dat geeft iets speels aan je houding. Sowieso is het handig om een houding uit te zoeken waarin jullie allebei lekker ontspannen kunnen liggen. Laat hem dus op zijn rug op het bed liggen en kruip zelf op je knieën langzaam naar beneden, zodat jij tussen zijn benen komt te zitten (je kan ook over zijn benen heen zitten, maar dan heeft hij minder bewegingsvrijheid. En ik weet van mijn vriend, dat als hij het erg lekker vindt, hij wel de nodige bewegingsruimte nodig heeft ).

Daarna kun je beginnen met het geven van een aantal likjes over zijn penis. Je kan hem ook eerst nog even pesten door langs zijn dijen te gaan met je tong en kusjes te geven, maar die plek is vaak erg gevoelig. Dus als je dit doet, doe het dan met beleid. Hetzelfde geldt voor zijn ballen, hoe meer opgewonden hij raakt, hoe gevoeliger deze zijn. Aanraken en zachtjes kneden en likken is dus erg lekker, maar hij kan hier heel verschillend op reageren.

Dit is trouwens ook errug leuk!
Oud 15-01-2006, 19:48
sexylexy
sexylexy is offline
zuigen
Oud 15-01-2006, 20:39
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Hoe was het?
Oud 15-01-2006, 20:42
Barry K
Barry K is offline
planning mislukt?... had je geen plan b?
Oud 15-01-2006, 21:40
bierkoning
bierkoning is offline
idd hoe was het ?
Oud 15-01-2006, 21:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Hecatomb schreef op 15-01-2006 @ 14:38 :
Letterlijk.
Zo was het dan ook bedoelt.
Oud 15-01-2006, 21:53
Mousse
Mousse is offline
mooi geschreven Thee Muts!
Oud 15-01-2006, 22:06
Verwijderd
goeie reply theemuts!!!!

en voor de rest... ja.. gewoon wat proberen. Hij laat vanzelf wel merken wat hij wel en niet leuk vindt... zoals naar voren is gekomen in dit topic verschillen de smaken heel erg hierover
Oud 15-01-2006, 22:35
Magican
Magican is offline
Bijt em eraf, vindt ie vast fijn
Oud 16-01-2006, 13:30
darkfairy
darkfairy is offline
het ging goed bedankt voor de tips
Oud 16-01-2006, 14:20
bierkoning
bierkoning is offline
ok zullen wij dan ook maar zo`n afspraak maken morgen 1 uur ofzo ?
Oud 16-01-2006, 16:58
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
adon1s schreef op 15-01-2006 @ 02:04 :
wie is de lul?
omg leuke woordspeling
Oud 16-01-2006, 17:05
Nona
Nona is offline
Dit gaat nergens meer heen geloof ik. Thee Muts, in ieder geval bedankt.

Regels voor berichten