![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Toevoeging: wat ik zelf trouwens ook heel erg grappig vind: de punt van je tong midden bovenop z'n eikel zetten en dan langzaam naar beneden 'cirkelen' (zo draaien als dat n zuurstok z'n streep heeft zeg maar). Op die mannier neem je m steeds iets dieper in je mond... Is heel grappig om te zien hoe ze daarop reageren...
Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 14:27. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou botervleug, dat duurt wel langer dan 1 keer. X Edit: Ik krijg weer gezeik met de grote forumbaas, Hoe ik dat weet is van haar dus. Meer info vraag AngelLena. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder is het natuurlijk per jongen verschillend wat hij wel of niet lekker vindt tijdens het pijpen. Dus in het begin is het sowieso uitzoeken wat je het beste wel en niet kunt doen, op welke manier en hoe intens. Je moet op elkaar ingespeeld raken en dat kost de nodige tijd. En: oefening baart kunst, ook bij pijpen is dat een gouden regel. Dus ik zou zeggen, probeer gewoon lekker het een en ander uit en neem je tijd ervoor (als dat nog lukt gezien hij feit dat jullie het ookal gepland hebben en er dus waarschijnlijk niet heel veel tijd voor uitgetrokken gaat worden. Maar goed, daar zeg ik verder maar even niks over...) Oke, dan nog wat algemene dingetjes wat betreft het pijpen voor iedereen die daar de nodige vragen over heeft ![]() Allereerst is pijpen veel meer dan alleen wat likken en zuigen. Je hebt veel meer dan alleen je mond, dus gebruik dat dan ook. Gebruik je lippen, je tong, je handen, je adem. En afwisseling daarbij is dus heel belangrijk. Begin met hem lekker op te geilen. Pijpen is leuk als voorspel, maar het opbouwen van de spanning daarvoor is nog veel leuker. Ga lekker met hem zoenen, streel hem, kleed hem langzaam uit en vertel hem eventueel wat je met hem van plan bent. Om de spanning op te bouwen, kun je hem langzaam van boven naar beneden gaan zoenen. En kleine likjes geven tussendoor, dat geeft iets speels aan je houding. Sowieso is het handig om een houding uit te zoeken waarin jullie allebei lekker ontspannen kunnen liggen. Laat hem dus op zijn rug op het bed liggen en kruip zelf op je knieën langzaam naar beneden, zodat jij tussen zijn benen komt te zitten (je kan ook over zijn benen heen zitten, maar dan heeft hij minder bewegingsvrijheid. En ik weet van mijn vriend, dat als hij het erg lekker vindt, hij wel de nodige bewegingsruimte nodig heeft ![]() Daarna kun je beginnen met het geven van een aantal likjes over zijn penis. Je kan hem ook eerst nog even pesten door langs zijn dijen te gaan met je tong en kusjes te geven, maar die plek is vaak erg gevoelig. Dus als je dit doet, doe het dan met beleid. Hetzelfde geldt voor zijn ballen, hoe meer opgewonden hij raakt, hoe gevoeliger deze zijn. Aanraken en zachtjes kneden en likken is dus erg lekker, maar hij kan hier heel verschillend op reageren. En dan kun je zijn penis in je mond nemen. Hoe ver jij hem naar binnen laat gaan, ligt er natuurlijk maar net aan tot hoe ver jij het prettig vindt. In combinatie met je handen kun je ook heel veel met je mond. Je kan zijn penis met 1 hand vastpakken bij de oorsprong (dus vanaf het punt waar de balzak eindigd en de penis begint) en dan trekkende bewegingen met je hand maken, terwijl je diezelfde beweging met je mond aan het bovenste gedeelte van de penis maakt. Op die manier hoef je hem helemaal niet zo ver in je mond te nemen als je dat niet wil, maar gebruik je wel zijn hele penis. En dit kun je doen variërend met de snelheid en de kracht die je zowel met je hand als met je mond zet. Daarbij kun je ook variëren met alleen het gebruiken van je lippen, zodat je in feite een holte van je mond maakt, en het gebruik van je tong waardoor je er iets extra's aan toe voegt. Wissel dit wat af met elkaar en kijk ondertussen wat hij lekker vindt, dus hoe hij reageert op de dingen die jij doet. Ook met de eikel en het toompje kun je lekker spelen. Nadat je een tijdje gewoon lekker zijn hele penis onder handen hebt genomen, kun je je aandacht ook even alleen op het topje richten. Je kunt hier zachtjes aan zuigen en met je tong rondjes omheen draaien. Als verrassingseffect kun je tussendoor zijn penis langzaam weer een keertje helemaal je mond in laten verdwijnen en dan weer verder gaan met alleen het topje. Ook hier is het belangrijk te letten op hoe hij reageert, want zo krijg je steeds meer inzicht op wat hij wel en niet lekker vindt. Als je nu even genoeg hebt van het pijpen, kun je dat prima afwisselen met wat handwerk. Het lekkerste daarbij is vaak dat je handen ook lekker glad zijn, dus zorg dat zijn penis over de gehele lengte nat is (wat je kunt doen door van onder naar boven een aantal keer te likken), of zorg dat er gewoon wat spuug op je handen zit. Ook dit kun je weer afwisselen met het mondwerk, een beetje afhankelijk van wat je doel is natuurlijk en wat jullie allebei lekker vinden. En als je zelf eenmaal wat gewend bent aan het pijpen, kun je hem langzaam steeds verder in je mond gaan nemen. Lange, diepe halen met je mond worden vaak erg lekker gevonden en ook hier kun je weer veel verschillende dingen mee doen. Nouja, dat zijn eigenlijk wat basisdingetjes ![]() Have fun!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dit is trouwens ook errug leuk! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|