Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2006, 21:40
heavinly
heavinly is offline
Het toetert, sjeest en crosst door de Nederlandse straten: het is BNN Cash Cab! Nietsvermoedende passagiers stappen in de taxi bij een van de taxichauffeurs waar veel geld te verdienen is, met het idee dat ze aan het eind van de rit moeten betalen. Maar al snel blijkt dat ze in BNN Cash Cab zitten en in plaats van betalen geld kunnen winnen! Het enige dat ze hoeven te doen is het beantwoorden van een aantal vragen. Het juist beantwoorden van deze vragen levert maximaal EUR 1000,- op. Maar als een vraag fout beantwoord wordt, kost ze dit een leven. Na drie vragen fout te hebben beantwoord, zijn de passagiers door hun levens heen en worden ze uit BNN Cash Cab gezet en moeten ze de resterende afstand naar hun bestemming lopen. De kandidaten krijgen algemene kennisvragen op zich afgevuurd. Naarmate het bedrag op de teller oploopt, neemt ook de moeilijkheid van de vragen toe. Gelukkig hebben de kandidaten de mogelijkheid om één telefoontje te plegen als ze een vraag niet weten. Ook mogen ze de hulp van voorbijgangers inroepen. Maar tijd is geld, de afstand van A naar B, en dus de lengte van de rit bepaalt de tijd die ze hebben om te spelen. Als de bestemming bereikt is, moet de laatste vraag gesteld zijn en weten de passagiers of ze met lege handen uit BNN Cash Cab stappen óf dat de chauffeur hen een leuk geldbedrag uitbetaalt. BNN's Cash Cab wordt bestuurd door Edo Brunner, gastheren en spelleiders.

Dinsdag, Nederland 2, 20:00 uur

Iemand dit al gezien? Ik keek het gisteren en ik vond het eigenlijk best leuk. Natuurlijk geen Nederlands concept, maar dan in ieder geval wel goed gejat.

Dat oudere stel met die 2 meiden vond ik wel gaaf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2006, 22:00
BCR
BCR is offline
Ik zag een klein stukje, maar ik vond het vrij saai. Wel lekkere snelle manier om geld te verdienen
Oud 19-01-2006, 01:14
SaisPas
SaisPas is offline
Ik heb 't ook gezien. Die auto vond ik wel gaaf, met die knipperende lichtjes enzo. De espace is sowieso een mooie auto, maar het nummerbord van deze klopte niet, het hoort bij een Mercedes. Iemand opgevallen dat er de hele tijd een Ford Galaxy achteraan reed. Volgauto met camera.

De quiz zelf vond ik vrij saai.
Oud 19-01-2006, 14:53
Verwijderd
Mwah.. beetje saai.
Maar ik zou wel mee willen doen

en dat er zoveel mensen zijn die voor 2,5 kilometer een taxi pakken! Ik zou dat echt wel gewoon lopen..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 15:05
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
vind t wel grappig

zou ook wel eens mee willen doen
Oud 22-01-2006, 16:24
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 18-01-2006 @ 22:40 :
Het toetert, sjeest en crosst door de Nederlandse straten: het is BNN Cash Cab! Nietsvermoedende passagiers stappen in de taxi bij een van de taxichauffeurs waar veel geld te verdienen is, met het idee dat ze aan het eind van de rit moeten betalen. Maar al snel blijkt dat ze in BNN Cash Cab zitten en in plaats van betalen geld kunnen winnen! Het enige dat ze hoeven te doen is het beantwoorden van een aantal vragen. Het juist beantwoorden van deze vragen levert maximaal EUR 1000,- op. Maar als een vraag fout beantwoord wordt, kost ze dit een leven. Na drie vragen fout te hebben beantwoord, zijn de passagiers door hun levens heen en worden ze uit BNN Cash Cab gezet en moeten ze de resterende afstand naar hun bestemming lopen. De kandidaten krijgen algemene kennisvragen op zich afgevuurd. Naarmate het bedrag op de teller oploopt, neemt ook de moeilijkheid van de vragen toe. Gelukkig hebben de kandidaten de mogelijkheid om één telefoontje te plegen als ze een vraag niet weten. Ook mogen ze de hulp van voorbijgangers inroepen. Maar tijd is geld, de afstand van A naar B, en dus de lengte van de rit bepaalt de tijd die ze hebben om te spelen. Als de bestemming bereikt is, moet de laatste vraag gesteld zijn en weten de passagiers of ze met lege handen uit BNN Cash Cab stappen óf dat de chauffeur hen een leuk geldbedrag uitbetaalt. BNN's Cash Cab wordt bestuurd door Edo Brunner, gastheren en spelleiders.
Voor de mensen die geen zin hebben om de hele tijd naar die tekst te moeten turen...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 16:01
Verwijderd
Maar ff ontopic, ik vind het eigenlijk maar een stom programma
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 18:41
Verwijderd
Mn zusje was gisteren met twee vriendinnen in amsterdam, en daar werden ze aangesproken door een man die vroeg of ze mee wilden doen aan dit programma
Maar een van haar vriendinnen wilde per se niet, dus toen hebben ze het niet gedaan.

Mja, er worden blijkbaar gewoon hippe leuke jonge mensen uitgepikt voor dat programma, en dus niet dat je toevallig in die taxi kan stappen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 19:01
Verwijderd
Lijkt me ook wel logisch dat ze eerst aangesproken worden, ze moeten het immers wel willen.
Ik vind het wel een leuk programma.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 20:03
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-01-2006 @ 15:53 :
Mwah.. beetje saai.
Maar ik zou wel mee willen doen

en dat er zoveel mensen zijn die voor 2,5 kilometer een taxi pakken! Ik zou dat echt wel gewoon lopen..
Precies mijn gedachten
Oud 28-02-2006, 20:27
Cesar
Cesar is offline
Dat "nietsvermoedende" slaat dus nergens op, begrijp ik. Mooaw, een keer gekeken en het was wel leuk. Alleen het hele programma deed me een beetje goedkoop aan. Alles zag er zo low-budget uit.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 14:41
*Sbien
*Sbien is offline
heb t een paar keer gezien.. niet veel aan, maar wel zooo grappig hoe je die mensen ziet schrikken als ze instappen en alle lichtjes gaan knipperen onder begeleiding van een tune'tje
Oud 02-03-2006, 21:21
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Die gast vind zichzelf iets te grappig..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 20:39
Iduna
Iduna is offline
Ik vind het wel grappig, maar ik kijk liever naar Taxi.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 10:57
dafzzz
dafzzz is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 03-03-2006 @ 21:39 :
Ik vind het wel grappig, maar ik kijk liever naar Taxi.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten