Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2006, 22:07
Verwijderd
Binnenkort ben ik de gelukkige eigenaar van ongeveer 11.337 Super Nintendo-roms en om dit heugelijke feit te vieren heb ik via Lik-Sang de Super SmartJoy (SNES to USB)
en deze control pad besteld.

Ik was benieuwd of iemand ervaring had met deze twee producten. Zijn ze gemakkelijk aan te sluiten op je PC (Windows 2000) of heb je een boel extra software nodig? Is een controller van $3/€5 goed, of valt het ding van ellende uit elkaar zodra je hem uitpakt en moet ik een non-third party maar tweedehands origineel zoeken? En, misschien het belangrijkste: maakt het het spelen van SNES-roms meer authentiek? Spelen met een keyboard is zo enorm kut.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2006, 22:09
Jolt
Jolt is offline
Goede emulator zoeken met ondersteuning voor die dingen.

Trouwens jij als forumbaas moet weten dat roms illegaal zijn, mits jezelf niet over de games beschikt

Maar wij zien wel eens wat door de vingers
Oud 19-01-2006, 10:59
Verwijderd
Wie zegt dat ik niet tot aan mijn nek in de 11.337 cartridges zit? Nee, ik heb ze wel allemaal officieel, maar ik heb ze uitgeleend aan mijn vrienden over de hele wereld. Als je genoeg zoekt, zul je ze allemaal wel kunnen vinden, ook al zullen die vrienden op dat moment niet toegeven dat ze ze van mij geleend hebben.

Ik heb Zsnes en volgens mij kun je er een joypad in pluggen, maar herkennen ze elkaar dan meteen? Ik heb naast mijn MP3-speler geen ervaring met USB-apparaten en heb nog nooit met een joypad op mijn PC gewerkt.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 11:10
Verwijderd
Heh, dat ding ziet er wel heel vet uit, maar ik heb 'm nog niet geprobeerd terwijl ik vrij veel emulatorgames speel (ik vind een toetsenbord gewoon niet zo erg).

Wat ZSNES betreft, dat is wel een van de beste (zoniet de beste) emulators, dus als die zegt dat die het ondersteunt moet je daar maar van uitgaan, maar het blijft natuurlijk gratis en experimentele software. Maar voor die vijftien eypo wil ik de gok wel wagen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 11:17
J-roenn
J-roenn is offline
damn, en waarom worden zulke dingen als een FB ze post niet gesloten en als een member ze post wel ?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 11:19
Verwijderd
Waarom zou dit topic gesloten moeten worden dan?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2006, 23:38
Jolt
Jolt is offline
Hij heeft ze toch zelf, en maar uitgeleend aan vrienden

Dus what's the big deal

Laten we zeggen: internet
Oud 20-01-2006, 00:01
Verwijderd
Ik zie hier sowieso geen vragen over hoe je een emulator moet gebruiken of hoe je aan roms moet komen, alleen maar een vraag naar ervaringen met deze controller-to-USB-adapter. En daar is helemaal niets mis mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten